בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html command פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציות לעסקים בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לארגונים מכל גודל בתל אביב

פיתוח אפליקציה לעסקים לכלל המטרות האפשריות: תרבות הצריכה זה לא בלעדי לשנים האחרונות, ועם זאת, פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים שלא יעלו על הדעת. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס רוכשים עוד ועוד קניות ושירותים ע"פ צורכיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא תאחר להגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מתחילים ליצור אפליקציה לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית יישומים בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. עם זאת, האם זה בעצם מעשה מחוכם?

בעמוד זה נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה הכרחי לבניית אפליקציה לתאגידים ואיך בדיוק יישומון לטלפון יש בו לקדם את השירות שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול הצוות עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.
אם לקליינט ישנה האופציה הקלה לנהל דו-שיח, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקליינטורה על ידי כך שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, למנף את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה אפשרויות שבית העסק נותן ע"י הצגה של ידע חשוב על מסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לבדוק את כל מטרות העסק בסיוע של מתכנת היישומון כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html command

מהם הדברים שאליהם רצוי לעצור ולחשוב ב'הנדסת' יישומים?

המפתח הוא התבייתות על לפתור בעיות שיש בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לאישיו , למשל לאפשר למשתמש לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, להכווין לשימוש נבון במשאבים ויחד עם זאת להקנות תמונה עניינית ורצינית עבור קונים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות המשתמש באופן טוב יותר כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה חכמה בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, ופה נכנס כמובן הצורך של השוק, בתחומו. להשגת התוצאות הכי שימושית, חובה למצוא מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן אתה מבצע דברים כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מוכרחים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שהאפליקציה שלו לא ייבלע בים היישומים שמשווקים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת בשביל הצרכנים. הגישה הנכונה להיות בטוחים שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא נותן טוב' מהותי לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. בסיטואציה בה הקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, אין שאלה – הוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לקבל יישומון בשביל חברה קטנה באיזור תל אביב?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התעריפים משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון פשוטה יחסית אצל עסק עם מוניטין יעלה בדר"כ בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. אפליקציות מורכבות יותר בהשוואה, יעלו מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום יכול בדרך כלל לספק לך הצעה לתשלום בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד לפלטפורמות מרובות יתומחר בעוד כסף?

Long story short: התשובה חיובית בדרך כלל. אם יש לכם נחיצות אמיתית שהתוצר יתפקד במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שהיישומון נבנה ועוצב כראוי כמובן. אפשר ללמוד הסברים על השוני שישנו במכשירים השונים בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, בערך, אם נשקיע ביישומים בשביל חברה זעירה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במידה ומחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. קל יחסית לברר אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, או לחלופין למזער שימוש מיותר במשאבים ב-16 אחוזים כהדגמה. בבדיקת התשואה העתידית, כדאי להתייחס בכובד ראש אל כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים מצד החברה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון אמור באיזור תל אביב להפחית.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן מומלץ למזמין האפליקציה לתת לה קידום לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להוצאת יישומים זה עם דף ברשת. במצב בו פיתחנו יישומי Native, אשר אתם יכולים להתקין אך ורק מחנות האפליקציות אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), כדאי להכיר טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, תוכלו לקדם את האפליקציה ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולקבל עזרה ממוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לסוג היישומון, חובה לתת את הדעת על בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהטמיע אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן נכון יהיה בקירוב באיזור תל אביב לערוך חידוש של היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה כדאי לערוך חידוש פחות או יותר כל 12 חודשים. נעשה זאת במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך הפלטפורמות השונות כאייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

אז יישומון למעשה מתאימה לכל ארגון?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על קושי במוצר שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חובהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואע"פ כן, לדבר עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

פואנטות שמומלץ ליזם החכם להגות בהם לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבדרך-כלל אינן מתפקדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למעשה יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – שדרוג אפשרות ההזמנה יכול לעשות את כל ההבדל בין תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את השיח של הגולשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. בניית יישומון לארגונים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעות גמישות, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html command