אפליקצייה לאייפון פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה למקום עבודה בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציות לארגונים לכלל המטרות האפשריות בתל אביב והסביבה

יצירת אפליקציות לעסקים בכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא בלעדי לתקפותנו, ואע"פ כן, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק מתחה את תרבות הצריכה למימדים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס מזמינים עוד ועוד פריטים ומידע ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של בעלי מקומות עבודה מחליטים ליצור יישומים לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מבינים לאיטם את הרווח אשר בבניית יישומון במטרה להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נבון?

בפסקאות הבאות ניתן מענה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות עבור בניית יישומים לעסקים ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש ביכולתו לקדם את השירות שלכם? הענקת גישה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע התקשרות יישומית מול הנהלת העסק הופכת למאסט. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר התקשורת נעשית ע"י התראות ס.מ.ס ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושה של אמון ומאיר על עצמו ניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול מתחריו.
אם למשתמש פשוט לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, מומלץ באותה נשימה להעניק סיוע לקונה שיוציא את המקסימום מן ה אפשרויות שבית העסק נותן דרך הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי הפלאפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. כדאי לאבחן בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם מתכנת האפליקצייה בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
אפליקצייה לאייפון

על מה רצוי לתת מחשבה ביצירת יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שישנו בחברה. יישומים שעניינם לפתור בעיות כמו להעניק אפשרות ללקוח לגמור עם העניינים שלו במינימום דקות, לבצע שימוש יעיל ונכון בזמן, למזער בזבזנות של אמצעים ולהציג תדמית עניינית ורצינית עבור משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן ראוי, מוכיחות את עצמן בתור השקעה חכמה בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי שימושית, ראוי לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כיום. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להקשות קושייות על החברה על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במידה והדבר מתאפשר, רצוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון צריך שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הצרכנים. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהיא מעניקה יתרון מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במצב בו הלקוח מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה ?בתל אביב

מענה לא פשוט לסוגייה בעייתית. המחירונים לא מקובעים כלל ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה פלוס מינוס בכיוון של 8,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר מזומנים. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר של לפתח את היישומון לחברה שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא אכן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, אכן, בדר"כ. במידה וזה מהותי מבחינתכם שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. הגישה הזו היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במקרה שהיישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בקישורים הבאים:

מהי הרווח הסופי, בערך, בפיתוח אפליקציה עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם די קל לבחון אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, ואף למזער שימוש מיותר בשירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בסקירת הרווחיות, חובה לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בעיר תל אביב למזער.

כשנגמרה העבודה על היישומון, מהי הגישה על-פיה רצוי לרוכש השירות להגיע איתה לקונים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה עם עמוד ברשת. יצא והשיח הוא על יישומי Native, אותו אפשר להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים הייעודית (Google Play בתור דוגמה), חובה להכיר בזעיר אנפין את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם היישומון יושק לחנות. גם כן, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי מומלץ באופן כללי באיזור תל אביב לחדש את היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את תכליתו של היישומון הזה. במקרה שהיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. יישומים מסוג אחר כדאי לערוך חידוש בערך אחת לשנה. זאת בשביל לשמור על עקביות עם שינויי הגרסה של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כiOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון מומלץ לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על בעיות בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ישלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר כדאי ליזם הנבון להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל לפתח יישומון

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רבה הרגלים שליליים שקיימים בחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. למעשה פה נקבל עזרה מהיישומון – לשדרג את היכולת לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את השיח של הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומים לתאגידים בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. אפליקצייה לאייפון