חברה לפיתוח אפליקציות הרצליה פיתוח פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציות לתאגידים בעיר תל אביב ומה חשוב שתדע

פיתוח אפליקציות לארגונים בכל גודל באיזור תל אביב

בניית אפליקציות לחברות קטנים וגדולים: הרגלי הקניות הבלתי פוסקות כלל לא ייחודיים לזמן הזה, עם זאת, פריצת המרשתת אשר עשתה את חלקה הענק בתהליך הגלובליזציה ותרומתה לאת הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, ללא עוררין מתחה את עולם הצרכנות להיבטים מכובדים מאוד. בני אדם רבים יותר ויותר מכל מדינה מזמינים עוד ועוד דברים ומידע ע"פ דרישותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אינדבידואליות. בכך, תגובת השוק לעולם לא תאחר להגיע – התופעה גודלת עוד ועוד – בעלי עסקים מסכימים שצריך לבנות אפליקציות לבתי העסק שבבעלותם. מנהלים קולטים אט-אט את הטוב שבהזמנת אפליקציה ע"מ להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. עם זאת, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה שמומלץ לנו לעשות?

בשורות הבאות נעניק תשובה להשאלה הגדולה: מה נחוץ לבניית אפליקציה לבתי עסק ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש בו לסייע להצלחת השירות שאתם מציעים? מתן אפשרות למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד לנהל מערכת יחסים מול הנהלת העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מאסט. כשהעסק זמין מהנייד של צורך המוצר וכאשר התקשורת נעשית ע"י התראות ס.מ.ס ועדכונים שוטפים, הוא בונה אמינות והוא יואר באור מיוחד וטוב , והדברים אמורים בניגוד מוחלט למתחריו.
אם למשתמש נגיש להיות בתקשורת, כך יהיה נרחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את תדירות ונפח הרכישות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקליינט שיעשה שימוש נרחב וחכם יותר ב פיצ'רים שבית העסק נותן בצורה של הבאת טקסט (או תמונות) ענייני על מסך מכשיר הסמארטפון.

נקצר ונאמר: עסק שיש לו אפליקציה תקינה ושימושית זה נפלא, היא לא העיקר. אל תוותרו לעולם על לאבחן את רצונותיו של בעל החברה בעזרתו של בונה היישומון כדי להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
חברה לפיתוח אפליקציות הרצליה פיתוח

מהם המוקדים שאליהם כדאי לתת מחשבה ב'הנדסת' יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בחברה או במוצר או בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו כגון להקל על הלקוח לסיים את העניינים שלו בפחות זמן, לבצע שימוש יעיל ונכון בשירות המוצע, שימור של שירות המוצע ולשקף תמונה רצינית וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון הלקוח באופן נכון, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כמאוד משתלמות וכהשקעה שמחזירה את עצמה די מהר. התאגיד או החברה צריכים לדעת בדיוק מה צריך היישומון להציא לפועל, וכאן נכנס כאמור הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי שימושית, חובה לעשות מאמץ בהשגת מפתח בעל ניסיון מוכח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. המתכנתים חייבים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן אתה מבצע דברים בימים אלה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה חייבים לשאול את העסק שאלות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, ראוי לבוא בבקשה למתכנתים להציג בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יתמסמס בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שהיישומון אמור להיות שמיש ועדכני למען הצרכנים. השיטה הנכונה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בים היישומים שמתפרסמים בכל עת לוודא שהוא מספק ומעניק יתרון מהותי ללקוח באופן תמידי. במקרה והציבור מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מככלי אהוב עליו, תהיה בטוח שהוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לפתח יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן בתל אביב?

תשובה מורכבת לקושייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירונים של לפתח אפליקציה משתנות ותלויים באופן משמעותי במורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. פיתוח אפליקציה שאינו בעייתי במיוחד אצל עסק רציני מחירו יהיה בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים אשר אינם פשוטים כ"כ אולם, יעלו יותר מזומנים. עסק רציני ועם ותק יכול רוב הזמן להעניק לכם הערכת מחיר אחרי פגישה של שעה-שעתיים. עלות בניית היישומון לעסק לשקף היטב את זה שהוא אכן פותר אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות רבות (כמו iOS, Android) יתומחר בסכומים גבוהים ממה שחשבנו?

Long story short: כן, בדר"כ. בסיטואציה בה אכן נחוץ לך שהתוצר יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שמה שאתם צריכים לעשות זה לבקש יישומון WEB ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא המפתח איתו היישומון יתפקד על גבי מחשבים, ניידים וטאבלטים כאחד, זה במידה והיישומון עוצב על-ידי חברה רצינית, כאמור. הקליקו כדי להשיג הסברים בנושא השוני שקיים במכשירים השונים בקישורים הבאים:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, אם נזמין יישומון Web בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה עושים את דרכם חזרה אל המשקיע בתקופה קצרה יחסית (נניח שנה) מתאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. גם לא קשה לבצע חישוב את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ולחלופין לצמק בזבוז שירות המוצע בעשרה אחוזים בתור דוגמה, וניתן לקחת את ההיגיון הרווחי הזה לעוד נקודות תורפה ולבחון האם ההשקעה כדאית. בבירור התשואה העתידית, הכרחי לבדוק גם את כל הפעולות הקבועות שמהוות את הוצאות העסק, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שעומד היישומון בתל אביב לצמצם.

כאשר היישומון הושלם, באיזה אופן יש למזמין השירות לדחוף אותה לשוק וללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

השיטה הכי טובה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי דף ברשת. יצא ובנינו יישומון מסוג Native, אותו אתם יכולים לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הרשמי (App Store הוא דוגמה קלאסית), מומלץ לסקור פה ושם את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם לפני העלאת האפליקציה לחנות. כמו כן, ניתן להודיע על השקתו של היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי אופיו של היישומון, חכם יהיה לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיע אותם בערוץ ה-YouTube שלכם, אתרכם, דף ה-Facebook שלכם וכו'.

כל כמה זמן הכרחי לבעלים של החברה בתל אביב והסביבה לערוך עדכון של היישומים שרכשו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את מטרת היישומון שאתם רוצים. יצא והיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על ייצור יישומון כזה. יישומים מסוג אחר רצוי לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. כדי שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים בתוך הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

יישומון זה משהו שטוב לכל סוגי העסקים?

במקרה והחברה לא נוחלת הצלחה בניסיון לשים אצבע על בעיות בחברה שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, ישלוותר לגמרי על יישומון. ואף על-פי כן, התייעצות עם מפתחים של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים אשר רצוי למנהל הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר העיסוק הוא הכנת יישומון

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה קטנות יש אופציה בדר"כ של להזמין באתר האינטרנט שבניהולם שיותר מדי פעמים לא פועלות כלל בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. פה למשל צריך להיכנס היישומון הייעודי – הנגשה של אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין ארגונים. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל"אמאזון" זה טוב? כנראה שזה מתאים גם לכם. תכנות והשקת יישומים לעסקים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, תיאום פגישה והצעת מחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. חברה לפיתוח אפליקציות הרצליה פיתוח