בניית אפליקציות פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לתאגידים בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים בתל אביב

פיתוח אפליקציות לבתי עסק מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לזמן הזה, ועם זאת, פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות פתחה את עולם הצרכנות אל היבטים אדירים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס מזמינים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ע"י כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מגיעה באיחור – גדלה הכמות של בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך לפתח יישומון לעסק שלהם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את הרווח אשר בהזמנת אפליקציות במטרה להקל על חיי הקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בשורות הבאות נעניק תשובה למה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש עבור בניית יישומון לעסקים ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור להעסק שלכם? נתינת אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה עם הזמנה הופך למנדטורי. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושה של ביטחון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות אל מול מתחריו.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יגדל המחזור העסקי. יישומים יש בהם להגדיל את תכיפות וגודל הקניות בגלל שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, להגביר את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו להעניק סיוע לקונה שיפיק את המקסימום מן ה דברים שבית העסק נותן דרך הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. הצעתנו היא להעמיד תחת זכוכית מגדלת את רצונותיו של בעל החברה בסיוע של בונה האפליקצייה וזאת כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אפליקציות

לאיזה מוקדים כדאי לתת מחשבה בתכנות אפליקציות?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור קושי שקשורה לעסק. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לאישיו , למשל להעניק אופציה לקונה להספיק יותר בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור אמצעים ולתת לעסק אימג' חזקה ורצינית לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים ע"י טיפול בצורכי המשתמש באופן טוב יותר כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, זאת לפי הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי שימושית, הכרחי שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים לתשאל אתכם כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר עכשיו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים לשאול את העסק שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, כדאי לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

1 הוא פשוט מאוד: שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות האדירה של היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם היא מעניקה יתרון מהותי ללקוח ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והצרכן מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לפתח אפליקציה עבור ארגון מזערי בתל אביב והסביבה?

הסבר לא פשוט לשאלה מורכבת. עלויות הפיתוח לא מקובעים כלל והגורם המשפיע ביותר הוא במה היישומון עוסק. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בדר"כ בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, עומדים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להעניק לכם הערכת מחיר בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם עוד כסף?

בעיקרון, אכן, בדר"כ. במקרה ויש לכם צורך אמיתי שמה ששילמתם עבורו יתפקד במכשירים שונים, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application מאפשרת לאפליקציה לעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זאת אם הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. אפשר לקבל מידע בנושא השוני שישנו במכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נשקיע ביישומון ייעודי עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם מחירי הפיתוח של היישומון מכוסים בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם לא בעיה לעשות בירור אם היישומון מצליח להקטין את כמות השניות או הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ואף לצמק שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-16 אחוזים וזו רק ההתחלה. בבדיקת הרווח העתידי, ראוי לקחת בחשבון את שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, אשר בכוונת האפליקציה באיזור תל אביב להפחית.

כאשר היישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה הכרחי לבעלים של החברה להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. במקרה שהדיון הוא על יישומי נייטיב, אותו אפשרי להוריד אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), חובה לבחון בזעיר אנפין את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. יחד עם זאת, ניתן להמליץ על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע באלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, חכם יהיה לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיעם באתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן חכם יהיה למזמין היישומון בעיר תל אביב לערוך חידוש של היישומון?

אף פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שלכם. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה יש לבצע עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. ע"מ להיות מותאמים לההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון כדאי לחברה בכל מצב?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים אצבע על קושי בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילא למהר עם פיתוח יישומון. ואף על-פי כן, דיבור עם חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים למצוא בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שחכם יהיה לבעלים הנבון לחשוב עליהם כאשר מדברים על הכנת יישומון

חשוב להבין שיש פתרונות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת ששייך להם שלעיתים קרובות לא מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. זו דוגמה למתי נקבל עזרה מההיישומון לנייד – הנגשת אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לעסקים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אפליקציות