בניית אפליקציות – ביטמן פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לעסקים בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לארגונים מכל גודל באיזור תל אביב

יצירת יישומים לחברות לכלל המטרות האפשריות: תרבויות השפע והקנייה זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, אולם פריצת הרשת שסייעה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בלי ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים מתחילים להזמין אפליקציות לעסקים שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את התועלת שביצירת יישומון במטרה לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה חכם?

בדברים שלפניכם ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ עבור הכנת אפליקציות לעסקים וכיצד יישומון לטלפון יש בו לעזור למוצר שלכם? הענקת גישה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא מנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכאשר הלה מתקשר איתו דרך מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, הוא בונה תחושת ביטחון ומאיר על עצמו אור מיוחד וטוב אל מול עסקים המתחרים לו.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יתרחב סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את תכיפות וגודל התשלומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד כדאי לעזור לקליינט שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שבית העסק נותן דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך הפלאפון.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. הצעתנו היא לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של בונה היישומים על-מנת שבוודאות נדע שהיישומון יותאים לצרכיו ורצונותיו של הלקוח (ושל בעל העסק) וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אפליקציות - ביטמן

מהם המוקדים שאליהם הכרחי לתת מחשבה בעיצוב יישום?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור עניין שקשורה לעסק. יישומים שעניינם לפתור עניין , לדוגמה להעניק אופציה ללקוח לעשות יותר דברים בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, להפחית שימוש מיותר במשאבים ולתת לציבור תמונה עניינית ורצינית עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם טיפול ברצון המשתמש באופן אדיב, מוכיחות את עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, זאת ע"פ הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי שימושית, מומלץ להשיג מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להציג לכם שאלות כיצד הינכם מריצים את עסק כעת. המפתחים צריכים לשאול את העסק שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, שמדגימות את מידת ההבנה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, חשוב מאוד לדרוש בנימוס מהמתכנתים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש בשביל הלקוחות. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן ערך אמיתי ללקוח באופן קבוע. במקרה שהמשתמש חש שזה יישומון שהוא כלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לקבל יישומון בשביל חברה זעירה בתל אביב?

מענה לא פשוט לסוגייה מסובכת. המחירונים של לפתח אפליקציה בתנועה מתמדת והגורם המשפיע ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. הכנת יישומון בלתי מורכב אצל עסקים רציניים יעלה בערך בטווח ה – 19,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם מורכבות יותר אולם, תעלנה כסף רב יותר. עסק שיש לו ותק צריך לתת לכם מחיר מוערך בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף השקה אישית של היישומון לעסק משקפת נאמנה את שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

האם פיתוח עבור מערכות רבות (כמו iOS, Android) ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, בדר"כ. במקרה ואתם חייבים שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה לפתח אפליקציית WEB ולא נטיב. השיטה Web application היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. ביכולתכם להבין מידע נוסף על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

כמה סך הכל התשואה הממוצעת אם נשקיע ביישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בשנה הראשונה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. גם לא קשה לבצע חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, או להפחית שימוש מיותר באמצעים בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור התשואה העתידית, יש להתייחס בכובד ראש אל כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בתל אביב להוריד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו שיטה הכרחי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לעשות שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה ובנינו יישומי נייטיב, אותו אפשר להתקין בדף היישומים הרשמי (אפ סטור, לדוגמה), נכון לברר קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, יש באפשרותנו לעשות קידום ליישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי יש פחות או יותר בתל אביב לערוך חידוש של היישומון שהזמינו?

אף פה, התשובה טמונה במטרת היישומון שלכם. במצב בו היישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות מומלץ לבצע רענון וחידוש כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל ההתפתחויות של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

יישומון זה משהו שכדאי לכל חברה?

במצב בו התאגיד לא מצליח לאתר אתגר במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ישלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם לדבר עם חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

דברים שיש ליזם הנבון לשקול כשחושבים על בניית יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות ברשת שיכולות לשפר בצורה רבה תכונות שקיימים בחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין בתוך האתר ששייך להם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. זו הנקודה בה נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת האופציה לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" שינה את התקשורת של הצרכן איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. הכנת יישומון לחברות בתל אביב – להתייעצות, קביעת מפגש והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אפליקציות – ביטמן