בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xsd פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לבתי עסק בעיר תל אביב וכל מה שאתם אמורים לדעת

בניית אפליקציות לתאגידים בכל גודל בתל אביב

יצירת אפליקציה לבתי עסק לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, אולם פריצת המרשתת שסייעה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי צל של ספק גרמה לטפיחה של הצרכנות המאסיבית למימדים מדהימים. היום המון בני-אדם מכל הגלובוס דורשים עוד ועוד דברים וחומר מכל סוג ע"פ דרישותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. כמובן, השוק מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מאחרת לבוא – גדלה הכמות של נותני שירות עושים את הצעד לפתח אפליקציה לעסקיהם. בעלי מקומות עבודה קולטים אט-אט את הטוב שבבניית יישומים על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, זה מעשה כדאי?

בשורות הבאות נענה על השאלה הגדולה: מה הכרחי על מנת להגיע לבניית אפליקציה למקום עבודה ובאיזה אופן יישומון Mobile יכולה לתרום לשירות שאתם מציעים? נתינת אופציה למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לבצע דיאלוג מתקדם מול מפתחי המוצר עם הזמן נהייה עניין בסיסי. כשהעסק מצוי בנייד של הצרכן וכשישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יצטייר בזרקור חיובי , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.
אם לקליינט נגיש להיות במגע, לפיכך יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את גודל ותכיפות הקליינטורה מפני שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, להגדיל את קביעות התקשורת עם הקליינט ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות רצוי אף לסייע ללקוח שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שיש בשירות שמוצע ע"י הצגת נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה על מסך מכשיר האנדרואיד או האייפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אך זה עניין שולי. הכרחי לבדוק את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של בונה היישומון כדי שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xsd

על איזה דברים רצוי לעצור ולחשוב בהכנת יישומון?

חלק הארי של הפיתוח הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור תקלה שקיים בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לקושי , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, לצמצם בזבוז שירות המוצע ולשקף תמונה שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. זאת עם מענה לצורכי הלקוח באופן טוב יותר כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, וכאן נכנס כאמור הידע המקצועי כל עסק בתחום שלו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הטובות ביותר, חכם יהיה לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם מריצים את עסק בעת הזו. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון חייבים להפנות אל החברה קושייות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. במידה והדבר מתאפשר, חובה לבקש מצוות המפתחים לשלוח לכם דוגמה כלשהי של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך מובטח לאדם שהיישומון שהזמין לא ייבלע בים היישומים שמסתובבות בשוק?

החשוב מכל לזכור הוא שחובתו של היישומון להיות שמיש ועדכני למען הציבור. השיטה להבטיח שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים שמשווקים בכל עת היא לוודא שהיא מעניקה רווחה מסוימת לאלו שהתקינו אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן שעתי אפילו אם צריך. במידה והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מתוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין שאלה – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה בתל אביב?

הסבר מסובך לקושייה בעייתית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ותלויים באופן משמעותי בהדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. השקה אישית של יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסקים רציניים יעלה פלוס מינוס בטווח ה9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים בדרגת 'סיבוך' אחרת בהשוואה, תעלנה יותר כסף. צוות מפתחי אפליקציות מנוסה יכול בדר"כ להעניק לכם הצעת עלות לאחר דיון קצר יחסית. מחירון פיתוח אפליקציה לחברה שלכם צריך להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר המותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה מגוונות זה במילים אחרות לשלם מחירים גבוהים יותר?

ברמת העיקרון, בדרך כלל כן. במקרה שיש לכם צורך מהותי שהתוצר יפעל ביותר מפלטפורמה אחת, כמו iPhone וגלקסי, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון ווב ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; זה במידה ועיצוב היישומון התבצע ע"י צוות מנוסה, כאמור. אתם יכולים ללמוד ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

מה בדיוק הרווח, בערך, ברכישה של יישומון ייעודי בשביל ארגון שאינו גדול?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ועלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בשנה הראשונה, ההשקעה כדאית. גם לא קשה לברר את היישומון, אם הוא מוריד את מספר השניות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, ו/או לצמצם בזבוז אמצעים בעשרה אחוז לדוגמה. בסקירת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), חכם יהיה לא להתעלם המספרים שמשפיעים על תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד בתל אביב לגמד.

כשנגמרה העבודה על היישומון, באיזה אופן יש לרוכש השירות לעשות שיווק לקונים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה ע"י עמוד ברשת. במקרה ובנינו אפליקציית ניטיב, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בארכיון היישומים הבלעדי (Google Play בתור דוגמה), נכון לסקור בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי אופיו של היישומון, הכרחי לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעביר אותם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל איזו תקופת זמן מומלץ למנהלים בתל אביב לערוך עדכון של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל לייצר אפליקציה כזו. יישומים מסוג אחר רצוי לערוך חידוש בערך אחת לשנה. בשביל להתעדכן ולהיטמע היטב בהתפתחויותיהן של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם , לדוגמה אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

שאלה: יישומון כדאי לכל חברה?

במקרה והחברה נכשלת בלשים פוקוס על בעיות בשירות שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. אך לדבר עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

דברים אשר כדאי לבעלי עסקים להקדיש להם מחשבה לפני ההוצאה לפועל של עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שביכולתן לגרום לשיפור באופן מהותי הרגלים שליליים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שבדר"כ אינן עובדות כלל בסמארטפון. פה למעשה יש צורך ביישומון – לשדרג את אפשרות ההזמנה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין ארגונים. ד"א זה ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר האינטרנט Amazon הפך את השיח של הגולשים איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. לאתר הענק הזה זה מתאים? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. לפתח יישומים לתאגידים בתל אביב – להתייעצות, שיחה חינם והצעה גמישה, שלחו לנו מסרון עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html xsd