אפליקציית ספורט חדשה לאייפון פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לחברות בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציה למקום עבודה בכל גודל באיזור תל אביב

בניית אפליקציה לתאגידים מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים למאה ה-21, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט פתחה את הצרכנות המאסיבית לאופקים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל מקום צורכים יותר ויותר חפצים ומידע על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מתחילים ליצור יישומים לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מתחילים להבין את הרווח אשר בהזמנת יישומים ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אולם, האם מדובר במעשה כדאי?

בעמוד זה נענה על שאלת השאלות: מה הכרחי בשביל בניית אפליקציה לארגונים ומהי הדרך בה אפליקציית מובייל יש ביכולתו לקדם את החברה שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לקיים דיאלוג מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו באופן של התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, נוצרת תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה כמובן בניגוד לחברות המתחרות.
אם למשתמש קליל להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יטפח דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של הקניות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לעזור לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אפשרויות שיש בשירות שמוצע דרך הצגת אינפורמציה עניינית במסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיועו של מתכנת האפליקצייה בשביל שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
אפליקציית ספורט חדשה לאייפון

למה חכם יהיה לתת את הדעת בהכנת אפליקציה?

מטרתנו היא התבייתות על לפתור קושי שקיים במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר דברים בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש בזמן, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולתת לעסק תמונה מקצועית יותר עבור משתמשים קיימים ופוטנציאליים וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לצורכי המשתמש באופן יעיל, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה צריכים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון להציא לפועל, זאת לפי הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, חכם יהיה לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה אמורים לתשאל אתכם כיצד הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להקשות קושייות על החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבקש מצוות המפתחים להראות לכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שאותו יישומון לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור הקונים. השיטה הראויה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת היא להיות בטוחים שהוא נותן יתרון רציני כלשהו לקונה באופן שעתי אפילו אם צריך. בסיטואציה בה הלקוח מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב והסביבה?

מענה לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים והגורם המשפיע ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס באיזור – 17,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אולם, יעלו יותר כסף. עסק רציני ועם ותק , לא צריך להיות לו קושי לתת לכם עלות מוערכת בתום מפגש של 60-120 דקות. עלות פיתוח אפליקציה לחברתכם צריך משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לקושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות , משמעות הדבר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: אכן, רוב הזמן. במקרה ואתם חייבים שהיישומון יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא נטיב. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה שהאפליקציה מעוצבת על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם להשיג אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

במספרים: מה הרווח נטו, בערך בקניית פיתוח יישומון Web לעסק קטן?

זה מאוד תלוי במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ומחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם זו אינה בעיה לבצע חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, / לצמק בזבוז תכונות המוצר בעשרה אחוז בתור דוגמה. בבחינת הרמה של הרווח העתידי, רצוי לבדוק גם את הפעולות השוטפות שמהוות את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב להוריד.

כאשר היישומון עומד, באיזו שיטה רצוי לרוכש השירות להביא אותה אל לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה עם עמוד ברשת. במצב בו אנחנו מתדיינים על יישומון נייטיב, אותו אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), ראוי לחקור מעט את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להודיע על השקתו של היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. לפי סוגו של היישומון, מומלץ לשקול הכנת סרטונים שיווקיים והעלתם אל YouTube, Facebook וכו'.

מתי ראוי לבעלי עסקים בעיר תל אביב לרענן את היישומים שרכשו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. אם האפליקציה מונחת תוכן, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לערוך עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. במטרה להיות מסונכרנים עם עדכוני המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון מומלץ לכל ארגון?

במידה והחברה לא מצליחה לזהות אתגר בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אולם לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

נושאים שנכון יהיה למזמין היישומון להגות בהם כאשר צועדים לקראת לפתח יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי תכונות שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן עובדות כלל בטלפון הסלולרי. ממש פה נסתייע ביישומון – שדרוג האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את השיחה של הצרכן איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. תכנות והשקת יישומון לארגונים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעות גמישות, התקשרו אלינו עכשיו. אפליקציית ספורט חדשה לאייפון