בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html object פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לארגונים בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה לארגונים בכל גודל בתל אביב

הכנת יישומים לבתי עסק מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לתקופה זו, אך פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט פתחה את תרבויות השפע והקנייה לאופקים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים וידע על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. בכך, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך לבנות יישומים לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את הטוב אשר בהזמנת יישומים בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נפתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה הכרחי ליצירת יישומון למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יכולה לתרום להעסק שלכם? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית עם החברה לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הקונה או המשתמש ובעת שמתקיים דו-שיח על-ידי מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתהווה תחושת אמון ומאיר על עצמו זרקור חיובי לעומת המתחריו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לבוא באינטראקציה, באותו אופן גם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את תדירות ונפח ההזמנות בגלל שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה פיצ'רים שקיימים בשירות המוצע דרך הצגת טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הפלאפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבחון את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם מתכנת האפליקצייה כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html object

על אילו דגשים מומלץ לעצור ולחשוב בהכנת יישומים?

המפתח הוא הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור עניין שיש בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה כגון להעניק אופציה לקונה לגמור עם העניינים שלו בזמן המועט ביותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, שימור של שירות המוצע ולתת לציבור תמונה עניינית ורצינית עבור משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ומתוך טיפול בצורכי המשתמש באופן מקצועי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן בתור השקעה מוצלחת לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה צריכים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, חשוב מאוד למצוא מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המפתחים אמורה להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם מנהלים את העסק בעת הזו. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מוכרחים להפנות אל החברה קושייות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע את הסוגייות והמטרות של הארגון. אם ניתן, מומלץ לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם רפליקה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שמסתובבות בשוק?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון אמור להיות שמיש ועדכני לצרכנים. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בין שלל היישומים המתחרים היא להיות בטוחים שהוא מספק טוב' מהותי למשתמש ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. במקרה והלקוח רואה באפליקציה תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לקבל אפליקציה עבור ארגון זעיר באיזור תל אביב?

הסבר מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח לא קבועים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מבנה ומורכבות היישומון. בניית יישומון לא בעייתי כל-כך עם עסק מוכר מחירו יהיה באיזור 7,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות מורכבות יותר יחסית, תעלנה יותר מזומנים. עסק עם שנים בתחום , לא צריך להיות לו קושי להודיע לכם על הצעה לתשלום בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור פיתוח אפליקציה לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן פותר בעיה עסקית אמיתית.

שאלה: התאמת האפליקציה לפלטפורמות מרובות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בעיקרון, התשובה חיובית בדרך כלל. במקרה וזה חובה מבחינתכם שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהדבר החכם לעשות יהיה להזמין יישומון ווב (רשת) ולא אפליקצייה מסוג Native. שיטה זו היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה הפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שישנו במכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי התשואה הממוצעת בהזמנה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון מזערי?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ועלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם לחתוך שימוש לא חכם בשירות המוצע ב-18 אחוזים כהדגמה. בבדיקת הרווח העתידי, חובה לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלהם, שהיישומון אמור בתל אביב לגמד.

כשהיישומון הושלם, באיזו צורה נכון לצד המזמין (הבעלים של החברה) להגיע איתה לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה דרך דף ברשת. במקרה שאנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אותו אפשרי להשיג בדף היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), רצוי להכיר קצת את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, אפשר לקדם את האפליקציה תוך שימוש ברשימת תפוצה, ולחלופין בעזרתם של מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון רצוי לחשוב על אפשרות עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים והעלתם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות כדאי באופן כללי בתל אביב לבצע חידוש של היישומון שרכשו?

גם כאן, נוכל לענות רק מתוך הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. יצא ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים נכון יהיה לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , לדוגמה iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה מומלץ לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהארגון לא מצליח למצוא בעיות בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, יששלא יפתח אפליקציה כלל. אמנם לדבר עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת למצוא אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים שחכם יהיה למזמין היישומון להגות בהם לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

בעידן של היום, יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלים שליליים שיש לחברה. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה בדף הרשת ששייך להם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. ממש פה יש צורך ביישומון הייעודי – הנגשה של היכולת לקנות זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". אתר Amazon שינה את השיח של הלקוח עמה לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומים לארגונים בתל אביב – ליעוץ מקצועי, שיחה חינם והצעות נוחות, שלחו לנו מסרון עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html object