בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kodi פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לארגונים בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציות לתאגידים מכל גודל בתל אביב

בניית יישומים לחברות קטנים וגדולים: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי לזמננו, אבל פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק פתחה את תרבויות השפע והקנייה למימדים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל מדינה רוכשים עוד ועוד חפצים ועזרה על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של הסוחרים לעולם לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של מנהלים מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לעסק שלהם. בעלי מקומות עבודה מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הרווח שבהזמנת יישומון על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. והאמנם, זה מעשה מחוכם?

בעמוד זה ניתן מענה להשאלה הגדולה: מה צריך לעשות על מנת להגיע להזמנת אפליקציה למקום עבודה ואיך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לקדם את המוצר שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר בית העסק זמין מהנייד של צורך המוצר וכשישנה אינטראקציה דרך מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושה של אמון והוא יואר בזרקור חיובי בהשוואה לחברות המתחרות.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי לבוא באינטראקציה, ודאי שגם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות ניתן גם לעזור לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אפשרויות שקיימים בשירות המוצע על-ידי הנגשת טקסט (או תמונות) ענייני במסכו של המכשיר הנייד.

בקצרה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה עניין שולי. הצעתנו היא לסקור בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יחד עם בונה האפליקצייה במטרה להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kodi

על אילו דגשים חכם יהיה לשים לב ביצירת יישומון?

מטרת העל היא התפקסות על לפתור אישיו שיש בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות כמו להקל על הקונה לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש יעיל ונכון בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה לעיני משתמשים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם טיפול ברצון המשתמש באופן אדיב, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת לפי הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הטובות ביותר, הכרחי למצוא בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק כעת, ללא אפליקציה. המתכנתים חייבים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, הכרחי לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד מובטח למזמין שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יתמסמס בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות רלוונטית עבור הלקוחות. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים שמוצעים היום היא לסקור אותו אם הוא מביא יתרון רציני כלשהו לקונה ובאופן יומיומי. במידה והציבור מתייחס ליישומון כאל כלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

מה המחיר של לפתח אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב והסביבה?

הסבר מסובך לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סדר גודל מורכבות היישומון. הכנת יישומון "טריוויאלי" אצל עסק רציני יתומחר פלוס מינוס באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים שהם מורכבות יותר בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון יכול בדרך כלל לתת לכם מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון פיתוח אפליקציה לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור בעיה עסקית אמיתית.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) ידרוש מבעל חברה לשלם מחירים גבוהים יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית רוב הזמן. בסיטואציה בה יש לכם צורך מהותי שהאפליקציה תפעל על הרבה מערכות, כמו iPhone וגלקסי, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במקרה והבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – הסברים על השוני שקיים במערכות המגוונות בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, בהזמנה של יישומים עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. קל יחסית לחשב את היישומון, אם הוא מוריד את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-16% בתור דוגמה. בסקירת התשואה העתידית, נכון לצרף לחישובים שלנו את כל החשבונות למיניהם, פלוס מה שהחברה מוציאה, באופן ישיר ועקיף, שהיישומון עתיד באיזור תל אביב לצמצם.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה נכון לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי עמוד ברשת. בסיטואציה בה אנחנו מתדיינים על יישומון מסוג Native, אותו ביכולתכם להוריד בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), יש לברר טיפה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. במקביל, תוכלו לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, ולחלופין בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. לפי סוגו של היישומון, ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בבימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

מתי כדאי למנהלים בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה טמונה בתכלית היישומון הרלוונטי. יצא והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון מהסוג הזה. מינים שונים של יישומים רצוי לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כגון אנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון מומלץ לכל ארגון?

בסיטואציה בה התאגיד לא מצליח לאתר בעיה עסקית שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, רצוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. עם זאת, שיחה אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

דברים שחובה למנהלים לשקול כאשר העיסוק הוא תכנות והשקת יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רבה הרגלים בעיתיים שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שלהם שבדרך-כלל לא עובדות בכלל בדפדפן של הנייד. ממש פה נסתייע באפליקציה – להנגיש את האופציות להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל ארגונים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon שינה את התקשורת של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. הכנת יישומון לחברות בתל אביב – לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html kodi