אנדרואיד פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות למקום עבודה בתל אביב וכל המידע ההכרחי

בניית אפליקציה לחברות קטנים וגדולים בעיר תל אביב

יצירת אפליקציות לבתי עסק לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא בלעדי לזמננו, עם זאת, פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית הגדילה את תרבויות השפע והקנייה אל אופקים עצומים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד קניות ומידע על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בכך, התגובה של עולם הסחר לעולם לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון להכין יישומון לעסקיהם. מנהלים מתחילים להבין את התועלת שביצירת יישומון במטרה לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם זה באמת דבר נחוץ?

בפסקאות הבאות נענה על אשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ בשביל הכנת אפליקציה לעסק וכיצד יישומון Mobile יכולה לתרום לחברה שלכם? נתינת אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לקיים דיאלוג מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, הוא בונה אמינות והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי מול מתחרים.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, כך יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, לחזק את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד תוכלו לעזור למשתמש שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אפשרויות שיש במוצר בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני על מסך מכשיר הטלפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם בונה היישומון ע"מ שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
אנדרואיד

מהם המוקדים שאליהם מומלץ לתת מחשבה בבניית יישומון?

מטרתנו היא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לקושי , לדוגמה לתת אפשרות ללקוח לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ואמינה מול לקוחות שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם מענה לצורכי המשתמש באופן סבלני, כל אלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישומון, וזאת על סמך הניסיון והמקצוענות, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הטובות ביותר, ראוי לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שקשוב לצרכיך ורצונותיך. המתכנתים מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו צורה הינכם מנהלים את העסק עכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זה אופציונלי, נכון לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות מעודכן ושימושי בשביל המשתמשים. השיטה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא להיות בטוחים שהוא מספק ומעניק שימוש מהותי לקונה באופן תמידי. יצא והלקוח מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

כמה עולה לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן בתל אביב והסביבה?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירונים של לפתח אפליקציה לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם עסק חזק בתחום יתומחר פלוס מינוס בטווח ה7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים לא פשוטים כל-כך לעומת זאת יעלו יותר כסף. עסק רציני ומנוסה , לא אמורה להיות לו בעיה להשיב לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות תכנות והשקת היישומון לעסק להצדיק את זה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה שונות יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. אם בהחלט חשוב לכם שהתוצר יפעל בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת Web היא הדלת של היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. הקליקו כדי להשיג מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים הבאים:

כמה סך הכל הרווח הסופי, בערך, בפיתוח אפליקציה לעסק קטן?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במקרה ומחירי הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבדוק אם היישומון מצליח למזער את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, / לצמק שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-14% בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בסקירת הכדאיות, חכם יהיה לקחת בחשבון את כל מה שמהווה את הוצאות העסק, בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון בתל אביב להקטין.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה רצוי לבעלים של החברה לשווק אותה לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון לשווק אפליקציה היא על-ידי עמוד ברשת. במקרה שבנינו יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), ראוי לשים תחת זכוכית מגדלת קלות את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ובסיועם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון ראוי לחשוב על אפשרות עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן רצוי למנהלים באיזור תל אביב לרענן את היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה במהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות יש לעדכן כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בשינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות כגון אייפון ו-Android,

האם אפליקציה מומלץ לכל ארגון?

במקרה והחברה לא מצליחה להתמקד על אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. אולם לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים שכדאי לבעלי עסקים להגות בהם כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

אל תשכחו כי ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בנייד. פה למעשה נקבל עזרה מהיישומון – הנגשה של היכולת להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיחה של הקונים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. לאתר הענק הזה זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לארגונים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות גמישות, דברו איתנו עכשיו. אנדרואיד