בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kg פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לתאגידים בעיר תל אביב וכל אשר צריך לדעת

פיתוח יישומים לחברות לכל מטרה ועניין בתל אביב

פיתוח אפליקציות למקום עבודה לכל מטרה ועניין: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע כלל לא ייחודיים לשנים האחרונות, ואף על-פי כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בהפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה להיבטים מדהימים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה קונים עוד ועוד פריטים וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של בעלי עסקים עושים את הצעד לפתח יישומים לעסקיהם. נותני שירות מבינים לאיטם את הרווח שבהכנת אפליקציות במטרה להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, זה מעשה כדאי?

בשורות הבאות נדסקס באשר כולם צריכים לדעת: מה צריך על מנת להגיע ליצירת אפליקציה לעסקים ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי קשר טכנולוגי מול צוות העסק עם הזמנה הופך למאסט. כשהעסק נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית על-ידי מסרונים ועדכונים שוטפים, מתפתחת תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, אל מול חברות המתחרות.
ככל שללקוח פשוט להיות בתקשורת, ככה גם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את גודלן ונפחן של השילומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, להגדיל את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש להפיק תועלת מירבית מה מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע דרך הצגת ידע חשוב בצגו של הסמארטפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אך זה עניין שולי. אל תוותרו לעולם על לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יד ביד עם המפתח של היישומון בשביל להבטיח שהאפליקציה יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kg

על איזה דברים חובה לתת את הדעת בתכנות יישומון?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה הקלה על המשתמש, כמו לפתור בעיות שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות לאפשר למשתמש לסיים את ענייניו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור משאבים ולהעניק לחברה Image (תמונה) אמינה וחזקה עבור קונים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כהשקעה נבונה בטווח הרחוק. התאגיד או החברה אמורים להצביע על מה בדיוק צריך לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי להרוויח מכל הסיפור בשיטה הכי נכונה, ראוי לתור אחר מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להפנות אליכם שאלות איך הינכם עושים עסקים כיום. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה צריכים להציג לחברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זו אופציה, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהזמין לא ייעלם בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק מספר 1 הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן ללקוחות. הדרך להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים האפליקציות המתחרות היא לסקור אותו אם הוא מספק ומעניק יתרון מהותי ללקוח ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. אם הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שאלה – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לתכנת יישומון עבור חברה קטנה בתל אביב?

תשובה מורכבת לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה לא קבועים והגורם הכי קריטי הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. הכנת יישומון בלתי מורכב עם ארגון ותיק ומומלץ עולה בדרך כלל בכיוון של 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך יחסית, עתידים לעלות הרבה יותר. עסק רציני ומנוסה יכול בדר"כ לספק לך הצעת עלות בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למכשירים שונים זה למעשה אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

לא נאריך במילים: התשובה חיובית בדרך כלל. במצב בו יש לכם צורך מהותי שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו היישומון עוצב ונבנה על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי להבין הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח, בערך, בהזמנת אפליקציה לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. אם מחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות חישוב האם היישומון ממזער את מספר הדקות שצריך לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ולחלופין למזער בזבזנות של אמצעים ב-11 אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבחינת הרמה של הכדאיות, מומלץ לשים לב אל האלמנטים שמרכיבים את ,"הפסדי" החברה בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בתל אביב והסביבה להוריד.

כשהיישומון כבר עומד, באיזה אופן הכרחי לרוכש השירות לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הדרך האפקטיבית ביותר לשווק אפליקציה היא דרך דף ברשת. במידה ואנחנו מתעסקים ביישומון מסוג נייטיב, אשר אפשר להכניס אל הטלפון בארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), רצוי לחקור קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. יחד עם זאת, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון ע"י לוח תפוצה, ובסיועם של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, מומלץ להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל כמה זמן חובה לבעלי עסקים בתל אביב לחדש את היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. במקרה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר ראוי לחדש כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה חובה לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה למצוא בעיות בחברה שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלוותר לגמרי על יישומון. אך שיחה אצל תאגיד פיתוח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

דברים אשר יש למנהלים להרהר בהם בטרם מתחילים עם פיתוח אפליקציות

חשוב להבין שקיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן כבד-משקל תכונות שהחברה לוקה בהם. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף ששייך להם שיותר מדי פעמים לא עושות את העבודה בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. ממש פה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – הנגשת האופציות להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". האתר הפופולרי שינה את ה"דו-שיח" של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומון לחברות בתל אביב – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, התקשרו אלינו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kg