בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html page פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לעסקים בתל אביב וכל מה שצריך לדעת

יצירת אפליקציה לחברות בכל גודל בתל אביב והסביבה

הכנת אפליקציות לבתי עסק מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית לתקפותנו, ואף על-פי כן, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות פרסה את תרבות הצריכה אל גדלים אדירים. היום המון בני-אדם מכל ארץ צורכים יותר ויותר קניות וחומר מכל סוג על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, שתגובת השוק בחיים לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של בעלי עסקים מסכימים שצריך לפתח יישומים לעסק שלהם. נותני שירות מתחילים להבין את הרווח אשר בהכנת אפליקציות על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חמשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה נחוץ?

בטקסט שלפניכם ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך בשביל יצירת יישומים למקום עבודה ואיך בדיוק יישומון לטלפון מסוגל לסייע להצלחת המוצר שלכם? איפשור לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג מול צוות העסק הופכת לחובה. כשה"מוצר" מצוי בנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, מתהווה תחושה של ביטחון והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול חברות המתחרות.
אם לקונה קל יותר לבוא באינטראקציה, באותה צורה יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את תכיפות וגודל הרכישות בגלל שלבצע קנייה נהיה כזה פשוט, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות רצוי אף לסייע ללקוח שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אופציות שהעסק מציע דרך הצגת נתונים ענייניים בצגו של מכשיר הטלפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לבחון בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיוע של בונה היישומון במטרה שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html page

למה כדאי לעצור ולחשוב בייצור יישום?

מטרת העל היא התמקדות על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , לדוגמה להקל על הלקוח להספיק יותר בזמן קצר יותר, נכונות ויעילות שימוש בזמן, שימור של שירות המוצע ולהעניק מוניטין או תמונת מצב מקצועית יותר לעיני משתמשים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם טיפול בצורכי המשתמש באופן מסור, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמכניסות מאוד לאחר זמן לא ארוך במיוחד. על העסק או הארגון לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, זאת ע"פ הידע המקצועי בתחומו. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי רווחית, נכון לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להציג בפניכם שאלות באיזו צורה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים לשאול את העסק שאלות בנוגע לצרכים שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, נכון לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להביא לכם לראות גרסה ראשונית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

כיצד מובטח לבעלים של חברה שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא יטבע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון צריך להיות שימושי ומעודכן למען הצרכנים. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא לבדוק האם הוא מספק יתרון משמעותי לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. אם הצרכן רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מה התעריף עבור לרכוש אפליקציה בשביל חברה זעירה ?בתל אביב

תשובה מורכבת לשאלה מורכבת. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. בניית יישומון שאינו בעייתי במיוחד ע"י עסקים חזקים בתחום יעלה בערך בטווח ה10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, עתידים לעלות יותר כסף. עסק רציני ושיש לו ניסיון יכול בדרך כלל לדאוג לכם למחיר כמעט סופי בתום דיון של כשעה וחצי. עלות עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק להצדיק את זה שהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה למכשירים שונים , משמעות הדבר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית בדר"כ. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהתוצר יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון וגלקסי, הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן לקבל מושגים נוספים – הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

במספרים: מה התשואה הממוצעת בהזמנת יישומון רגיל לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. אם עלויות הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם פשוט מאוד לבצע בדיקה את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או לחתוך שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בחישוב הרווח העתידי, רצוי לשים לב אל המספרים שמשפיעים על ה"הפסדים" של החברה, בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בעיר תל אביב להפחית.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה הכרחי לבעל עסק קטן להגיע איתה לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומים זה באתר אינטרנט. יצא ואנחנו מתדיינים על יישומי Native, אשר אתם יכולים להתקין אצל ארכיון היישומים הבלעדי (אפ סטור, לדוגמה), חכם יהיה להכיר בטעימה קלה את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. בנוסף, נוכל להכריז על השקת היישומון ע"י לוח תפוצה, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. לפי סוגו של היישומון, ראוי לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

באיזו תדירות מומלץ פחות או יותר בתל אביב והסביבה לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של ייעודו של היישומון הזה. בסיטואציה בה אספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חכם יהיה לעדכן לפחות פעם בשנה. בשביל שהיישומון יעבוד חלק עם כל שינויי הגרסה של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אנדרואיד ואפל.

אז יישומון למעשה מתאימה לכל חברה?

במצב בו החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לזהות בעיה עסקית שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, הכרחישלא יפתח אפליקציה כלל. אבל ישיבה עם מפתחים של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיות בחברה שלא ראינו קודם.

דברים שהכרחי לבעלים הנבון להקדיש להם מחשבה לפני שמגיעים אל השקה אישית של יישומון

חשוב להבין שיש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר בצורה רצינית הרגלים בעיתיים שיש לחברה. למשל להזמין. לחברות הפצה מזעריות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שהם מנהלים שלעיתים קרובות אינן עובדות כלל בנייד. זו הנקודה בה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל חברות. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את הדו-שיח של המשתמשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעה גמישה, שלחו לנו הודעה עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html page