בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xs פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לעסקים בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לבתי עסק קטנים וגדולים בעיר תל אביב

יצירת אפליקציה למקום עבודה קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא דבר בלעדי לזמן הזה, עם זאת, רשת האינטרנט אשר תרמה לתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית אל גדלים אדירים. עוד ועוד בני אדם מכל העולם מזמינים עוד ועוד מוצרים ועזרה ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. באופן טבעי, התגובה של עולם הסחר לעולם לא מאחרת לבוא – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי עסקים מסכימים שראוי ליצור אפליקציות לעסקיהם. בעלי עסקים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל ההצלחה הפוטנציאלית אשר בהכנת יישומון ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. עם זאת, האם מדובר במעשה שכדאי לנו לעשות?

במאמר הבא ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש על מנת להגיע לפיתוח יישומון לחברות ומהי הדרך בה יישומון Mobile יש ביכולתו למנף את השירות שאתם מציעים? מתן אופציה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי תקשור מול מפתחי המוצר עם הזמנה הופך לבסיסי. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של צורך המוצר ובעת שיש דו-שיח בשיטה של התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יואר בזרקור חיובי אל מול מתחריו.
אם למשתמש נגיש לבוא באינטראקציה, על-פי כך יתפתח המחזור העסקי. יישומים לבית העסק בהחלט יכולים להעלות את כמות ותכיפות הקליינטורה על ידי כך שלבצע רכישה הפך לכה זמין, להגביר את קביעות התקשורת עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותו מעמד תוכלו לתת מענה לקונה שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב אופציות שיש במוצר דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של הסמארטפון.

בקיצור, עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך בטח לא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של בונה היישומון וזאת כדי שבוודאות נדע שהיישומון יותאם היטב ללקוח ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xs

על איזה דברים הכרחי לשים לב בעיצוב יישומים?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקיים במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להקל על הקונה לסיים את ענייניו בפחות זמן, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור אמצעים ולשקף תמונה עניינית ורצינית לעיני צרכנים קיימים ופוטנציאליים כמובן יד ביד עם מענה לצורכי הלקוח באופן מהיר, כל אלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת לאורך זמן. מטרת התאגיד או החברה זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון לעשות, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מתאימה, הכרחי שיהיה לנו מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים להקשות עליכם (מלשון קושיה) באיזו שיטה הינכם מנהלים את העסק כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם זה אופציונלי, רצוי לבוא בבקשה למתכנתים לחשוף בפניכם רפליקה מסוימת של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך שלל היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש בשביל הצרכנים. הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייבלע בים היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק יתרון משמעותי לקונה על בסיס שעתי אפילו אם צריך. יצא והצרכן מייחס ליישומון מעמד של כלי-עזר שימושי, אין שאלה – הוא ישוב להיעזר בו.

מה המחיר של לפתח יישומון בשביל חברה קטנה בעיר תל אביב?

הסבר בעייתי לשאלה מורכבת. המחירונים לא קבועים ואחד הגורמים הקריטיים הוא סוג ואופי האפליקציה. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון פשוטה יחסית אצל עסקים רציניים יתומחר פלוס מינוס סביב – 19,000 ש"ח10000 יישומונים מורכבות יותר עם זאת, הולכים לעלות יותר כסף. עסק רציני ומנוסה יכול רוב הזמן להשיב לכם עלות מוערכת לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון השקה אישית של היישומון לחברה שלכם צריך להצדיק את זה שהוא כן פותר אתגר רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה בעצם אומר לשלם עוד כסף?

בקצרה, כמעט תמיד כן. יצא ויש לכם צורך אמיתי שהתוצר יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', לא נגזים אם נאמר שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (Web application) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדלת של היישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק במקרה שהיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן ללמוד פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

כמה יוצאת הרווח נטו, בערך אם נזמין יישומים לעסק קטן?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון חוזרת לבעלים שלה בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לברר את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף לחתוך שימוש מיותר בתכונות המוצר ב-15 אחוזים וזו רק ההתחלה. בסקירת הרווח העתידי, חובה להתייחס בכובד ראש אל כל מה שמהווה את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שמתכוון היישומון בעיר תל אביב לצמצם.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה יש לבעל עסק קטן להביא אותה אל לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה ע"י דף ברשת. במקרה והדיבור הוא על יישומון מסוג Native, אשר לקוחות יכולים להכניס אל הטלפון בדף היישומים הייעודית (Google Play בתור דוגמה), כדאי לחקור טיפה את המילים השימושיות ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, נוכל להכריז על השקת היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בעזרה של מחלקת המכירות של העסק. תוך התחשבות בסגנון היישומון כדאי לתת את הדעת על צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם באתר העסק או לערוץ היוטיוב והפייסבוק.

מתי וכמה תדיר מומלץ לבעלים של החברה באיזור תל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומים שרכשו?

אפילו פה, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. במידה והיישומון סובב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר הכרחי לבצע חידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהשינויים של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון כדאי לכל תאגיד?

במקרה והחברה נכשלת בלשים פוקוס על בעיה עסקית אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אולם לדבר עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים אשר חכם יהיה למנהלים לחשוב עליהם כאשר צועדים לקראת הכנת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פונקציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה מהותית הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה באתר האינטרנט שבניהולם שבחצי מהפעמים לא עובדות בכלל בדפדפן של הנייד. ברגע זה ניעזר באפליקציה – שדרוג האופציות להזמין יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר לכמות מטורפת של צרכנים באתר Amazon. האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומים ליזמים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xs