בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html editor פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה לתאגידים בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

פיתוח יישומים לתאגידים קטנים וגדולים בתל אביב

בניית אפליקציות למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לזמן הזה, ואף על-פי כן, פריצת הרשת שסייעה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל היבטים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל מדינה מזמינים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ צורכיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים אף פעם לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים מחליטים לבנות אפליקציות לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת אפליקציה על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. אולם, זה מעשה שכדאי לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי על מנת להגיע להכנת יישומון לתאגידים ואיך יישומון לסלולרי מסוגל לסייע להצלחת החברה שלכם? מתן אופציה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול הצוות עם הזמנה הופך לקריטי. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ההתקשרות נעשית על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, צומחת תחושה של ביטחון ומאיר על עצמו ניצוצות של קירבה ומשפחתיות לעומת העסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, לפיכך יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תכיפות וגודל הקניות מפני שלבצע רכישה נהיה כזה נוח, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, כמו גם לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שהעסק מציע ע"י הצגת נתונים ענייניים בצג מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בקצרה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור את רצונותיו של בעל החברה בעזרתו של מתכנת האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html editor

מהם המוקדים שאליהם חשוב מאוד לעצור ולחשוב בבניית יישומון?

מה שהכי חשוב זה טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , למשל לאפשר למשתמש לגמור עם העניינים שלו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, שימור אמצעים ולהציג תדמית שאומרת 'קידמה' לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ע"י שירות לקוחות מסור, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר בטווח הרחוק. החברה או התאגיד אמורים לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישום, זאת על-פי הידע המקצועי בתחומו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הטובות ביותר, רצוי לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. חברת הפיתוח חייבים להפנות אליכם קושיות באיזו צורה אתה מבצע דברים כעת, ללא אפליקציה. המפתחים צריכים לחקור' את החברה על צרכיו שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו אופציה, רצוי לשאול את הצוות אם ביכולתם להראות לכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת עבור המשתמשים. הגישה הנכונה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל היישומים שמוצעים היום היא לבחון האם הוא משרת ומביא רווחה מסוימת לאלו שהתקינו אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. במידה והמשתמש מתייחס ליישומון כאל תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לרכוש אפליקציה עבור חברה קטנה בתל אביב?

תשובה מורכבת לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ על-ידי חברה מקצועית יעלה פחות או יותר בסביבות 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומונים יותר מסובכים בהשוואה, יתומחרו ביותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על עלות מוערכת בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון לסוגי מכשירים רבים יעלה לבעל עסק יותר?

לא נאריך במילים: אכן, בדר"כ. במידה ובהחלט חשוב לכם שהתוצר יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). הגישה הזו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; זאת אם היישומון עוצב ונבנה כראוי כמובן. כאן תוכלו לקבל ידע בנוגע לשוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

מהי הרווח, פחות או יותר, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית בשביל חברה קטנה?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ועלות פיתוח האפליקציה מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זהו צעד חכם ואנחנו ממליצים עליו בחום. זה גם פשוט מאוד לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את הזמן הדרוש לביצוע פעולה ב-20%, / לצמק שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בבחינת הרמה של ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), הכרחי להתחשב גם בכלהגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בתל אביב להמעיט.

כאשר היישומון עומד, באיזה אופן ראוי למזמין היישומון להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. יצא והשיח הוא על יישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), מומלץ לברר מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, נוכל להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולהיעזר בהמחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, רצוי לחשוב על אפשרות עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

כל איזו תקופת זמן רצוי למנהלים בתל אביב לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. אם אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לעדכן כל 12 חודשים פחות או יותר. בשביל להיות מותאמים לעדכוני המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה טוב לכל ארגון?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים פוקוס על קושי בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חכם יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, לשוחח עם מפתחי יישומים, תסייע לעסק בזיהוי בעיות במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שנכון יהיה לבעלי עסקים להגות בהם כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו יש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן מהותי הרגלי עבודה שליליים שקיימים בעסק. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר שבניהולם שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. ברגע זה יש צורך ביישומון – שדרוג האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אמאזון הפכה את השיח של הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, קביעת מפגש והצעה ראשונית למחיר, דברו איתנו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html editor