בניית אפליקציה לאייפון פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לחברות בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציות לתאגידים קטנים וגדולים בתל אביב

בניית אפליקציה לחברות מכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא ייחודי למאה ה-21, אך פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. ללא שום ספק מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל גדלים רחבי ידיים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה מתחילים להכין יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות הבינו כבר את הרווח אשר בהכנת יישומים ע"מ לספק נוחות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואף על-פי כן, האם הצעד הזה נבון?

בדברים שלפניכם נענה על השאלה הגדולה: מה צריך לעשות בשביל הכנת אפליקציה למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר לאט לאט נהייה דבר שהוא בסיסי. כשהצוות קיים ומצוי בנייד של הקליינט וכשישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושת אמון ומאיר על עצמו זרקור חיובי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן נגיש להיות במגע, ודאי שגם יטפח המחזור העסקי. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את גודל ותכיפות התשלומים מפני שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי על מסך מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. כדאי לבדוק את כל מטרות העסק לצדו של בונה היישומים כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אפליקציה לאייפון

למה כדאי להתייחס בייצור אפליקציות?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים בחברה. יישומים שמצליחים לפתור בעיות , זה יכול להיות להקל על הלקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולתת לעסק תמונה חזקה ואמינה מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מקצועי, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וזאת על סמך רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חובה לעשות מאמץ באיתור מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורה להפנות אליכם קושיות באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כיום. המפתחים אמורים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם מתאפשר, מומלץ לפנות אל המתכנתים בבקשה לחשוף בפניכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש למען הלקוחות. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת היא לבחון האם הוא מספק יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. אם הקונה מייחס ליישומון מעמד של ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לרכוש יישומון עבור ארגון זעיר ?בתל אביב

הסבר מסובך לקושייה בעייתית. המחירונים בתנועה מתמדת ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה סוג ואופי האפליקציה. לפתח יישומון פשוטה יחסית אצל עסק עם מוניטין מחירו יהיה בסביבות 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים יותר מסובכים אמנם, יתומחרו בכסף רב יותר. עסק רציני ומנוסה צריך להודיע לכם על עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק אמור להתקבל מבחינתם רק במידה הסיבה שעליה לפתור אתגר רציני העסק.

האם פיתוח עבור מערכות רבות (כמו iOS, Android) ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. אם זה חובה מבחינתכם שהתוצר יפעל בסוגי מכשירים רבים, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. הקליקו כדי ללמוד מידע בנושא השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים במאמרים הבאים:

מה בדיוק הרווח, בערך, על ההשקעה יישומון בשביל חברה זעירה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח כולן עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לברר האם היישומון ממזער את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין למזער שימוש לא חכם במשאבים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירור כמה הדברים כדאיים, רצוי לא להתעלם כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים מצד החברה, בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון בעיר תל אביב להפחית.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, באיזו שיטה יש למזמין היישומון להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה ע"י עמוד ברשת. יצא ומדובר ביישומון נייטיב, אותה ניתן להשיג בדף היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), מומלץ לסקור מעט את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם לפני העלאת האפליקציה לחנות. בנוסף, תוכלו לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולהיעזר במוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, חובה לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסמם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן יש לבעלים של החברה בתל אביב לעדכן את היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה טמונה בייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה האפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות מומלץ לרענן כל 12 חודשים פחות או יותר. נעשה זאת במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל בית עסק?

במצב בו העסק כושל להתמקד על אתגר במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילוותר לגמרי על יישומון. אך שיחה אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אולי אופציה למצוא אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר כדאי להנהלת החברה לשקול לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רבה הרגלי עבודה שהעסק כבר מאמץ. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף ששייך להם שרוב הזמן לא פועלות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ממש פה ניעזר בהיישומון לנייד – העלאה ברמה של היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את ההתקשרות של המשתמש איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. הכנת יישומון לעסקים בתל אביב – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. בניית אפליקציה לאייפון