בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html job פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה למקום עבודה בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח אפליקציות לבתי עסק בכל גודל בתל אביב

בניית יישומים לבתי עסק מכל סוג: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אינה ייחודית לזמן הזה, אבל המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק פתחה את הצרכנות המאסיבית לגדלים אדירים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד חפצים וטיפולים על-פי הדרישות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, תגובת השוק בחיים לא מתעכבת מלהגיע – וככל שהזמן עובר, יותר מנכ"לים מחליטים לבנות אפליקציה לעסקיהם. מנהלים הבינו כבר את התועלת שבהכנת יישומון בשביל לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואף על-פי כן, האם הצעד הזה שמומלץ לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נדון בהשאלה הגדולה: מה מתבקש להכנת אפליקציה לארגונים וכיצד יישומון לסלולרי יש ביכולתו למנף את המוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לבצע דיאלוג מתקדם מול הנהלת העסק הופכת לחובה. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של צורך המוצר ובעת שמתקיים דו-שיח בשיטה של מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נרקמת תחושת ביטחון ומאיר על עצמו אור ייחודי בהשוואה למתחריו.
אם לקונה יש את האופציה הפשוטה לנהל דו-שיח, כמובן שגם יהיה פעיל יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יש בהם להגדיל את גודלן ונפחן של התשלומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן לעזור לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה דברים שהעסק מציע דרך הצגה של ידע חשוב בצג מכשיר הסמארטפון.

במילים אחרות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה נושא שולי. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של בונה היישומים ע"מ להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html job

על איזה נושאים חובה לשים לב ביצירת אפליקציות?

מטרתנו היא הקלה על הלקוח, כמו לפתור בעיות שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור עניין , למשל להעניק אפשרות לקונה לסיים את ענייניו בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולתת לעסק אימג' עניינית ורצינית עבור משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, עם טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמאוד משתלמות לאחר תקופה לא ארוכה. החברה או התאגיד אמורים לייצר מתווה של הפעולות שעל היישום להוציא לפועל, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הטובות ביותר, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו. המפתחים אמורים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לצרכיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, ראוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שנמצאים כעת?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון אמור שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. השיטה הנכונה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שיוצאים בכל יום היא לבדוק שהיא מעניקה ערך אמיתי למשתמש באופן יומיומי. במידה והמשתמש רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, אין שום ספק שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון זעיר בתל אביב והסביבה?

מענה בעייתי לקושייה מסובכת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. תכנות והשקת יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס בטווח ה10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, יתומחרו ביותר כסף. עסק רציני ושיש לו ותק אמור להיות מסוגל להעניק לכם הערכת מחיר בתום מפגש של 60-120 דקות. מחיר של לפתח את היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמתאים למערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בקיצור, התשובה חיובית בדר"כ. במקרה ואתם חייבים שהתוצר יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא נטיב. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; זה במידה והיישומון נבנה ועוצב דרך חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים להשיג הסברים על השוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

כמה סה"כ התשואה הממוצעת בפיתוח יישומון בהזמנה אישית לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. יצא ומחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לעשות בירור אם היישומון מצליח להקטין את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לצמק שימוש מיותר במשאבים ב-13% בתור דוגמה. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, מומלץ לא להשאיר בצד את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון בעיר תל אביב להמעיט.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, איך כדאי לרוכש השירות לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה באתר אינטרנט. אם אנחנו מתעסקים ביישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להשיג בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), מומלץ לבחון טיפה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כתוספת, אפשר לעשות קידום ליישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי לחשוב על אפשרות בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל אתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל כמה זמן חובה באופן כללי בעיר תל אביב לחדש את היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שלכם. במצב בו אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לרענן בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שטוב לכל חברה?

במקרה שהארגון לא מצליח לשים פוקוס על בעיות בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ישלחכות קצת עם פיתוח יישומון. עם זאת, לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר מומלץ לבעלים הנבון לחשוב עליהם כאשר העיסוק הוא לפתח יישומון

חשוב להבין שיש פונקציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל הרגלים שליליים שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבבעלותם שבדרך-כלל אינן פעולות כלל ועיקר באנדרואיד או באייפון. ממש פה יש צורך ביישומון הייעודי – הנגשת היכולת לקנות יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את ההתקשרות של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. פיתוח אפליקציות לתאגידים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה לעלות, התקשרו אלינו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html job