בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html version פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים למקום עבודה בתל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

יצירת אפליקציה לחברות מכל גודל בעיר תל אביב

יצירת אפליקציות לתאגידים מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי למאה ה-21, ואף על-פי כן, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט פרסה את תרבות הצריכה אל אופקים מטורפים. יותר ויותר אנשים בעולם דורשים עוד ועוד מוצרים ועזרה על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, השוק מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – יותר ויותר מנכ"לים הגיעו למסקנה שנכון להכין יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בפיתוח אפליקציות במטרה לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ואע"פ כן, זה באמת דבר מחוכם?

בדברים שלפניכם ננתח את שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי על מנת להגיע לבניית יישומון לחברות ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון מסוגל לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? איפשור למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לנהל מערכת יחסים מול בית העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקליינט וכאשר התקשורת נעשית ע"י התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת אמינות ומן ההיגיון שהוא יזהר באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה למתחרים.
ככל שללקוח קליל להיות בתקשורת, לפיכך יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את תכיפות וגודל ההזמנות מפני שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להגביר את תדירות המגע עם הלקוח ולטפח מערכת יחסים אמיתית, כמו גם לתת מענה לקליינט שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שבית העסק נותן דרך הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי על-גבי המכשיר הנייד.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לבחון את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של בונה היישומון ע"מ להיות בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html version

לאיזה מוקדים ראוי להתייחס בייצור יישום?

מטרתנו היא הקלה על המשתמש, כמו לפתור אישיו שקיים במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להעניק אפשרות לקונה לבצע פעולות רבות יותר בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, שימור המוצר עצמו ולשקף תמונה עניינית ורצינית לעיני משתמשים קיימים ופוטנציאליים עם מענה לצורכי הלקוח באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה מוצלחת לאורך זמן. התאגיד או החברה אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, זאת על-פי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי נכונה, הכרחי לעשות מאמץ באיתור מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון חייבים לתשאל אתכם באיזו שיטה הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה קושייות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידת האפשר, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם רפליקה של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

איך מובטח לאדם שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שיוצאים כל הזמן?

החשוב מכל לזכור הוא שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען המשתמשים. השיטה הנכונה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בין שלל היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מביא יתרון רציני כלשהו לציבור ובאופן שעתי אפילו אם צריך. במקרה והמשתמש מייחס ליישומון מעמד של תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון בשביל חברה קטנה בתל אביב והסביבה?

תשובה מורכבת לקושייה מסובכת. התעריפים בתנועה מתמדת ואחד הגורמים הקריטיים הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. תכנות והשקת יישומון פשוטה יחסית עם עסק מוכר יעלה פחות או יותר באיזור 10 אלף שח עד 19 אלף שח. יישומים שהם מורכבות יותר אולם, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה לספק לך מחיר כמעט סופי בתום מפגש של 60-120 דקות. תעריף עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: התאמת היישומון למערכות רבות (כמו iOS, Android) , משמעות הדבר לשלם כסף רב יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדר"כ. במקרה שהכרחי לכם שהתוצר יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יעבוד בהמון מערכות: מחשב, סמארטפון וכו'; רק בסיטואציה בה היישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. הקליקו כדי ללמוד הסברים בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח, בערך, ברכישה של אפליקציה לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שמחירי הפיתוח כולם מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם די קל לבצע בדיקה אם היישומון מצליח למזער את מספר השניות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לצמצם בזבזנות של אמצעים בעשרה אחוז למשל. בסקירת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), ראוי לצרף לחישובים שלנו את המספרים שמייצגים את הוצאות העסק, בצורה מיידית ולפרקים, שעומד היישומון בתל אביב למזער.

כשהיישומון כבר עומד, באיזו שיטה רצוי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לבצע שיווק לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. במקרה שאנחנו מתעסקים ביישומי Native, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון בדף היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), נכון לחקור מעט את שלל המילים השימושיות במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. גם כן, תוכלו לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. לפי סוגו של היישומון, רצוי לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים והעלתם אל יוטיוב, באתר החברה, בדף הפייסבוק וכו'.

באיזו תדירות הכרחי לבעלי עסקים בתל אביב לעדכן את היישומון שרכשו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את אופי האפליקציה המדוברת. במצב בו היישומון סובב מידע, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון מהסוג הזה. יישומים עם מטרות אחרות כדאי לחדש פחות או יותר כל 12 חודשים. במטרה להיות מותאמים לעדכוני הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו iOS ואנדרואיד,

אז יישומון למעשה חובה לכל ארגון?

במקרה שהחברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה להתמקד על קושי בחברה שפיתוח היישומון אמור לעזור ולטפל בו / בהם, מומלץלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם התייעצות עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים שמומלץ ליזם החכם לשקול כאשר הנושא הוא תכנות והשקת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית הרגלים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בתוך האתר שלהם שבחצי מהפעמים לא פועלות כלל בנייד. ממש פה נקבל סיוע מהאפליקציה – העלאה ברמה של האופציה לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות אדירה של קונים ב"אמאזון". אמאזון הפכה את התקשורת של המשתמש איתו לדבר קל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומון לארגונים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, מפגש והצעות נוחות, שלחו לנו הודעה עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html version