איפיון אפליקציה לאיפון פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לתאגידים בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית יישומים לעסקים קטנים וגדולים בעיר תל אביב

יצירת אפליקציה לחברות לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים לתקפותנו, ועם זאת, פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה התפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק הגדילה את תרבות הצריכה אל גדלים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מקום משיגים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג על-פי הדרישות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנכ"לים מסכימים שצריך לפתח אפליקציה לעסקיהם. בעלי עסקים הגיעו למסקנות שלהם וקולטים תועלת שבהזמנת אפליקציות במטרה לעשות טוב ונוח לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נבון?

בטקסט שלפניכם נפתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע להזמנת יישומים למקום עבודה ואיך יישומון לטלפון יש ביכולתו למנף את השירות שאתם מציעים? נתינת אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי יכולת תקשורתית מתקדמת מול מפתחי המוצר הופכת למנדטורי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר התקשורת נעשית דרך התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, הוא בונה תחושת ביטחון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב לעומת העסקים המתחרים לו.
אם לקליינט קל יותר להיות בתקשורת, כמובן שגם יתפתח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את תדירות ונפח השילומים בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שיש בשירות שמוצע דרך הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג הפלאפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. מומלץ מאוד לבחון את רצונותיו של בעל החברה צעד צעד עם מתכנת האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
איפיון אפליקציה לאיפון

למה כדאי לשים לב בתכנות אפליקציה?

המפתח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו פתרון בעיה שישנו במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להקל על הקונה להספיק יותר בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, שימור שירות המוצע ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם טיפול בצורכי הלקוח באופן ראוי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה מוצלחת בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, זאת לפי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, ראוי לאתר יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה להציג בפניכם שאלות באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לרצונות שלה השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זו לא בעיה, חכם יהיה לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב להיות שמיש ועדכני למען הקונים. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מספק ומעניק רווחה מסוימת לציבור ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה שהציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

מה המחיר של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה בתל אביב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית אצל עסקים רציניים יעלה פחות או יותר בטווח ה7,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים מורכבות יותר עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם כסף רב יותר. עסק רציני ועם ניסיון יכול רוב הזמן לספק לך הצעה לתשלום לאחר דיון קצר יחסית. מחירון השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, כמעט תמיד כן. במקרה שזה מהותי מבחינתכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בהרבה מערכות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זאת אם היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם יכולים לקבל מידע נוסף על השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה התשואה הממוצעת אם נזמין יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ועלויות הפיתוח של היישומון מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לבצע חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין למזער שימוש לא יעיל במשאבים ב-18% בתור דוגמה. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, חכם יהיה לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שמתכוון היישומון בעיר תל אביב להקטין.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו צורה נכון לבעלים של החברה לשווק אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. אם השיח הוא על יישומי Native, אשר אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בדף היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), מומלץ להכיר מעט את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כמו כן, ישנה האופציה לעשות קידום ליישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולהיעזר בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

באיזו תדירות חכם יהיה באופן כללי בתל אביב לרענן את היישומון שרכשו?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. במקרה שהאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר כדאי לרענן פחות או יותר כל 12 חודשים. ע"מ להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון חובה לכל בית עסק?

במקרה והארגון לא מצליח לאתר בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהשלא יפתח אפליקציה כלל. אך התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר חכם יהיה ליזם החכם לחשוב עליהם כאשר מדברים על פיתוח אפליקציות

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה מהותית הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שבניהולם שבדרך-כלל לא עושות את העבודה בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. כאן בדיוק נקבל עזרה מהיישומון הייעודי – הנגשת היכולת לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אמאזון הפכה את ההתקשרות של קהל הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לעסקים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעות נוחות, התקשרו אלינו עכשיו. איפיון אפליקציה לאיפון