בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html table פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לארגונים בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין בתל אביב והסביבה

פיתוח אפליקציה לחברות מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, עם זאת, פריצת הרשת אשר תרמה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין מתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות לגדלים אדירים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס רוכשים עוד ועוד חפצים וידע לפי רצונותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. ודאי שהשוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של מנכ"לים מחליטים להזמין יישומון למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את התועלת שבבניית אפליקציה על-מנת לעשות חיים קלים לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, האם הצעד הזה שכדאי שנעשה?

בטקסט שלפניכם נדסקס במה שכולם רוצים לדעת: מה מתבקש להזמנת אפליקציות לארגונים ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש בו לעזור לארגון שלך? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לבצע דיאלוג מתקדם מול צוות העסק הופכת לקריטי. כשהעסק נגיש מהטלפון של צורך המוצר וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, מתפתחת תחושת אמון והוא יצטייר באור מיוחד וטוב אל מול חברות המתחרות.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, על-פי כך יתרחב המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להגדיל את כמות ותכיפות הרכישות בגלל שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולבנות אמון, אפשר גם על הדרך לעזור למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה דברים שהעסק מציע דרך פרסום מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי מכשיר הטלפון.

לסיכום ההקדמה, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. חכם יהיה לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים יחד עם בונה האפליקצייה בשביל להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html table

על איזה דברים נכון לעצור ולחשוב בייצור יישום?

חלק הארי של הפיתוח הוא לשים דגש על לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות לקונה לסיים את העניינים שלו בזמן מועט יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז משאבים ולהעניק מוניטין או תמונת מצב חזקה ורצינית מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, כמובן יד ביד עם טיפול ברצון הלקוח באופן יעיל, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות לאחר זמן לא ארוך במיוחד. התאגיד או החברה אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל האפליקציה לבצע, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי שימושית, נכון לחפש מתכנת עם ותק רב שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המתכנתים צריכים להציג לכם שאלות באיזה אופן הינכם משיקים את השירות או המוצר עכשיו. המתכנתים צריכים להציג לחברה שאלות בנוגע לצרכים שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, חכם יהיה לשאול את המתכנתים אם הם יכולים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק הדרך להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בתוך ים היישומים שמוצעים היום היא להיות בטוחים שהוא מספק רווחה מהותית לציבור ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. יצא והציבור רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב?

הסבר מסובך לסוגייה בעייתית. המחירים דינאמיים והגורם הכי קריטי הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי במיוחד עם עסק מוכר יעלה בערך בטווח ה7,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות יותר מסובכים לעומת זאת עתידים לעלות מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם פז"מ בתחום יכול בדר"כ להחזיר לכם תשובה עם מחיר כמעט סופי לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברתכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור קושי רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים זה במילים אחרות לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

בפשטות: כמעט תמיד כן. במצב בו בהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד במערכות הפעלה שונות, כגון iOS ואנדרואיד, סביר להניח שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל מאפשרת לאפליקציה לעבוד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. לחצו כאן כדי לקבל מושגים נוספים – אינפורמציה בנוגע לשוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה סה"כ הרווח, בערך, בהזמנת יישומון לאנדרואיד או לאייפון עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. זה גם די קל לעשות חישוב אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק בזבזנות של תכונות המוצר בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירורים על הכדאיות, הכרחי לא לשכוח את שלל החשבונות, יחד עם ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שמתכוון היישומון בתל אביב והסביבה למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשאפליקציה מוכנה, באיזו צורה חכם יהיה למזמין האפליקציה לעשות שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה באתר אינטרנט. בסיטואציה בה פיתחנו יישומון מסוג נייטיב, אותו אפשרי להתקין אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לחקור מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש בטרם השקת היישומון לחנות. יחד עם זאת, אפשר להודיע על השקתו של היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, כדאי לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולפרסם אותם בYouTube, Facebook וכו'.

מתי כדאי לבעלי עסקים בתל אביב והסביבה לעדכן את האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במקרה והיישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה הכרחי לערוך חידוש כל 12 חודשים בהערכה גסה. זאת בשביל להיות בסנכרון מושלם עם השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון חובה לכל סוגי העסקים?

בסיטואציה בה העסק כושל להצביע על אתגר בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהלוותר על רעיון של יישומון כרגע. ואע"פ כן, לשוחח עם צוות פיתוח של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר רצוי ליזם הנבון להגות בהם לפני שמגיעים אל בניית יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שיש לעסק. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף ששייך להם שבדר"כ לא עובדות בכלל בסמארטפון. ברגע זה יש צורך בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של הגולשים איתו לדבר פשוט ומובן במיוחד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? זה טוב גם לעסקים הקטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- לשיחה עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html table