בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlsp פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לארגונים בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

הכנת אפליקציה לתאגידים לכל מטרה ועניין בעיר תל אביב

פיתוח יישומים לתאגידים בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא בלעדי לזמננו, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין פתחה את תרבות הצריכה אל גדלים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בגלובוס רוכשים עוד ועוד חפצים ושירותים לפי רצונותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. בכך, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מגיעים למסקנה שצריך להזמין אפליקציות לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת אפליקציות ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם זה בעצם מעשה מחוכם?

בעמוד זה נדון בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ במטרה להגיע להכנת יישומון לעסק ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכאשר התקשורת נעשית דרך התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתהווה תחושה של אמון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) לעומת ההחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, ודאי שגם יטפח המחזור העסקי. יישומים לחברה מסוגלים להגדיל את תדירות ונפח התשלומים מפני שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להעלות את קביעות השיח עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים שמוצר דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי במסך המכשיר הנייד.

בקצרה, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אבל מדובר בעניין שולי. כדאי לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיועו של בונה האפליקצייה ע"מ שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlsp

מהם הדברים שאליהם חשוב מאוד לתת את הדעת בעיצוב אפליקציות?

מטרתנו היא התמקדות על לפתור קושי שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לתקלה , זה יכול להיות לתת אפשרות לקונה לעשות יותר פעולות בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה עבור משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם טיפול ברצון המשתמש באופן יעיל, כל אלה הוכיחו את עצמן כמאוד משתלמות לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, חכם יהיה למצוא מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להציג בפניכם שאלות באיזו צורה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות בימים אלה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות שמיש ועדכני למען הצרכנים. השיטה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון האם הוא משרת ומביא שימוש מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במצב בו הקונה חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

מה התעריף עבור לפתח יישומון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה והגורם הכי קריטי הוא סדר גודל מורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב במיוחד עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בדר"כ סביב 9,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות יותר מסובכים לעומת זאת יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם הרבה יותר. מפתחים בתאגיד מנוסה , לא צריך להיות לו קושי להעניק לכם הערכת מחיר לאחר מפגש קצר יחסית. תמחור של לפתח את היישומון לחברתכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק סכומים גבוהים יותר?

בקיצור, כמעט תמיד כן. במצב בו זה חובה מבחינתכם שהתוצר יעבוד במכשירים שונים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא תהיה הגזמה להגיד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטת ווב היא המפתח איתו היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זאת אם היישומון תוכנת ועוצב ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם מוזמנים למצוא פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות בקישורים הבאים:

כמה סה"כ הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומון עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם מחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם לא בעיה לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, / למזער בזבזנות של שירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, מומלץ לשים לב אל הגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון בעיר תל אביב להקטין.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה רצוי למזמין האפליקציה להביא אותה אל למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה על-ידי עמוד ברשת. אם השיח הוא על יישומון מסוג Native, אותו ביכולתכם להוריד בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), כדאי לסקור קלות את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, אפשר לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בסיוע המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה לקחת בחשבון צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעביר אותם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן חובה למנהלים בעיר תל אביב לערוך חידוש של היישומון?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לערוך עדכון בערך כל 12 חודשים. ע"מ שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל עדכוני הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כאייפון ו-Android,

יישומון זה משהו שהכרחי לכל חברה?

במקרה שהארגון לא מצליח להתמקד על בעיות בשירות שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ראוילוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, ישיבה עם מפתחי יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

דברים אשר מומלץ לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בעידן של היום, ישנן אפשרויות אפליקציות אינטרנטיות שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלים בעיתיים שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שהם מנהלים שהמון פעמים אינן עובדות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למשל נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של האופציות להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את הדו-שיח של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlsp