אפליקציה פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לבתי עסק בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציות לחברות מכל גודל בעיר תל אביב

יצירת יישומים לבתי עסק בכל גודל: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לתקופה זו, אבל פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא שום ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים רחבי ידיים. היום המון בני-אדם מכל ארץ קונים עוד ועוד קניות וידע ע"פ דרישותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בכך, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – יותר ויותר מנהלים מחליטים לבנות אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים קולטים אט-אט את הטוב אשר בבניית אפליקציה על-מנת לעשות טוב ונוח לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אולם, האם הצעד הזה שכדאי לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נפתח את השאלה שכולם שואלים: מה צריך לעשות במטרה להגיע ליצירת אפליקציות לארגונים וכיצד אפליקציית מובייל מסוגל לסייע להצלחת השירות שלכם? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) יכולת תקשורתית מתקדמת מול הצוות עם הזמן נהייה עניין מנדטורי. כשהצוות נגיש מהטלפון של הצרכן ובעת שיש דו-שיח באופן של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
ככל שללקוח נגיש לבוא באינטראקציה, באותה צורה יהיה גדול יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות ההזמנות מפני שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, מומלץ באותה נשימה לתת מענה לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י הצגה של מידע רלוונטי ועדכני על-גבי מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. חכם יהיה לאבחן את כל מטרות העסק בעזרתו של מפתח האפליקציות כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
אפליקציה

למה נכון לתת מחשבה בבניית יישומון?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור בעיות שיש במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו לאפשר למשתמש להספיק יותר בזמן המועט ביותר, יעילות שימוש בזמן, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהציג תדמית חזקה ואמינה עבור צרכנים קיימים ופוטנציאליים עם מענה לרצונות המשתמש באופן מהיר, מוכיחות את עצמן בתור השקעה חכמה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, זאת לפי הידע המקצועי וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי ראויה, הכרחי לאתר בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה להציג בפניכם שאלות באיזו שיטה הינכם מריצים את המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם מתאפשר, חשוב מאוד לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא יטבע בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן למען הלקוחות. השיטה הנכונה להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בתוך ים היישומים המתחרים היא לבדוק שהוא נותן יתרון מהותי למשתמש ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והקונה מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לתכנת אפליקציה עבור חברה קטנה בתל אביב?

הסבר לא פשוט לקושייה מסובכת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא מקובעים כלל והגורם המשפיע ביותר הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בערך בסביבות 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך עם זאת, עתידים לעלות כסף רב יותר. מפתחים בארגון עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות בניית היישומון לחברה שלכם צריך משקפת נאמנה את שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות רבות (כמו iOS, Android) , משמעות הדבר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בעיקרון, אכן, רוב הזמן. יצא ויש לכם נחיצות אמיתית שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כגון iOS ואנדרואיד, יכול להיות שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטה זו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; זה במידה והיישומון תוכנת ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי ללמוד ידע בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, בקניית פיתוח יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם עלויות הפיתוח כולן שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לבדוק אם האפליקציה מפחיתה את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם להקטין שימוש לא יעיל במשאבים ב-20% למשל. כשנחשב את הרווחיות, רצוי לבדוק גם את כל חשבונות העסק, כולל ,"הפסדי" החברה באופן ישיר ועקיף, שמתכוון היישומון בתל אביב והסביבה לגמד.

כאשר היישומון הושלם, כיצד חובה לבעלים של החברה לדחוף' אותה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומים זה ע"י דף ברשת. יצא ופיתחנו יישומון נייטיב, אשר אפשר להשיג בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), כדאי לברר קצת את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, רצוי לחשב את היתרונות שיהיו בצילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי ראוי באופן כללי בתל אביב לערוך חידוש של האפליקציה שלהם?

אף פה, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לחדש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה טוב לכל בית עסק?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לזהות אתגר בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, כדאילוותר לגמרי על יישומון. אך לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר רצוי למנהל הנבון להרהר בהם לפני שמגיעים אל פיתוח אפליקציות

צריך לזכור כי יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שבניהולם שהמון פעמים לא עובדות בכלל באנדרואיד או באייפון. עכשיו צריך להיכנס ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת אפשרות ההזמנה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר "אמאזון" שינה את השיח של הלקוח עמה לפשוטה ונוחה מאוד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומון לתאגידים בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. אפליקציה