הערכת עלות פיתוח אפליקציה פיתוח אפליקציה

פיתוח יישומים לעסקים בעיר תל אביב , כל הידע ההכרחי

בניית יישומים לתאגידים לכל מטרה ועניין באיזור תל אביב

פיתוח אפליקציות לחברות לכל מטרה ועניין: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי לתקפותנו, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שסייעה להפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, והניעה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. חד משמעית פתחה את הרגלי הקניות הבלתי פוסקות להיבטים עצומים. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס צורכים יותר ויותר מוצרים וטיפולים לפי רצונותיהם, השאיפות וההעדפות האישיות. באופן טבעי, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – מנהלים מסכימים שצריך לבנות יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית יישומון על-מנת להקל על חיי המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, האם הצעד הזה נחוץ?

בשורות הבאות נענה על שאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה נדרש בשביל הזמנת אפליקציות למקום עבודה ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים התקשרות יישומית מול צוות העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כאשר הצוות נגיש מהטלפון של הצרכן ובעת שיש דו-שיח באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תקשורת קבועה ומאיר על עצמו אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) בהשוואה להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן מתאפשר בלי קושי לתקשר, ככה גם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה זמין כל-כך, להגביר את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי לתת מענה לקונה שיפיק את המקסימום מן ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע ע"י הצגת מעין 'כרוז' דיגיטלי במסכו של מכשיר הטלפון.

נקצר ונאמר: אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. הצעתנו היא לבדוק את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, בסיועו של מפתח האפליקציות על-מנת שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ותספק יתרון משמועתי על פני המתחרה.
הערכת עלות פיתוח אפליקציה

מהם המוקדים שאליהם חשוב מאוד לעצור ולחשוב בתכנות אפליקציות?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התמקדות על לפתור קושי שיש בשירות. יישומים שעניינם למצוא פתרון לנקודת חולשה , זה יכול להיות להקל על הלקוח לבצע דברים רבים יותר בדקות מעטות יותר, לבצע שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם בתכונות המוצר ויחד עם זאת להקנות תמונה חזקה ואמינה מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י שירות לקוחות מקצועי, כל אלה הוכיחו את עצמן כהשקעה נבונה לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור היישומון להציא לפועל, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, בתחומו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי טובה, חובה לתור אחר מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים לשאול אותך איך הינכם משיקים את השירות או המוצר נכון לעכשיו. המפתחים מטרתם להקשות קושייות על החברה שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במצב בו מתאפשר, חכם יהיה לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות מבנה שלדי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

מהי השיטה בה יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא יטבע בתוך שלל היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי למען הצרכנים. השיטה לתת גושפנקא שהיישומון שלנו לא ייעלם בתוך ים היישומים שמתפרסמים בכל עת לבדוק האם היא מעניקה יתרון משמעותי לקונה ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה שעתי אפילו אם צריך. במידה והמשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מדבר שמקל לו על החיים, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לבנות יישומון עבור ארגון זעיר באיזור תל אביב?

הסבר לא פשוט לקושייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים דינאמיים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה במה היישומון עוסק. לפתח יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק חזק בתחום מחירו יהיה בין 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים אפליקציות אשר אינם פשוטים כ"כ עם זאת, עתידים לעלות כסף רב יותר. עסק עם ותק יכול בדרך כלל להעניק לכם הצעה לתשלום לאחר מפגש קצר יחסית. מחיר פיתוח אפליקציה לחברה שלכם אמור צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן פותר קושי מהותי בחברה.

לפתח יישומון שמיועד לסוגים רבים של מכשירים יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם עוד כסף?

בקיצור, התשובה חיובית בדרך כלל. אם יש לכם צורך מהותי שהיישומון יפעל ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון וגלקסי, לא תהיה הגזמה להגיד שמה שעליכם לעשות זה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב (רשת) ולא נטיב. שיטה זו מאפשרת לאפליקציה לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; רק במצב בו הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה דרך חברה רצינית, מן הסתם. הקליקו כדי להבין ידע בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה סך הכל הרווח, פחות או יותר, בפיתוח יישומון Web בשביל ארגון שאינו גדול?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לבדוק את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, / לצמק שימוש מיותר באמצעים ב-18% לדוגמה. בחישוב כמה הדברים משתלמים, נכון להתייחס בכובד ראש אל שלל החשבונות, יחד עם ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור בתל אביב לצמצם.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן הכרחי לבעלים של החברה לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית להוצאת יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. אם פיתחנו יישומון נייטיב, אשר אפשר להכניס אל הטלפון במאגר היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (אפ סטור, לדוגמה), חובה לשים תחת זכוכית מגדלת פה ושם את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם היישומון יושק לחנות. כתוספת, קיימת האפשרות לשווק את היישומון ע"י לוח תפוצה, או בעזרה של מוקד השיווק שלכם בחברה. בהתחשב באופי האפליקציה, חכם יהיה לשקול צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיע אותם באתרכם, בפייסבוק, ביוטיוב או בכל מקום אפשרי.

כל איזו תקופת זמן נכון יהיה בערך בעיר תל אביב לערוך חידוש של היישומון?

גם כאן, נוכל לענות רק מתוך הבנה של ייעודו של היישומון הזה. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח לייצר אפליקציה כזו. סוגים אחרים של אפליקציה יש לחדש כל תקופה של 12 חודשים לערך. נעשה זאת במטרה שהיישומון יעבוד חלק עם כל התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

אז יישומון למעשה טוב לכל סוגי העסקים?

במקרה והחברה נכשלת בלהצביע על אתגר במוצר אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, חובהלהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, לדבר עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיות בחברה שלא ראינו קודם.

עניינים שראוי למנהל הנבון לחשוב עליהם כאשר העיסוק הוא לפתח יישומון

בתקופתנו יש פתרונות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שיש לעסק. למשל להזמין. למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שלהם שבדר"כ לא עובדות בכלל באנדרואיד או באייפון. זו דוגמה למתי יש צורך ביישומון – שדרוג האופציה לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. זה, בין היתר, ההסבר לכמות של צרכנים מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את האינטראקציה של המשתמשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. תכנות והשקת יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- להתייעצות, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, דברו איתנו עכשיו. הערכת עלות פיתוח אפליקציה