בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html radio פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לחברות בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

יצירת אפליקציה לתאגידים קטנים וגדולים באיזור תל אביב

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך אינה ייחודית למאה ה-21, אולם פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, וקידמה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בהחלט פרסה את הצרכנות המאסיבית לגדלים שלא יעלו על הדעת. עוד ועוד בני אדם מכל מקום משיגים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – יותר ויותר מנהלים עושים את הצעד להכין יישומים לעסקים שבבעלותם. מנהלים הבינו כבר את ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהזמנת אפליקציות במטרה להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בטקסט שלפניכם נדון בהשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל הכנת יישומים לארגונים ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אופציה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך למנדטורי. כאשר בית העסק מצוי וקיים בנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית באופן של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יואר באור מיוחד וטוב בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקונה יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, ככה גם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את תכיפות וגודל הקליינטורה ע"י זה שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להעלות את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שבית העסק נותן ע"י הצגת טקסט (או תמונות) ענייני בצגו של הטלפון.

לסיכום ההקדמה, אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html radio

על מה חשוב מאוד להתייחס בתכנות יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור עניין שקיים במוצר. יישומים שמסוגלים לפתור עניין כגון להקל על הלקוח לבצע דברים רבים יותר בפחות זמן, נכונות ויעילות שימוש בשירות המוצע, למזער בזבזנות של אמצעים ולתת לעסק תמונה רצינית ועניינית לעיני משתמשים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן מקצועי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישום, בהתבסס על הצורך של השוק, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, כדאי לחפש מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה אתה מבצע דברים כעת, ללא אפליקציה. המפתחים צריכים להפנות אל החברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו לא בעיה, רצוי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לשלוח לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך מובטח למזמין שאותו יישומון לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שעל האפליקציה להיות שמיש ועדכני למשתמשים. האופן בו הכי כדאי להבטיח שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים המתחרים היא לבחון האם הוא נותן יתרון משמעותי לציבור ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. במקרה שהלקוח מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן באיזור תל אביב?

מענה מסובך לסוגייה בעייתית. התעריפים לא קבועים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון בלתי מורכב אצל עסקים רציניים יתומחר פלוס מינוס בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, תעלנה יותר מזומנים. מפתחים בתאגיד עם פז"מ בתחום , לא אמורה להיות לו בעיה לדאוג לכם למחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהוא אכן פותר קושי מהותי בעסק.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בקצרה, כן, רוב הזמן. בסיטואציה בה אתם חייבים שהיישומון יפעל במערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא נטיב. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. אפשר ללמוד פרטים על ההבדלים שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, בהזמנה של יישומון בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במצב בו מחירי הפיתוח כולם שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות בירור האם היישומון ממזער את מספר השניות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ו/או להפחית בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בבירורים על צורך בהזמנה, חכם יהיה להכניס לחישוב את כל הפעולות הקבועות שמהוות את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור באיזור תל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו שיטה כדאי לבעלים של החברה להגיע איתה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במצב בו אנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אותו אתם יכולים להטמיע בטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (App Store בתור דוגמה), ראוי לשים תחת זכוכית מגדלת קלות את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, ניתן לעשות קידום ליישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. לפי סוגו של היישומון, ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בעריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיעם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי חכם יהיה באופן כללי באיזור תל אביב לבצע עדכון של היישומון?

בדומה לשאלות הקודמות, תשובה נורמלית וקצרה נוכל לתת רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במידה והאפליקציה מונחת תוכן, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לערוך עדכון בערך אחת לשנה. כדי להיות מסונכרנים עם השינויים בתוך מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון מתאימה לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לאתר בעיות בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהשלא יפתח אפליקציה כלל. אך התייעצות עם חברת פיתוח אפליקציות תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שרצוי ליזם הנבון לתת עליהם את הדעת לפני שמתחילים עם עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו יש פתרונות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור משמעותית הרגלים שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שלהם שבדרך-כלל לא עובדות בכלל באנדרואיד או באייפון. ממש פה נכנסת לתמונה האפליקציה – לשדרג את האופציה לקנות יכול לעשות את כל ההבדל אצל ארגונים. ד"א זה למה יש כמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את ה"דו-שיח" של הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מתאים גם לכם. בניית יישומון לבעלי ארגונים בתל אביב- ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html radio