בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html jobs פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לתאגידים בתל אביב , כל הידע ההכרחי

פיתוח יישומים לארגונים קטנים וגדולים בתל אביב והסביבה

בניית יישומים למקום עבודה לכלל המטרות האפשריות: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא דבר בלעדי לתקופה זו, ואע"פ כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר הניעה עוצמתית את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות מתחה את הצרכנות המאסיבית אל גדלים עצומים. היום המון בני-אדם מכל יבשת צורכים יותר ויותר דברים ושירותים ע"פ דרישותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים מחליטים להזמין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את התועלת שבבניית יישומון ע"מ לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, זה באמת דבר נחוץ?

בדף זה נעניק תשובה למה שכולם רוצים לדעת: מה צריך לעשות להזמנת יישומים לארגונים וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לסייע להצלחת ההעסק שלכם? מתן אפשרות ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כאשר הצוות מצוי וקיים בנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית באופן של התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות ומאיר על עצמו אור ייחודי , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, כך יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות הקליינטורה בגלל שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה דברים שבית העסק נותן בצורה של הבאת ידע חשוב בצג מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. הצעתנו היא לבחון בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בעזרתו של בונה היישומון וזאת כדי שלא יהיו טעויות והיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html jobs

לאיזה מוקדים נכון לשים לב בהכנת יישומון?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו לפתור תקלה שיש בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה , למשל להעניק אופציה ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן קצר יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון במשאבים, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולשקף תמונה עניינית ורצינית עבור קונים , הן הנמצאים והן העתידיים, עם מענה לצורכי המשתמש באופן מהיר, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כאפיק רווחי מאוד בטווח הרחוק. על העסק או הארגון להצביע על מה בדיוק צריך היישומון לעשות, בהתבסס על הידע המקצועי בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, נכון להשיג בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להציג בפניכם שאלות איך הינכם עושים עסקים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים לתשאל את החברה בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמסתובבות בשוק?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן עבור הצרכנים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבחון שהוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן קבוע. במקרה והצרכן רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחירון עבור לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה זעירה באיזור תל אביב?

מענה לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים משתנים ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק עם מוניטין מחירו יהיה באיזור 7,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים שהם אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, עומדים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. עלות השקה אישית של היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) שהסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגים רבים של מכשירים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. בסיטואציה בה זה חובה מבחינתכם שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון וגלקסי, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש יישומון ווב ולא נטיב. שיטת ווב היא הדלת של היישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה היטב, כאמור. ניתן לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח, בערך, אם נזמין יישומון לאנדרואיד או לאייפון בשביל חברה קטנה?

זו שאלה שלא פשוט לענות עליה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במידה ועלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לעשות בירור את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין להפחית שימוש לא יעיל בשירות המוצע ב-16 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את הכדאיות, חכם יהיה לא להשאיר בצד את האלמנטים שמרכיבים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון באיזור תל אביב להמעיט.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, כיצד הכרחי למזמין השירות לעשות שיווק למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה ע"י דף ברשת. במידה והשיח הוא על יישומון Native, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי במאגר היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), יש לבדוק בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, ישנה האופציה להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בסיוע אלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי סוגו של היישומון, הכרחי להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסם אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן יש בערך בעיר תל אביב לערוך עדכון של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במידה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה חובה לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל השינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה מומלץ לכל חברה?

במצב בו התאגיד לא מצליח לזהות בעיות בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אמנם התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי בחברה שלא ראינו קודם.

נושאים שראוי ליזם הנבון להרהר בהם כאשר צועדים לקראת הכנת יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שהחברה לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בנייד. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ההיישומון לנייד – שדרוג האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את ה'דיבור' של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לארגונים בתל אביב – להתייעצות, קביעת מפגש והצעת מחיר, התקשרו אלינו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html jobs