בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html youtube פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציות לחברות בתל אביב וכל השאלות הנפוצות

פיתוח אפליקציות לעסקים לכל מטרה ועניין באיזור תל אביב

הכנת אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין: תרבויות השפע והקנייה אינה ייחודית לשנים האחרונות, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שסייעה לסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה התפתחות טכנולוגית, בהחלט גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה אל היבטים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל ארץ קונים עוד ועוד פריטים וידע לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד בעלי מקומות עבודה מחליטים לבנות אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות מבינים עם הזמן את הרווח שבהזמנת אפליקציה ע"מ לספק חוויית קנייה חיובית לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם הצעד הזה נבון?

בפסקאות הבאות נענה על השאלה הגדולה: מה צריך לעשות לבניית יישומים לבתי עסק וכיצד יישומון לטלפון יכולה לתרום למוצר שלכם? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הצוות הופכת לקריטי. כאשר הצוות זמין מהנייד של הצרכן וכאשר ההתקשרות נעשית דרך התראות ס.מ.ס והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה אמינות והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקונה קל יותר לתקשר, ודאי שגם יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את תדירות ונפח הקליינטורה ע"י זה שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להעלות את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותה נשימה ניתן לעזור למשתמש שיפיק את המקסימום מן ה אפשרויות שקיימים בשירות המוצע דרך פרסום מידע רלוונטי ועדכני על צג מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. חכם יהיה להעמיד תחת זכוכית מגדלת בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון צעד צעד עם בונה האפליקצייה על-מנת שנהיה 100% בטוחים שהיישומון תתחבר עם המשתמש ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html youtube

על איזה נושאים חשוב מאוד לשים לב ב'הנדסת' יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו לפתור קושי שקשורה לעסק. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לגמור את ענייניו בזמן קצר יותר, לבצע שימוש נכון ויעיל בתכונות המוצר, למזער בזבזנות של המוצר עצמו ולהעניק לחברה Image (תמונה) חזקה ואמינה עבור צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י טיפול ברצון הלקוח באופן ראוי, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן בתור השקעה חכמה בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן רזי המקצוע, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. להשגת התוצאות הכי מוצלחת, רצוי לתור אחר מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים מטרתם להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מטרתם להציג לחברה שאלות בנוגע לאופן בו הביזנס שלה פועל, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, ראוי לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להראות לכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא תאבד בין מליוני האפליקציות שמתפרסמים בכל עת?

חוק השיטה להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לסקור אותו אם הוא משרת ומביא רווחה מהותית לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה תמידי. יצא והצרכן רואה באפליקציה דבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

מהי העלות של לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה באיזור תל אביב?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים כל הזמן בתנועה ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי כ"כ אצל עסקים רציניים יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, תעלנה יותר מזומנים. עסק רציני ועם ותק צריך לתת לכם הערכת מחיר לאחר דיון קצר יחסית. מחירון תכנות והשקת היישומון לארגון שלכם צריך להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן נותן מענה לבעיה עסקית אמיתית.

לפתח אפליקציה שמיועדת למערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם סכומים גבוהים יותר?

בפשטות: כן, כמעט תמיד. אם יש לכם צורך אמיתי שהאפליקציה תפעל על יותר מפלטפורמה אחת, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לפתח אפליקציית אינטרנט (Web application) ולא יישומון מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה עיצוב היישומון התבצע ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם מוזמנים לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

מהם אחוזי הרווח הסופי, בערך, ברכישה של יישומון ייעודי לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה מוחזרים אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לחשב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את משך הזמן הנצרך לביצוע פעולה ב-20%, ו/או לצמק שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוזים בתור דוגמה. בבחינת הרמה של הכדאיות, יש לא להשאיר בצד את שלל החשבונות, יחד עם הוצאות העסק, בכל היבט, שעתיד היישומון בעיר תל אביב לגמד.

כאשר היישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה מומלץ למזמין האפליקציה לדחוף אותה לשוק ולמשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומון לשוק זה דרך עמוד ברשת. במקרה שבנינו אפליקציית ניטיב, אשר אפשר להתקין בארכיון היישומים הרשמי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), הכרחי לברר בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. גם כן, אתם יכולים לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י לוח תפוצה, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. לפי אופיו של היישומון, רצוי לחשב את היתרונות שיהיו בצילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהעלות אותו YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות הכרחי למזמין היישומון בתל אביב לחדש את היישומון שהזמינו?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מהות היישומון שלכם. בסיטואציה בה היישומון בנוי רובו סביב מידע, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה מומלץ לערוך עדכון פחות או יותר כל 12 חודשים. כדי להיות מותאמים להתפתחויותיהן של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה חובה לכל חברה?

בסיטואציה בה החברה נכשלת בלזהות קושי בחברה אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ראוילוותר לגמרי על יישומון. אבל ישיבה עם ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי לבעלי עסקים לחשוב עליהם לפני ההוצאה לפועל של פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו קיימות פונקציות ברשת שיכולות לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שלהם שלעיתים קרובות לא עושות את העבודה בטלפון הסלולרי. פה למעשה ניעזר ביישומון הייעודי – הנגשה של היכולת להזמין יכול לעשות את כל ההבדל אצל חברות. זו אגב הסיבה לכמות אדירה של קונים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של קהל הקונים איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? כנראה שזה מתאים גם לכם. לפתח יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- ליעוץ מקצועי, תיאום פגישה והצעות נוחות, שלחו לנו e-mail עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html youtube