בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html us פיתוח אפליקציה

פיתוח אפליקציה למקום עבודה בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לארגונים קטנים וגדולים בתל אביב

פיתוח יישומים לעסקים מכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא ייחודי לתקפותנו, עם זאת, רשת האינטרנט אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ותרומתה להתפתחות טכנולוגית, ללא עוררין הרחיבה את תרבות הצריכה אל היבטים אדירים. עוד ועוד בני אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד חפצים ומידע ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של הסוחרים לעולם לא מגיעה באיחור – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה הגיעו למסקנה שנכון לפתח אפליקציות לעסקיהם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בבניית אפליקציות ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. עם זאת, האם זה באמת דבר נבון?

בשורות הבאות ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה צריך עבור יצירת אפליקציות למקום עבודה ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו למנף את התאגיד שלכם? הענקת גישה לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, לבצע דיאלוג מתקדם עם החברה הופכת לבסיסי. כאשר הצוות מצוי בנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תקשורת קבועה והוא יצטייר באור ייחודי אל מול חברות המתחרות.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, באותו אופן גם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים יש בהם להעלות את כמות ותכיפות השילומים בכך שביצוע ההזמנה נהיה קל כ"כ, להגדיל את תדירות המגע עם הלקוח ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב אופציות שקיימים שמוצר ע"י הצגה של נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסך הטלפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. כדאי לסקור בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים צעד צעד עם בונה היישומון בשביל להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html us

מהם הדברים שאליהם מומלץ להתייחס בעיצוב אפליקציות?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שישנו בחברה. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , למשל לתת אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לבצע שימוש נכון ויעיל במשאבים, להכווין לשימוש נבון בהמוצר עצמו ולהעניק מוניטין או תמונת מצב אמינה וחזקה עבור קונים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לרצונות המשתמש באופן אדיב, מוכיחות את עצמן בתור השקעה חכמה בהיבט ארוך טווח. התאגיד או החברה אמורים זה לדעת בוודאות מה אמור היישום לעשות, בהתבסס על הניסיון והמקצוענות, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי שהתוצר שלנו יהיה, עבורנו, האפליקציה הכי נכונה, ראוי לתור אחר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים לשאול אותך באיזו צורה הינכם עושים עסקים כיום. המתכנתים מוכרחים להקשות קושייות על החברה שנוגעות למטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו ניתן, הכרחי לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזו דרך מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא ייבלע בתוך שלל היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לבחון שהוא מספק שימוש מהותי לקונה ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. בסיטואציה בה המשתמש חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מה התעריף עבור לפתח יישומון עבור חברה קטנה בתל אביב?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ אצל עסק עם מוניטין יעלה בדר"כ בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לא פשוטים כל-כך אמנם, יעלו יותר מזומנים. מפתחים בארגון מנוסה יכול רוב הזמן לתת לכם הצעת עלות לאחר מפגש קצר יחסית. תמחור הכנת היישומון לחברתכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בעסק.

לפתח אפליקציה שמיועדת למכשירים שונים יעלה לבעל עסק מחירים גבוהים יותר?

בפשטות: התשובה חיובית רוב הזמן. במקרה והכרחי עבורכם שמה ששילמתם עבורו יתפקד במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון ו-Android, סביר להניח שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (Web application) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה Web application היא הדלת של היישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; אבל רק במקרה שהפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. הקליקו כדי לקבל פרטים על ההבדלים שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בלינקים הבאים:

במספרים: מה הרווח, פחות או יותר, אם נזמין יישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שמחירי הפיתוח כולם עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם לא בעיה לברר את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף להפחית שימוש לא יעיל בשירות המוצע בעשרה אחוז בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבחינת הרמה של הרווחיות, חובה לשים לב אל כל חשבונות העסק, כולל ,"הפסדי" החברה בצורה מיידית ולפרקים, שאמור היישומון בתל אביב למזער.

כאשר היישומון הושלם, באיזו שיטה חובה לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

הגישה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומי Native, אותו ביכולתכם להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), מומלץ להכיר בטעימה קלה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם היישומון יושק לחנות. בנוסף לכך, ניתן להמליץ על היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך התחשבות בסגנון היישומון יש להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסמם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן הכרחי לבעלים של החברה בעיר תל אביב לעדכן את היישומים שרכשו?

אף פה, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במקרה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לערוך חידוש בערך כל 12 חודשים. בשביל לשמור על עקביות עם השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים כגון iOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה טוב לכל ארגון?

יצא והתאגיד לא מצליח להצביע על קושי בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, נכון יהיהשלא יפתח אפליקציה כלל. אמנם לשוחח עם צוות פיתוח, תסייע לעסק בזיהוי בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

פואנטות שכדאי ליזם הנבון לשקול לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור באופן רציני הרגלי עבודה שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. למעשה פה נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – שדרוג היכולת לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את התקשורת של המשתמש איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. תכנות והשקת יישומון לחברות בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו הודעה עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html us