בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html questions פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה לבתי עסק בתל אביב וכל המידע ההכרחי

בניית יישומים לעסקים קטנים וגדולים בתל אביב והסביבה

הכנת יישומים לעסקים בכל גודל: תרבויות השפע והקנייה זה לא ייחודי לזמננו, אך פריצת הרשת שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פרסה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות אל היבטים שלא יעלו על הדעת. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל הגלובוס מזמינים עוד ועוד חפצים ומידע לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, תגובת השוק לעולם לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מחליטים ליצור אפליקציות לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את התועלת שבהכנת אפליקציות ע"מ להקל על חיי הצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. אולם, זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות נדון בהשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל יצירת יישומים לארגונים ובאיזו דרך יישומון לטלפון יש ביכולתו למנף את הארגון שלך? נתינת אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך למאסט. כאשר הצוות מצוי בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר התקשורת נעשית דרך התראות ס.מ.ס וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יצטייר באור ייחודי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לעסקים המתחרים לו.
אם לקונה פשוט להיות במגע, על-פי כך יהיה מפותח יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לבית העסק יוכלות להגביר את תכיפות וכמות התשלומים ע"י זה שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, כמו גם לתת מענה לקונה שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י פרסום אינפורמציה עניינית על-גבי הפלאפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בעזרתו של מתכנת היישומון במטרה להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html questions

על איזה דברים ראוי לעצור ולחשוב בהכנת יישומים?

מטרת העל היא לשים דגש על לפתור עניין שקיים בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , לדוגמה לאפשר למשתמש לגמור את ענייניו בזמן מועט יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון במשאבים, לצמצם בזבוז משאבים ולתת לעסק תמונה רצינית ועניינית לעיני משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, כמובן יד ביד עם מענה לרצונות הלקוח באופן מקצועי, מוכיחות את עצמן כמכניסות מאוד בטווח הרחוק. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, זאת ע"פ הידע המקצועי שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי רווחית, ראוי שיהיה לנו בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כיום. המתכנתים מטרתם לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, מומלץ לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם מבנה ראשוני של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח למזמין שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון צריך להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיש בימינו היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק ערך אמיתי ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. בסיטואציה בה הלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, ההמשך צפוי – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון לעסק קטן באיזור תל אביב?

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות והגורם המשפיע ביותר הוא סדר גודל מורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר בדר"כ בכיוון של – 19,000 ש"ח10000 אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת אמנם, הולכים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום יכול בדרך כלל להעניק לכם מחיר מוערך בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור בניית היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה מגוונות זה במילים אחרות לשלם סכומים רציניים יותר?

Long story short: כן, כמעט תמיד. במקרה שאתם חייבים שהיישומון יפעל במכשירים שונים, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא יישומון מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא הדלת של היישומון לעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זה במידה והיישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם לקבל הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך ברכישת אפליקציה בשביל חברה זעירה?

הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לברר האם היישומון ממזער את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, וזה יכול להיות גם לחתוך שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. כשנחשב את הרווח העתידי, ראוי להתייחס בכובד ראש אל כל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בתל אביב והסביבה לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזו שיטה ראוי למזמין היישומון לעשות שיווק לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה דרך דף ברשת. במצב בו הדיבור הוא על יישומון נייטיב, אותה ניתן לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), יש לסקור בזעיר אנפין את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או להסתייע במוקד התפוצה והפרסום בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון מומלץ לתת את הדעת על עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם ביוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

כל איזו תקופת זמן ראוי למנהלים בתל אביב והסביבה לערוך חידוש של היישומון?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בניית יישומון כזה. יישומים מסוג אחר מומלץ לבצע רענון וחידוש בערך אחת לשנה. על-מנת לשמור על עקביות עם התפתחויותיהן של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כגון אייפון וגלקסי,

יישומון זה משהו שחובה לכל בית עסק?

במקרה שהתאגיד לא מצליח לשים פוקוס על בעיות בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ראוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, שיחה אצל מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שיש לבעלים הנבון להרהר בהם כאשר צועדים לקראת תכנות והשקת יישומון

בעידן של היום, קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלים בעיתיים שהעסק כבר מאמץ. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שרוב הזמן פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק יש צורך בהיישומון שפותח במיוחד עבור זה – הנגשה של היכולת לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בין ארגונים. ד"א זה למה יש הזמנות רבות באמזון – אמאזון הפכה את ה"דו-שיח" של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון לבעלי חברות בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html questions