בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html yahoo פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לבתי עסק בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

יצירת אפליקציות למקום עבודה מכל גודל בתל אביב

יצירת אפליקציות לעסקים מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אינה ייחודית לשנים האחרונות, אולם פריצת הרשת אשר עשתה את חלקה הענק בתקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ותרומתה לאת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בוודאות הרחיבה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים מכובדים מאוד. עוד ועוד בני אדם בעולם מזמינים עוד ועוד דברים ועזרה על-פי הגחמות שלהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. ודאי שהתגובה של עולם הסחר לעולם לא מתעכבת מלהגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – נותני שירות בוחרים ליצור אפליקציות לעסקים שבבעלותם. מנכ"לים הבינו כבר את התועלת שבפיתוח יישומים ע"מ לעשות טוב ונוח לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). אבל, האם הצעד הזה מומלץ?

בפסקאות הבאות נדבר על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נחוץ להכנת אפליקציה לחברות ובאיזו דרך יישומון באייפון או באנדרואיד מסוגל לסייע להצלחת התאגיד שלכם? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לקיים דיאלוג מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשהעסק נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית בצורת הודעות SMS ונוטיפיקציות באופן קבוע, נוצרת תחושה של אמון והוא יואר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , זה בניגוד לעסקים המתחרים לו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה להיות בתקשורת, כך יתפתח המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להגדיל את תכיפות וכמות השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שיפיק את המקסימום מן ה אופציות שקיימים בשירות המוצע בצורה של הבאת ידע חשוב על-גבי הפלאפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. אל תוותרו לעולם על להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצדו של מתכנת היישומים במטרה להבטיח שהאפליקציה יותאם היטב ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html yahoo

למה הכרחי לתת את הדעת בתכנות יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שמצליחים לפתור בעיות , זה יכול להיות להעניק אופציה לקונה לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, לצמצם בזבוז שירות המוצע ולשקף תמונה חזקה ואמינה לעיני צרכנים מכל קטגוריה שיווקית – גם הקיימים וגם העתידיים. ומתוך שירות לקוחות מהיר, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה לאורך זמן. התאגיד או החברה צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, וזאת על סמך הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הטובות ביותר, חשוב מאוד לחפש בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מטרתם לתשאל אתכם באיזה אופן הינכם מריצים את עסק כיום. המתכנתים מוכרחים להפנות אל החברה קושייות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, והקושייות האלה גם יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים את הסוגייות והמטרות של הארגון. במצב בו מתאפשר, מומלץ לבוא בבקשה למתכנתים לשלוח לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי השיטה בה יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא תאבד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון חייב שיהיה לו רלוונטיות מספקת לצרכנים. האופן בו הכי כדאי לתת גושפנקא שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות העצומה של היישומים שיוצאים כל הזמן היא לסקור אותו אם היא מעניקה רווחה מסוימת למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן יומיומי. אם המשתמש מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב לתוכו, ישתמש ועל-ידי כך יגיעו גם הרכישות.

מה המחירון עבור לבנות יישומון עבור חברה קטנה בתל אביב והסביבה?

מענה בעייתי לסוגייה בעייתית. התעריפים בתנועה מתמדת ואחד המשתנים רבי המשקל הוא במה היישומון עוסק. לפתח יישומון פשוטה יחסית ע"י עסקים חזקים בתחום מחירו יהיה בסביבות – 18,000 ש"ח10000 יישומים מורכבות יותר יחסית, הולכים לעלות מספרים רציניים יותר. מפתחים בתאגיד שיש לו ותק יכול בדרך כלל לספק לך מחיר מוערך בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף פיתוח אפליקציה לחברתכם צריך לשקף היטב את זה שהוא כן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמתאים לסוגי מכשירים רבים זה במילים אחרות לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בפשטות: אכן, בדר"כ. במידה ובהחלט חשוב לכם שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', הגיוני לומר שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג אינטרנט (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה הנ"ל זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות נרחבת של מכשירים: מחשב אישי, סמארטפון והרשימה עוד ארוכה; אבל רק בסיטואציה בה היישומון עוצב ונבנה דרך חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו ללמוד עוד פרטים על ההבדלים בין הפלטפורמות השונות בלינקים הבאים:

כמה סה"כ הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישה של יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לחשב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, או לחלופין להפחית בזבוז אמצעים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירורים על התשואה העתידית, ראוי לקחת בחשבון את כל חשבונות העסק, כולל תשלומים מצד החברה, בכל היבט, שהיישומון מתכוון באיזור תל אביב לגמד.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזה אופן רצוי למזמין השירות לתת לה קידום לצרכנים עתיידים ונוכחיים?

האופן הכי נכון להשקת יישומון זה באתר אינטרנט. אם בנינו יישומי נייטיב, אותה ניתן להוריד בדף היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), נכון לבחון בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, נוכל לקדם את האפליקציה ע"י לוח תפוצה, ולחלופין בעזרה של אלו שאחראים על המכירות בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, יש להכניס את האופציה של הכנת סרטונים שיווקיים ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן כדאי למנהלים בתל אביב והסביבה לבצע חידוש של היישומון שרכשו?

גם כאן, התשובה טמונה בתכליתו של היישומון הזה. במידה וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נצטרך לעדכן אותו באופן שוטף, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר מומלץ לערוך עדכון כל 12 חודשים בהערכה גסה. נעשה זאת במטרה להיות בסנכרון מושלם עם השינויים של מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון כדאי לכל סוגי העסקים?

יצא והארגון לא מצליח לאתר קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חכם יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואע"פ כן, שיחה אצל מפתחים של יישומים, זו אולי אופציה למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

עניינים שרצוי למזמין היישומון לשקול כשחושבים על השקה אישית של יישומון

בתקופתנו קיימות פונקציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור באופן מהותי תכונות שקיימים בעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. למעשה פה נסתייע ביישומון הייעודי – שדרוג האופציה לקנות זה בדיוק מה שייצור את הפער בין העסק שלך למתחרים. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש כמות של צרכנים מאתר Amazon. אמאזון הפכה את השיחה של קהל הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. לפתח יישומים לעסקים בתל אביב – להתייעצות, תיאום פגישה והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו מייל עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html yahoo