בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlspi פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לתאגידים בתל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת אפליקציה לעסקים מכל גודל בעיר תל אביב

פיתוח אפליקציה לתאגידים מכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא בלעדי לשנים האחרונות, אמנם פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות מתחה את הצרכנות המאסיבית אל היבטים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת רוכשים עוד ועוד מוצרים וידע ע"פ דרישותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – כמות גדולה של מנהלים עושים את הצעד ליצור אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. בעלי מקומות עבודה מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת יישומון בשביל לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם זה בעצם מעשה נחוץ?

בדף זה ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך לעשות בשביל פיתוח אפליקציות לעסקים ובאיזה אופן יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור למוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר הופכת לחובה. כאשר בית העסק מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר הלה מתקשר איתו בשיטה של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, הוא בונה תקשורת קבועה והוא יהיה מצוי בזרקור חיובי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחרים.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קל יותר לנהל דו-שיח, ודאי שגם יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לחברה בהחלט יכולים להגדיל את נפחן וגודלן של הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, למנף את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, כמו גם להעניק סיוע לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי במסך מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, היא לא העיקר. חשוב מאוד לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים לצד מתכנת היישומון על-מנת שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlspi

למה ראוי לתת מחשבה בהכנת יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו פתרון בעיה שקיים בשירות. אפליקציות שביכולתן לפתור בעיות , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולתת לעסק אימג' רצינית ועניינית עבור צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, עם מענה לרצונות המשתמש באופן אדיב, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה מוצלחת וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישומון לעשות, זאת לפי הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי טובה, נכון להשיג בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להציג בפני החברה שאלות על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, חובה לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם דוגמית של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שמיש ועדכני לציבור. הגישה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בין שלל היישומים שמשווקים בכל עת היא לוודא שהוא משרת ומביא רווחה מסוימת לציבור ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. במקרה שהקונה מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה עולה לבנות יישומון עבור חברה קטנה בתל אביב והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. עלויות הפיתוח משתנים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. לפתח יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם ארגון ותיק ומומלץ יתומחר בדר"כ בין 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, עתידים לעלות יותר מזומנים. עסק רציני ועם פז"מ בתחום , לא צריך להיות לו קושי לספק לך מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן פותר בעיה עסקית אמיתית.

האם פיתוח עבור פלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בקיצור, כן, רוב הזמן. במקרה ואתם חייבים שהתוצר יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג ווב ולא יישומון מסוג Native. שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. הקליקו כדי למצוא הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

מה בדיוק התשואה הממוצעת ברכישה של אפליקציה עבור ארגון מזערי?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. יצא ועלות פיתוח האפליקציה מקבלים כיסוי בשנה הראשונה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם זו אינה בעיה לחשב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את משך הזמן הנצרך לקנות משהו ב-15%, ולחלופין לצמק שימוש לא חכם בהמוצר עצמו ב-18% למשל. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, יש לצרף לחישובים שלנו את הגורמים שמהווים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון באיזור תל אביב להוריד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, כיצד מומלץ לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. בסיטואציה בה השיח הוא על יישומי נייטיב, אותו אתם יכולים להכניס אל הטלפון בדף היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לסקור בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, אתם יכולים להמליץ על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ובסיועם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל איזו תקופת זמן נכון יהיה בהערכה גסה בתל אביב לבצע חידוש של היישומים שרכשו?

גם כאן, התשובה טמונה בתכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לבצע חידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מומלץ לכל תאגיד?

במקרה והחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה לשים פוקוס על קושי במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. אך לדבר עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שיש למנהלים לשקול כאשר צועדים לקראת בניית יישומון

חשוב להבין שיש אופציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלים שליליים שקיימים בעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים לא עושות את העבודה באייפון או באנדרואיד. ממש פה נקבל סיוע מההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – שדרוג היכולת לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon שינה את ההתקשרות של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומון לעסקים בתל אביב – לקבלת ייעוץ, קביעת מפגש והצעה גמישה, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html htmlspi