בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html report פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לחברות בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

הכנת אפליקציות לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בעיר תל אביב

פיתוח אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים: הצרכנות המאסיבית זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, ואף על-פי כן, המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי צל של ספק הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם בעולם מזמינים עוד ועוד קניות וחומר מכל סוג על-פי הדרישות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. כמובן, שהתגובה של עולם הסחר אף פעם לא באה באיחור – כמות גדולה של נותני שירות הגיעו למסקנה שנכון להכין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים לאיטם את ההצלחה הפוטנציאלית שביצירת יישומון על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואף על-פי כן, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש להזמנת יישומים לתאגידים וכיצד יישומון Mobile יש בו לעזור למוצר שלכם? מתן אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) תקשור מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות מצוי וקיים בנייד של המשתמש / לקוח ובעת שיש דו-שיח על-ידי התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, צומחת תקשורת קבועה והוא יואר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , זה בניגוד למתחריו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן ישנה האופציה הקלה להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להעלות את גודל ותכיפות התשלומים מפני שלבצע רכישה נהיה כזה קל, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולבנות אמון, רצוי גם על הדרך לתת מענה לקונה שיוציא את המקסימום מן ה פיצ'רים שקיימים שמוצר ע"י הצגת מידע רלוונטי ועדכני במסך הסמארטפון.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. מומלץ מאוד לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם בונה היישומון וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html report

למה מומלץ לתת מחשבה בהכנת אפליקציה?

המפתח הוא לשים דגש על לפתור עניין שיש בחברה. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה כמו להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בפחות זמן, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, שימור של שירות המוצע ולתת לעסק אימג' אמינה וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול בצורכי הלקוח באופן טוב יותר גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון לעשות, זאת לפי הצורך של השוק, כל עסק בתחום שלו. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי טובה, חובה לעשות מאמץ בהשגת בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורה להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מריצים את עסק בעת הזו. המפתחים צריכים להקשות קושייות על החברה על צרכיו והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידת האפשר, חשוב מאוד לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם גרסה ראשונית של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהאפליקציה שלו לא יטבע בין מליוני האפליקציות שקיימים עכשיו?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות שימושי ומעודכן עבור המשתמשים. הגישה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בשפע היישומים שמשווקים בכל עת היא לבדוק שהיא מעניקה שימוש מהותי לציבור ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן תמידי. יצא והקונה רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מה המחיר של לרכוש יישומון בשביל חברה קטנה ?בתל אביב

מענה בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים בתנועה מתמדת ואחד הגורמים הקריטיים הוא מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. הכנת יישומון "טריוויאלי" עם עסק מוכר עולה בדרך כלל בטווח ה – 17,000 ש"ח10000 יישומים שהם מורכבות יותר לעומת זאת עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בארגון עם שנים בתחום יכול בדרך כלל להשיב לכם הצעת עלות בתום דיון של כשעה וחצי. מחיר השקה אישית של היישומון לחברתכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן פותר קושי מהותי בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים רציניים יותר?

ברמת העיקרון, התשובה חיובית רוב הזמן. בסיטואציה בה יש לכם צורך מהותי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון וגלקסי, הגיוני לומר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא נטיב. שיטה זו היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. אפשר ללמוד מידע בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומים בשביל חברה זעירה?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם פשוט נורא לבצע בדיקה אם האפליקציה מפחיתה את כמות השניות או הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמצם בזבוז משאבים בעשרה אחוז למשל. בבירור הרווחיות, חכם יהיה לבדוק גם את כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה מיידית ולפרקים, שהיישומון עתיד בתל אביב להוריד.

כאשר היישומון עומד, איך הכרחי למזמין האפליקציה לתת לה קידום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

השיטה הכי טובה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. במידה ופיתחנו יישומי Native, אותו אפשר להטמיע בטלפון אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), נכון לשים תחת זכוכית מגדלת קצת את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. בנוסף לכך, יש באפשרותנו לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון רצוי לתת את הדעת על עריכה וצילומים של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו ערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן יש פחות או יותר בתל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומון שרכשו?

גם כאן, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון מספק מידע רלוונטי, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות רצוי לערוך חידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה טוב לחברה בכל מצב?

במצב בו העסק כושל לשים אצבע על קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ראוילוותר לגמרי על יישומון. אבל ישיבה עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר נכון יהיה ליזם החכם להקדיש להם מחשבה כאשר צועדים לקראת תכנות והשקת יישומון

חשוב להבין שיש אופציות ברשת ואיתן ניתן לשפר בצורה מהותית הרגלים שבית העסק לוקה בהם. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בסמארטפון. עכשיו יש הכרח באפליקציה – להנגיש את האופציות להזמין זה בדיוק מה שייצור את הפער אצל ארגונים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אמאזון הפכה את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומון לבעלי חברות בתל אביב – לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו הודעה עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html report