בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html tag פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לעסקים בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות למקום עבודה קטנים וגדולים בתל אביב

בניית אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות זה לא עניין בלעדי לתקפותנו, ואע"פ כן, פריצת המרשתת אשר תרמה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פתחה את הצרכנות המאסיבית אל היבטים מטורפים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל מדינה דורשים עוד ועוד מוצרים וידע על-פי הצרכים שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מאחרת לבוא – כמות גדולה של מנהלים עושים את הצעד להזמין אפליקציות לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הטוב אשר ביצירת אפליקציה ע"מ לעשות טוב ונוח ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, זה באמת דבר מחוכם?

בדף זה נדבר על השאלה שכולם שואלים: מה מתבקש עבור הכנת אפליקציות לתאגידים ובאיזה אופן אפליקציית מובייל יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? הנגשה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא חובה. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של המשתמש / לקוח וכשהוא בא במגע עמו באופן של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תחושת אמון והוא יצטייר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול העסקים שהתחרו בו עד עתה.
ככל שללקוח נגיש לתקשר, כמובן שגם יהיה נרחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את גודל ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, למנף את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח מערכת יחסים, מומלץ באותה נשימה להעניק סיוע למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה אופציות שהעסק מציע ע"י פרסום מידע רלוונטי ועדכני על צג המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. כדאי לאבחן את כל מטרות העסק צעד צעד עם המפתח של היישומון במטרה להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html tag

על אילו דגשים חשוב מאוד לתת את הדעת בתכנות יישומים?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על לפתור בעיות שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמסוגלים לפתור בעיות כגון לאפשר למשתמש לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, נכונות ויעילות שימוש בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז שירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית ועניינית עבור צרכנים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך טיפול בצורכי הלקוח באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, בהתבסס על הצורך של השוק, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי ראויה, הכרחי לחפש מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים לחקור' אתכם באיזה אופן הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם עכשיו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להציג לחברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו מתאפשר, כדאי לדרוש בנימוס מהמתכנתים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום?

חוק הדרך להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום היא לסקור אותו אם הוא מספק ומעניק יתרון מהותי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן יומיומי. אם הציבור מייחס ליישומון מעמד של דבר שמקל לו על החיים, ההמשך צפוי – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחיר של לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

מענה מסובך לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. הכנת יישומון לא בעייתי כל-כך ע"י עסק רציני יעלה בדר"כ בכיוון של – 17,000 ש"ח10000 יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יעלו מספרים רציניים יותר. צוות מפתחי אפליקציות שיש לו ותק צריך להחזיר לכם תשובה עם הערכת מחיר לאחר מפגש קצר יחסית. עלות תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל סוגי מכשירים רבים יתומחר בסכומים רציניים יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. אם יש לכם צורך מהותי שהיישומון יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שמה שעליכם לעשות זה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון רשת (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. השיטה Web application היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; אבל רק במקרה והיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. כאן תוכלו למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח נטו, בערך ברכישה של יישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

זה מאוד תלוי בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במצב בו עלויות הפיתוח כולן מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם פשוט מאוד לבחון את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לקנות משהו ב-15%, ו/או להפחית בזבוז תכונות המוצר ב-11% למשל. בסקירת הרווח העתידי, חשוב מאוד להכניס לחישוב את הפעולות השוטפות שמהוות את תשלומים מצד החברה, בכל היבט, שהיישומון מתכוון בתל אביב להמעיט.

כשהיישומון כבר עומד, איך ראוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) להביא אותה אל למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומון זה עם עמוד ברשת. בסיטואציה בה העיסוק שלנו הוא כרגע באפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להוריד אך ורק מחנות האפליקציות הבלעדי (Google Play הוא דוגמה קלאסית), כדאי לחקור בזעיר אנפין את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. כמו כן, אתם יכולים לעשות קידום ליישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או להסתייע בהמחלקה לפרסום שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, נכון יהיה לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

מתי וכמה תדיר רצוי בהערכה גסה באיזור תל אביב לערוך עדכון של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. במקרה שהיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר כדאי לחדש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון מומלץ לכל בית עסק?

במקרה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להצביע על קושי בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, ישלחכות קצת עם פיתוח יישומון. אבל התייעצות עם צוות פיתוח, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר נכון יהיה להנהלת החברה לתת עליהם את הדעת כאשר מדברים על עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

אל תשכחו כי קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר משמעותית הרגלי עבודה שליליים שבית העסק לוקה בהם. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין אצלם בדף שבניהולם שרוב הזמן לא עושות את העבודה בטלפון הסלולרי. ממש פה נקבל עזרה מהיישומון – שדרוג האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בין חברות. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon הפך את ההתקשרות של הצרכנים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. זה עושה את העבודה ל-"Amazon"? אז זה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומון לתאגידים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת ישיבה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html tag