בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html code פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה לעסקים בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

יצירת יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין בתל אביב

בניית אפליקציות לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות: הצרכנות המאסיבית כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, ועם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה וקידמה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות פרסה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים מכובדים מאוד. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל ארץ דורשים עוד ועוד פריטים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – מנכ"לים מסכימים שראוי ליצור אפליקציות לעסק שלהם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הרווח שבהזמנת אפליקציות על-מנת לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מומלץ?

בטקסט שלפניכם ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה נדרש במטרה להגיע להזמנת יישומים לעסק ומהי הדרך בה יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את השירות שלכם? הנגשה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לקיים דיאלוג מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך למנדטורי. כשהצוות זמין מהנייד של הצרכן וכאשר ישנה אינטראקציה דרך התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה תחושה של אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
אם לקונה קל יותר לבוא באינטראקציה, כמובן שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להעלות את גודלן ונפחן של הרכישות בגלל שלבצע רכישה הופך למהיר יותר, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, כמו גם לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה דברים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת אינפורמציה עניינית במסך מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. הכרחי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה יחד עם מתכנת היישומון בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html code

מהם המוקדים שאליהם נכון לשים לב ביצירת יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על הלקוח, כמו לפתור קושי שישנו בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה כגון להקל על הקונה לגמור את ענייניו בזמן מועט יותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז המוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה לעיני צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, דרך מענה לצורכי הלקוח באופן יעיל, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הצורך של השוק, בתחומו. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי מתאימה, חכם יהיה לחפש מפתח בעל ניסיון מוכח אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. חברת הפיתוח אמורה להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כיום. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג בפני החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון האם הוא משרת ומביא שימוש מהותי למשתמש ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. במקרה והקונה רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

מה המחיר של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב והסביבה?

מענה לא פשוט לקושייה בעייתית. המחירים כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. בניית יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק עם מוניטין יתומחר פלוס מינוס בין – 17,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך עם זאת, יתומחרו בכסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ותק , לא צריך להיות לו קושי להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר פיתוח אפליקציה לעסק להצדיק את זה שהיישומון אכן פותר אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למכשירים שונים יתומחר בסכומים גבוהים יותר?

בקצרה, התשובה חיובית בדר"כ. במצב בו הכרחי לכם שהתוצר יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון רשת (ווב) ולא נטיב. שיטה זו היא הדלת של היישומון לעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; זה במידה והיישומון עוצב ונבנה על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי להשיג ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

זה מאוד תלוי במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ועלויות הפיתוח כולן מכוסים בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבדיקת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), כדאי לא להתעלם כל החשבונות למיניהם, פלוס מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון בתל אביב להפחית.

כשהיישומון הושלם, כיצד יש למזמין השירות לשווק אותה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לקידום יישומון זה עם דף ברשת. בסיטואציה בה הדיבור הוא על יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להטמיע בטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (Google Play בתור דוגמה), רצוי לבדוק בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כמו כן, יש באפשרותנו לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, ובסיועם של המחלקה לפרסום שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהכניס אותם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן חובה לבעלי עסקים באיזור תל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שלכם. במקרה שסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות נכון יהיה לבצע חידוש בערך אחת לשנה. נעשה זאת במטרה להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כמו iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה חובה לכל בית עסק?

במצב בו הארגון לא מצליח לזהות אתגר בשירות שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, כדאילחכות קצת עם פיתוח יישומון. ואע"פ כן, לשוחח עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חכם יהיה למנהלים לתת עליהם את הדעת כאשר העיסוק הוא הכנת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני תכונות שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר ששייך להם שרוב הזמן לא פועלות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. כאן בדיוק נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשת האופציות לבצע רכישה זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של הקונים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומון לעסקים בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html code