בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html question פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לחברות בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

פיתוח אפליקציות לארגונים מכל סוג בתל אביב

הכנת יישומים לתאגידים מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא בלעדי לזמן הזה, ואע"פ כן, פריצת המרשתת אשר הניעה עוצמתית את תהליך הגלובליזציה והניעה התפתחות טכנולוגית, חד משמעית פרסה את תרבויות השפע והקנייה אל אופקים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל מקום דורשים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנהלים מסכימים שצריך ליצור אפליקציה לעסקים שבבעלותם. מנהלים מבינים לאיטם את הטוב שבהכנת יישומון ע"מ לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בעמוד זה ננתח את אשר כולם צריכים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע להזמנת אפליקציה לבתי עסק וכיצד יישומון באייפון או באנדרואיד יש ביכולתו לקדם את ההעסק שלכם? הענקת גישה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר באור הזרקורים, לטובה, אל מול חברות המתחרות.
אם למשתמש קל יותר להיות במגע, כמובן שגם יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את נפחן וגודלן של הקניות מפני שלבצע קנייה הופך למהיר יותר, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, אפשר גם על הדרך להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: בית-עסק עם אפליקציה שימושית ותקינה זה מצוין, אך זה נושא שולי. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצד בונה האפליקצייה כדי שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html question

על אילו דגשים ראוי לשים לב בייצור יישומים?

המפתח הוא הקלה על הלקוח, כמו פתרון בעיה שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לתקלה , למשל להעניק אופציה ללקוח לסיים את העניינים שלו בדקות מעטות יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במשאבים, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולשקף תמונה רצינית ועניינית לעיני צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ומתוך מענה לרצונות הלקוח באופן אדיב, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, זאת על-פי רזי המקצוע, בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מוצלחת, חובה לעשות מאמץ בהשגת מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורים להפנות אליכם קושיות איך הינכם מריצים את עסק כיום. המתכנתים מוכרחים להציג לחברה שאלות על צרכיו שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, חכם יהיה לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון אמור להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהאפליקציה שלו לא יטבע בתוך שלל היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות רלוונטית עבור הציבור. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיש בימינו היא לוודא שהיא מעניקה יתרון רציני כלשהו ללקוח ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. במצב בו המשתמש חש שזה יישומון שהוא תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מה התעריף עבור לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

תשובה מורכבת לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא מקובעים כלל ואחד המשתנים רבי המשקל הוא במה היישומון עוסק. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם עסק מוכר מחירו יהיה בסביבות 8,000 שקלים עד 18,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם לא פשוטים כל-כך אולם, עתידים לעלות יותר כסף. מפתחים בארגון עם פז"מ בתחום יכול בדר"כ להשיב לכם עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור בניית היישומון לחברה שלכם אמור לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגים רבים של מכשירים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, אכן, בדר"כ. אם אתם חייבים שמה שאתם מקבלים יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו iPhone וגלקסי, יכול להיות שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל מידע בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בדפים אלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך בפיתוח יישומון לאייפון או לאנדרואיד בשביל ארגון שאינו גדול?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו עלויות הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לבדוק את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר השניות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או לחלופין להקטין שימוש מיותר במשאבים בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בסקירה על מידת כמה הדברים משתלמים, כדאי להכניס לחישוב את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בכל צורה שלהם, שעומד היישומון בתל אביב לצמצם.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, איך כדאי למזמין האפליקציה לדחוף' אותה למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. במידה והשיח הוא על יישומי Native, אותו אפשרי לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי אך ורק מחנות האפליקציות אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), רצוי לברר טיפה את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. בנוסף, נוכל לקדם את האפליקציה דרך רשימת דיוור, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסם אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי וכמה תדיר נכון יהיה בקירוב בעיר תל אביב לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, התשובה טמונה במטרת היישומון שאתם רוצים. אם היישומון סובב מידע, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לחדש לפחות פעם בשנה. במטרה להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כiPhone וגלקסי,

האם אפליקציה הכרחי לכל ארגון?

יצא והעסק כושל להצביע על אתגר במוצר שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, כדאילוותר על רעיון של יישומון כרגע. אבל לדבר עם צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים שחובה להנהלת החברה להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש אופציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות קיימת אופציה של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שלעיתים קרובות לא פועלות כלל באייפון או באנדרואיד. ברגע זה ניעזר בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- לקבלת ייעוץ, מפגש והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html question