בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html use פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לבתי עסק בתל אביב וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לחברות קטנים וגדולים בתל אביב

פיתוח אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה זה לא דבר בלעדי למאה העשרים ואחת, אבל פריצת המרשתת שסייעה לתהליך הגלובליזציה ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בוודאות פרסה את הצרכנות המאסיבית אל אופקים מדהימים. יותר ויותר אנשים מכל הגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים ועזרה ע"פ הרצונות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האישיות. על ידי כך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא תאחר להגיע – ומהר מאוד הגענו למצב בו מנכ"לים מחליטים להכין אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מבינים עם הזמן את ההצלחה הפוטנציאלית שבהזמנת אפליקציות בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. עם זאת, זה מעשה שכדאי לנו לעשות?

בעמוד זה נדבר על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נחוץ על מנת להגיע להכנת אפליקציה לעסק ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לעזור למוצר שאתם מציעים? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, תקשור מול בית העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר בית העסק מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, הוא בונה תחושת ביטחון והוא יואר עם אור ייחודי בהשוואה לעסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי להיות במגע, באותו אופן גם יהיה מפותח יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יש בהם להגדיל את גודל ותכיפות השילומים בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע לקליינט שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב מוצרים והשירותים שהעסק מציע על-ידי הנגשת מידע רלוונטי ועדכני בצג הטלפון.

בקצרה, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל זה נושא שולי. רצוי לאבחן את רצונותיו של בעל החברה לצד מתכנת האפליקצייה וזאת כדי להיות בטוחים שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html use

על איזה דברים הכרחי לשים לב ביצירת יישום?

המפתח הוא התפקסות על לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , לדוגמה לאפשר למשתמש להספיק יותר תוך דקות ספורות, יעילות שימוש במוצר עצמו, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית וחזקה לעיני צרכנים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, זאת עם מענה לרצונות הלקוח באופן מהיר, מוכיחות את עצמן כאפיק רווחי מאוד לאחר תקופה לא ארוכה. מטרת החברה או התאגיד לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, ופה נכנס כמובן הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, חובה לעשות מאמץ באיתור מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מטרתם לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את עסק בימים אלה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים לתשאל את החברה בנוגע לרצונות שלה והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם רפליקה מסוימת של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

מהי הדרך בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בים היישומים שמתפרסמים בכל עת?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. הגישה הראויה להבטיח שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמשווקים בכל עת היא לבדוק האם הוא מספק יתרון משמעותי לאלו שהתקינו אותו על בסיס תמידי. במקרה שהציבור רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לתכנת אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב והסביבה?

הסבר לא פשוט לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. עלויות הפיתוח לא קבועים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון בלתי מורכב אצל עסקים רציניים עולה בדרך כלל בכיוון של 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות לא פשוטים כל-כך אמנם, יתומחרו בכסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם ניסיון יכול רוב הזמן לספק לך מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת האפליקציה לסוגים רבים של מכשירים יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

בעיקרון, כן, כמעט תמיד. במצב בו יש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כגון iOS ואנדרואיד, הגיוני לומר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה היישומון נבנה ועוצב ע"י צוות רציני, מן הסתם. הקליקו כדי להשיג הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בלינקים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, בערך, בקניית פיתוח אפליקציה עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. אם עלויות הפיתוח של היישומון עושים את דרכם חזרה אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לבצע בדיקה אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או לחלופין לחתוך בזבזנות של המוצר עצמו ב-19% למשל. בבחינת הרמה של הרווח העתידי, כדאי להתחשב גם בכלהפעולות השוטפות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, שאמור היישומון בתל אביב לגמד.

כשהיישומון כבר עומד, כיצד ראוי למזמין היישומון לדחוף אותה לשוק ולקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במידה והדיון הוא על יישומי Native, אותו אתם יכולים להתקין אך ורק מחנות האפליקציות הייעודית (בתור דומה זה יכול להיות App Store), ראוי לסקור קלות את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. כמו כן, אפשר להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדוא"ל, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. בהתחשב באופי האפליקציה, הכרחי לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

מתי כדאי פחות או יותר בתל אביב והסביבה לבצע חידוש של היישומון?

גם כאן, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. יצא והיישומון מספק מידע רלוונטי, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות יש לערוך עדכון לפחות פעם בשנה. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של הפלטפורמות השונות כiOS ואנדרואיד,

האם אפליקציה כדאי לחברה בכל מצב?

אם העסק כושל לשים פוקוס על קושי בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר הכרחי ליזם החכם לתת עליהם את הדעת לפני ההוצאה לפועל של לפתח יישומון

בזמננו אנו קיימות אופציות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית הרגלים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין באתר האינטרנט שהם מנהלים שיותר מדי פעמים לא עובדות בכלל באייפון או באנדרואיד. ברגע זה יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט ממש. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. פיתוח אפליקציות לבעלי תאגידים בתל אביב- לקבלת ייעוץ, שיחה חינם והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html use