בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html online פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציה לעסקים בעיר תל אביב , כל הידע ההכרחי

בניית יישומים לחברות לכל מטרה ועניין בתל אביב

הכנת אפליקציה לחברות קטנים וגדולים: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי למאה ה-21, ואע"פ כן, פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק פרסה את תרבויות השפע והקנייה אל גדלים רחבי ידיים. יותר ויותר אנשים מכל העולם קונים עוד ועוד פריטים ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. ודאי שתגובת השוק בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את הטוב שביצירת אפליקציות על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם זה בעצם מעשה חכם?

בשורות הבאות נדסקס בהשאלה שכולם שואלים: מה צריך על מנת להגיע ליצירת אפליקציות לתאגידים ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יכולה לתרום לארגון שלך? מתן אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין קריטי. כשה"מוצר" מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה ע"י התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, הוא בונה תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
ככל שללקוח יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, ודאי שגם יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות ההזמנות בגלל שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח שם תחושת ביטחון, אפשר גם על הדרך לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שהעסק מציע על-ידי הנגשת אינפורמציה עניינית בצג הפלאפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. הכרחי להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם בונה האפליקצייה בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html online

על מה חובה להתייחס בעיצוב יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על הלקוח, כמו לפתור אישיו שקיים בחברה. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אופציה ללקוח לסיים את ענייניו בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש בתכונות המוצר, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ולהציג תדמית רצינית ועניינית לעיני קונים קיימים ופוטנציאליים דרך מענה לצורכי הלקוח באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד צריכים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי מתאימה, הכרחי לתור אחר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים לשאול אותך באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכים שלה אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, הכרחי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזו דרך יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון אמור להיות מעודכן ושימושי למען הצרכנים. הדרך להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שיש בימינו היא לסקור אותו אם הוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו לאלו שהתקינו אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור תל אביב?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התמחורים משתנים והגורם המשפיע ביותר הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק חזק בתחום עולה בדרך כלל סביב 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, עומדים לעלות כסף רב יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק , לא צריך להיות לו קושי לתת לכם מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון בניית היישומון לארגון שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מספק מענה עבור קושי מהותי בעסק.

שאלה: התאמת האפליקציה למערכות הפעלה שונות יעלה לבעל עסק כסף רב ממה שחשבנו?

בקצרה, אכן, בדר"כ. יצא והכרחי עבורכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש במבנה ווב היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה העיצוב של היישומון נעשה ברמה גבוהה, כאמור. ביכולתכם ללמוד עוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בקישורים אלה:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון לאנדרואיד או לאייפון לעסק קטן?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו עלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם פשוט מאוד לחשב את היישומון, אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם לחתוך שימוש לא יעיל בשירות המוצע בעשרה אחוזים כהדגמה. בחישוב הרווח העתידי, חשוב מאוד לא לשכוח את כל מה שמהווה את ה"הפסדים" של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בתל אביב והסביבה לגמד.

כאשר היישומון עומד, מהי הגישה על-פיה יש לצד המזמין (הבעלים של החברה) לשווק אותה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. במידה והדיבור הוא על יישומון Native, אשר אפשר להשיג אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), יש לסקור מעט את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, יש באפשרותנו לקדם את האפליקציה על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לסוג היישומון, נכון יהיה להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

כל כמה זמן יש בקירוב בעיר תל אביב לבצע עדכון של היישומים שרכשו?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של ייעודו של היישומון הזה. במקרה והיישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים מסוג אחר ראוי לחדש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. ע"מ להיות מסונכרנים עם שינויי הגרסה של הפלטפורמות השונות , למשל אנדרואיד ואפל.

שאלה: יישומון מתאימה לכל חברה?

במצב בו החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על אתגר במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. עם זאת, דיבור עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שכדאי למזמין היישומון להרהר בהם לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

צריך לזכור כי יש פונקציות באינטרנט שאיתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. עכשיו נכנסת לתמונה האפליקציה – הנגשת אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. אתר Amazon הפך את האינטראקציה של הקונים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. תכנות והשקת יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- להתייעצות עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעה לעלות, דברו איתנו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html online