בניית אפליקציה לעסק פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות למקום עבודה בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לתאגידים לכלל המטרות האפשריות בתל אביב

יצירת אפליקציות לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה אינה ייחודית לתקופה זו, אך פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק הרחיבה את הצרכנות המאסיבית לגדלים מדהימים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם צורכים יותר ויותר דברים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. על ידי כך, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות הגיעו למסקנה שנכון ליצור אפליקציה לעסק שלהם. מנכ"לים מבינים לאיטם את הרווח שביצירת יישומון בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, זה באמת דבר נחוץ?

במאמר הבא נדון באשר כולם צריכים לדעת: מה מתבקש לבניית יישומון לעסק וכיצד יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את הארגון שלך? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא הכרחי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה בשיטה של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושת אמון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב מול מתחריו.
אם לקונה ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, כך יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את כמות ותכיפות הרכישות בכך שביצוע ההזמנה נהיה כזה נוח, לחזק את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב פיצ'רים שהעסק מציע דרך פרסום טקסט (או תמונות) ענייני על מסך הטלפון.

במילים אחרות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. רצוי לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של מפתח האפליקציות וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אפליקציה לעסק

לאיזה נושאים חכם יהיה להתייחס ביצירת אפליקציות?

חלק הארי של הפיתוח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור אישיו שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ולתת לציבור תמונה שאומרת 'קידמה' עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם שירות לקוחות סבלני, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת התאגיד או החברה לייצר מתווה של הפעולות שעל האפליקציה לבצע, בהתבסס על הצורך של השוק, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הטובות ביותר, הכרחי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מריצים את עסק כעת, ללא אפליקציה. המפתחים צריכים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במידת האפשר, כדאי לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה שלדי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות שמיש ועדכני לקונים. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייבלע בכמות העצומה של האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא מביא יתרון משמעותי לצרכן על בסיס תמידי. אם הלקוח מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לרכוש יישומון בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

הסבר מסובך לסוגייה מסובכת. התעריפים דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מבנה ומורכבות היישומון. בניית יישומון בלתי מורכב אצל עסק עם מוניטין יתומחר בערך בטווח ה7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, עומדים לעלות יותר מזומנים. מפתחים בארגון מנוסה יכול בדרך כלל להעניק לכם הערכת מחיר בתום מפגש של 60-120 דקות. תמחור פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהיישומון אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגים רבים של מכשירים , משמעות הדבר לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במקרה ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יעבוד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במקרה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, בערך, בהזמנת יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל חברה קטנה?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. אם עלויות הפיתוח של היישומון שבים לכיסו של הבעלים בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לברר את היישומון, אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ואף לחתוך בזבוז המוצר עצמו בעשרה אחוזים כהדגמה. בבירור הכדאיות, חובה להתייחס בכובד ראש אל האלמנטים שמרכיבים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב לצמצם.

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה ראוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לעשות שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. במקרה שהשיח הוא על יישומון מסוג Native, אותה ניתן להתקין אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חכם יהיה להכיר פה ושם את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, ניתן לשווק את היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בסיוע מחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון חכם יהיה לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות חכם יהיה בהערכה גסה באיזור תל אביב לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה בתכליתו של היישומון הזה. במידה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר ראוי לרענן בערך כל 12 חודשים. על-מנת להתעדכן ולהיטמע היטב בהעדכונים של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל תאגיד?

אם התאגיד לא מצליח להצביע על אתגר בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, הכרחילחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, דיבור עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לקושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שיש למנהל הנבון להקדיש להם מחשבה לפני שמתחילים עם הכנת יישומון

בזמננו אנו ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן נוכל לשפר באופן רציני הרגלים שליליים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שהם מנהלים שיותר מדי פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ממש פה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – להנגיש את היכולת לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי הפך את האינטראקציה של המשתמשים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? זה טוב גם לעסקים הקטנים. השקה אישית של יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה גמישה, צרו עימנו קשר עוד היום. בניית אפליקציה לעסק