בניית אתרי אינטרנט באמצעות HTML ו- HTML פיתוח אפליקציה

יצירת יישומים למקום עבודה בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

הכנת אפליקציה לעסקים מכל סוג באיזור תל אביב

בניית אפליקציות לחברות מכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לזמננו, ועם זאת, המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע אל אופקים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר בכדור הארץ מזמינים עוד ועוד פריטים ועזרה ע"פ דרישותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ע"י כך, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – כמות גדולה של מנהלים מסכימים שראוי ליצור יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנכ"לים מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בהכנת יישומון ע"מ להקל על חיי הקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. אבל, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות נענה על שאלת השאלות: מה נדרש עבור בניית יישומון לעסק ומהי הדרך בה יישומון באייפון או באנדרואיד יכולה לתרום לארגון שלך? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית עם החברה עם הזמן נהייה עניין חובה. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הקונה או המשתמש ובעת שיש דו-שיח על-ידי מסרונים וחדשות רלוונטיות באופן די קבוע, נרקמת תחושת אמון והוא יצטייר באור מיוחד וטוב אל מול החברות שהתחרו בו עד עכשיו.
אם לקליינט ישנה האופציה הקלה להיות במגע, ככה גם יהיה פעיל יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים לחברה יש בהם להעלות את כמות ותכיפות הקניות על ידי כך שלבצע רכישה נהיה כל-כך זמין, להגדיל את קביעות התקשורת עם המשתמש ולבנות אמון, באותו מעמד תוכלו לתת מענה למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב פיצ'רים שיש במוצר ע"י הצגת מידע רלוונטי ועדכני בצגו של הסמארטפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, אך זה נושא שולי. חכם יהיה לבדוק את רצונותיו של בעל החברה בסיועו של בונה האפליקצייה במטרה שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
בניית אתרי אינטרנט באמצעות HTML ו- HTML

לאיזה מוקדים חשוב מאוד לעצור ולחשוב בהכנת יישום?

מטרתנו היא הקלה על הלקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אפשרות לקונה לגמור את ענייניו בדקות מעטות יותר, יעילות שימוש במשאבים, לצמצם בזבוז משאבים ולתת לציבור תמונה רצינית וחזקה מול לקוחות , הן הנמצאים והן העתידיים, דרך מענה לצורכי המשתמש באופן אדיב, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה צריכים זה לדעת בוודאות מה אמור האפליקציה לבצע, זאת לפי הצורך של השוק, בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי ראויה, מומלץ לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. חברת הפיתוח חייבים להפנות אליכם קושיות באיזו שיטה הינכם עושים עסקים כעת, בלי יישומון פעיל. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון מטרתם לתשאל את החברה על צרכיו השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. במצב בו ניתן, חכם יהיה לבוא בבקשה למתכנתים להביא לכם לראות אב-טיפוס או לפחות דוגמה של איך האפליקציה הסופית תיראה.

כיצד יכול בעל ארגון להירגע: שהיישומון שהזמין לא תאבד בים היישומים שיוצאים בכל יום?

1 הוא פשוט מאוד: שהיישומון חייב להיות מעודכן ושימושי למען הקונים. השיטה להיות בטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בין שלל האפליקציות המתחרות היא לבדוק שהוא נותן טוב' מהותי ללקוח ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. יצא והלקוח מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

מה המחירון עבור לפתח אפליקציה עבור ארגון זעיר בתל אביב?

מענה מסובך לשאלה מורכבת. עלויות הפיתוח משתנים ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. תכנות והשקת יישומון שאינו בעייתי כ"כ ע"י עסק רציני יתומחר פלוס מינוס באיזור 10 אלף ₪ עד 17 אלף ₪. יישומים מורכבות יותר בהשוואה, תעלנה מספרים רציניים יותר. מפתחים בארגון שיש לו ותק , לא צריך להיות לו קושי לתת לכם הערכת מחיר לאחר דיון קצר יחסית. מחיר השקה אישית של היישומון לארגון שלכם אמור לשקף היטב את זה שהיישומון אכן פותר אתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה שמיועדת לסוגי מכשירים רבים זה במילים אחרות לשלם כסף רב יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, כמעט תמיד. במקרה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יעבוד במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו iPhone וגלקסי, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש יישומון WEB ולא נטיב. שימוש בקונסטרקציית Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה והיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. הקליקו כדי לקבל מושגים נוספים – פרטים על ההבדלים שקיים במערכות המגוונות במאמרים הבאים:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, בפיתוח יישומים עבור חברה קטנה?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. אם עלויות הפיתוח כולן מוחזרים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. קל יחסית לבחון את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את הזמן הדרוש לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לצמצם שימוש לא חכם במשאבים ב-19 אחוזים וזו רק ההתחלה. בבירורים על התשואה העתידית, כדאי לצרף לחישובים שלנו את הגורמים שמהווים את מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור באיזור תל אביב להמעיט.

כשאפליקציה מוכנה, כיצד חובה לבעל עסק קטן לשווק אותה לקונים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומון לשוק זה דרך עמוד ברשת. בסיטואציה בה הדיון הוא על יישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בארכיון היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לבחון מעט את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. כמו כן, קיימת האפשרות לקדם את האפליקציה דרך רשימת דיוור, ולחלופין בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, מומלץ להכניס את האופציה של עריכת סרטון וידאו שיווקי ולפרסם אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל איזו תקופת זמן הכרחי באופן כללי באיזור תל אביב לעדכן את היישומון שרכשו?

אף פה, תשובתנו נעוצה במטרת היישומון שאתם רוצים. במצב בו היישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. מינים שונים של יישומים מומלץ לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל להיות מותאמים להשינויים בתוך הטלפונים הסלולריים, החומרה שלהם ומערכות ההפעלה שלהם, , למשל iOS ואנדרואיד,

שאלה: יישומון הכרחי לכל חברה?

אם העסק כושל לשים פוקוס על קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, ראוילוותר על רעיון של יישומון כרגע. עם זאת, שיח כן אצל חברת פיתוח אפליקציות זו אחת הדרכים לקלוט פתאום פוטנציאל שאולי לא נתגלתה מולו.

נושאים אשר חובה למנהל הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר העיסוק הוא השקה אישית של יישומון

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט שיכולות לשפר בצורה רבה הרגלים בעיתיים שיש לעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר בטלפון הסלולרי. כאן בדיוק נכנסת לתמונה ההיישומון לסמארטפון – להעלות ברמה את היכולת להזמין זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בהערת שוליים, ההסבר להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי שינה את הדו-שיח של הגולשים איתו לפשוטה ונוחה מאוד. אם זה טוב לאמאזון, זה טוב גם לעסקים הקטנים. הכנת יישומון לעסקים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, שיחה חינם והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. בניית אתרי אינטרנט באמצעות HTML ו- HTML