בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html zip פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לעסקים בתל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים למקום עבודה לכל מטרה ועניין בתל אביב והסביבה

פיתוח יישומים לבתי עסק בכל גודל: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לזמן הזה, אבל פריצת המרשתת אשר תרמה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בלי ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים מדהימים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם מכל יבשת מזמינים עוד ועוד קניות ועזרה ע"פ גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אינדבידואליות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא מתעכבת מלהגיע – התופעה טופחת בכל יום יותר – נותני שירות מתחילים להזמין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הטוב שבהכנת יישומון ע"מ לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ועם זאת, זה באמת דבר מומלץ?

בעמוד זה נפתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נחוץ במטרה להגיע לבניית אפליקציות לעסק ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יכולה לתרום למוצר שאתם מציעים? איפשור לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא חובה. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של הצרכן ובעת שיש דו-שיח בשיטה של מסרונים ועדכונים שוטפים, נוצרת תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור מיוחד וטוב בהשוואה להעסקים שהתחרו בו עד עתה.
אם למשתמש יש את האופציה הפשוטה להיות במגע, כמובן שגם יהיה פעיל יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להגדיל את תכיפות וגודל ההזמנות מפני שלבצע רכישה נהיה קל כ"כ, לחזק את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע לקונה שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שיש בשירות שמוצע על-ידי הנגשת מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג המכשיר הנייד.

נקצר ונאמר: להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל זה נושא שולי. כדאי לבחון את כל מטרות העסק צעד צעד עם מתכנת היישומים במטרה שלא יהיה ספק שהיישומון תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html zip

לאיזה נושאים ראוי לתת מחשבה ביצירת אפליקציה?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא לשים דגש על לפתור קושי שיש במוצר. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לנקודת חולשה , לדוגמה להקל על הלקוח לגמור את ענייניו במינימום דקות, לבצע שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, שימור שירות המוצע ויחד עם זאת להקנות תמונה מקצועית יותר עבור קונים קיימים ופוטנציאליים דרך טיפול בצורכי המשתמש באופן סבלני, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כמכניסות מאוד וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. החברה או התאגיד אמורים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת לפי הידע המקצועי וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי טובה, ראוי להשיג בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה צריכים להפנות אליכם שאלות באיזו צורה אתה מבצע דברים נכון לעכשיו. המתכנתים אמורים להציג בפני החברה שאלות על הצרכים האמיתיים שלה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, חשוב מאוד לבקש מצוות המפתחים להראות לכם דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

איך יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון לא יתמסמס בין מליוני האפליקציות שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי למען הקונים. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבדוק האם הוא מספק ומעניק יתרון משמעותי ללקוח באופן יומיומי. בסיטואציה בה הקונה חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, תהיה בטוח שהוא ישוב להסתייע בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון בשביל חברה קטנה ?בתל אביב

מענה לא פשוט לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה לא מקובעים כלל והגורם הכי קריטי הוא הדברים בהם עוסק היישומון ומורכבות הפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב במיוחד עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה פלוס מינוס בטווח ה9,000 שקלים עד 17,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ אמנם, עתידים לעלות כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ניסיון אמור להיות מסוגל לתת לכם מחיר כמעט סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. תעריף בניית היישומון לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהוא כן פותר אתגר המותי בחברה.

האם פיתוח עבור פלטפורמות מרובות יתומחר בסכומים רציניים יותר?

בקיצור, כן, כמעט תמיד. יצא ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במערכות הפעלה שונות, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת ווב זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן למצוא ידע בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהי הרווח, פחות או יותר, ברכישת יישומון Web עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון מכוסים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לעשות חישוב את היישומון, אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, / להקטין שימוש לא יעיל בהמוצר עצמו ב-15% למשל. בסקירה על מידת כמה הדברים כדאיים, מומלץ לבדוק גם את המספרים שמשפיעים על מה שהחברה מוציאה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון עתיד באיזור תל אביב להפחית.

כשנגמרה העבודה על היישומון, איך יש לבעל עסק קטן להוציא אותה לאוויר העולם ולקונים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה ע"י עמוד ברשת. במקרה שאנחנו מתדיינים על יישומון מסוג נייטיב, אותו ביכולתכם לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הבלעדי (אפ סטור, לדוגמה), יש לבחון בטעימה קלה את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, קיימת האפשרות לעשות קידום ליישומון על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לאופיו של היישומון, ראוי להכניס את האופציה של צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהכניס אותם אל אתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

באיזו תדירות נכון יהיה פחות או יותר בתל אביב והסביבה לחדש את היישומון שרכשו?

אפילו פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את תכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות הכרחי לרענן כל 12 חודשים פלוס-מינוס. נעשה זאת במטרה להיות מסונכרנים עם השינויים של הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, כמו iPhone וגלקסי,

שאלה: יישומון מתאימה לכל ארגון?

במידה והארגון לא מצליח לאתר אתגר בשירות שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך התייעצות עם צוות פיתוח, זו אחת הדרכים לקלוט פתאום בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

עניינים אשר ראוי לבעלי עסקים לשקול בטרם מתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן של היום, יש פתרונות ברשת ואיתן נוכל לשפר בצורה מהותית הרגלים שיש לעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שרוב הזמן לא מתפקדות בכלל בדפדפן של הנייד. למעשה פה צריך להיכנס ההיישומון שפותח במיוחד עבור זה – להעלות ברמה את האופציות לבצע רכישה ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את ה'דיבור' של הצרכנים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. ל"אמאזון" זה טוב? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומים לארגונים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות html ו- html zip