חברה לפיתוח אפליקציות. פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לתאגידים בתל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציות לחברות בכל גודל בתל אביב

בניית אפליקציה לחברות קטנים וגדולים: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים למאה העשרים ואחת, ואע"פ כן, פריצת המרשתת שעזרה לכל הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ודחפה התפתחות טכנולוגית, בהחלט פרסה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים רחבי ידיים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה מזמינים עוד ועוד פריטים וידע לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, תגובת השוק לעולם לא באה באיחור – עוד ועוד מנכ"לים מתחילים לבנות אפליקציות לעסק שלהם. נותני שירות קולטים אט-אט את ההצלחה הפוטנציאלית שבבניית אפליקציה על-מנת לעשות חיים קלים לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע. ואף על-פי כן, האם זה באמת דבר שכדאי לנו לעשות?

בשורות הבאות נדבר על אשר כולם צריכים לדעת: מה צריך במטרה להגיע לבניית אפליקציות לארגונים ובאיזו דרך יישומון לסלולרי יכולה לתרום למוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) קשר טכנולוגי מול בית העסק עם הזמן נהייה עניין מאסט. כשה"מוצר" נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הקליינט וכשהוא בא במגע עמו באופן של מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, נבנית תקשורת קבועה והוא יואר באור הזרקורים, לטובה, , זה כמובן בניגוד למתחרים.
אם לקונה ישנה האופציה הקלה לתקשר, באותה צורה יהיה רחב יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים יש בהם להגדיל את תכיפות וכמות ההזמנות ע"י זה שלבצע רכישה הפך לכה זמין, לחזק את קביעות השיח עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה נשימה ניתן לעזור לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה דברים שהעסק מציע דרך הצגה של ידע חשוב במסך מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אך זה נושא שולי. רצוי לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון יד ביד עם מתכנת האפליקצייה וזאת כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
חברה לפיתוח אפליקציות.

על מה רצוי לתת מחשבה בייצור אפליקציה?

מטרתנו היא התבייתות על לפתור תקלה שישנו בחברה. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אפשרות לקונה לגמור עם העניינים שלו תוך דקות ספורות, יעילות שימוש בשירות המוצע, למזער בזבזנות של שירות המוצע ולהציג תדמית שמצהירה 'קידמה' לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, זאת עם טיפול בצורכי הלקוח באופן יעיל, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה בתור השקעה חכמה לאורך זמן. על העסק או הארגון זה לדעת בוודאות מה אמור היישומון לעשות, בהתבסס על הדרישה המקצועית, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. להשגת התוצאות הכי ראויה, מומלץ להשיג בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים לחקור' אתכם באיזה אופן הינכם עושים עסקים כעת, ללא אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה אמורים להפנות אל החברה שאלות בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במידה והדבר מתאפשר, חשוב מאוד לדרוש בנימוס מהמתכנתים להציג בפניכם דוגמית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

כיצד מובטח לאדם שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא ייעלם בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שהיישומון מוכרח להיות רלוונטית בשביל הציבור. הגישה הנכונה לתת גושפנקא שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שיוצאים בכל יום היא לבחון האם הוא נותן רווחה מסוימת למי שבחר להוריד אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה יומיומי. במקרה והצרכן חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב להיעזר בו.

כמה עולה לתכנת אפליקציה בשביל חברה זעירה בעיר תל אביב?

מענה בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים משתנות ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מבנה ומורכבות היישומון. לפתח יישומון שאינו מורכב במיוחד אצל עסק רציני יתומחר פלוס מינוס בטווח ה8,000 שקלים עד 17,000 שקלים יישומונים יותר מסובכים בהשוואה, יעלו כסף רב יותר. מפתחים של יישומים בעסק שיש לו ותק , לא אמורה להיות לו בעיה להחזיר לכם תשובה עם הצעת עלות בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לארגון שלכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לקושי מהותי בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון) זה למעשה אומר לשלם סכומים גבוהים ממה שחשבנו?

Long story short: כן, רוב הזמן. יצא ואתם חייבים שהאפליקציה תפעל על מערכות שונות (כגון אנדרואיד, אייפון), כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון רשת (ווב) ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זאת אם היישומון עוצב ונבנה ברמה גבוהה, כאמור. אתם יכולים ללמוד מידע בנושא השוני שישנו במערכות המגונות בדפים אלה:

כמה סה"כ הרווח נטו, בערך ברכישה של יישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. במצב בו עלות פיתוח האפליקציה שבים אל המשקיע בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לבצע חישוב את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לקנות משהו ב-15%, או לצמצם שימוש לא חכם בשירות המוצע בעשרה אחוז למשל. בבחינת הרמה של צורך בהזמנה, רצוי להתחשב גם בכלכל מה שמהווה את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלהם, שעתיד היישומון באיזור תל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, מהי הגישה על-פיה יש לבעל עסק קטן לתת לה קידום לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומים זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה שאנחנו מתדיינים על אפליקציית ניטיב, אשר אתם יכולים להכניס אל הטלפון אצל ארכיון היישומים הבלעדי (App Store בתור דוגמה), יש לבחון קצת את הביטויים הנפוצים במנועי חיפוש עוד בטרם שנשיק את היישומון לחנות. בנוסף, ניתן לחלק המלצות על היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. בהתחשב באופי האפליקציה, יש לחשב את היתרונות שיהיו בהכנת סרטונים שיווקיים ולהכניס אותם אל YouTube, Facebook וכו'.

באיזו תדירות נכון יהיה באופן כללי בתל אביב לרענן את האפליקציה שלהם?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכלית היישומון הרלוונטי. במקרה והיישומון בנוי רובו סביב מידע, הוא יאלץ להיות מעודכן באופן שוטף, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות רצוי לערוך עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. על-מנת שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל עדכוני מערכות ההפעלה של המכשירים , למשל iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שטוב לחברות, לא משנה מה?

במקרה והתאגיד לא מצליח להתמקד על קושי בשירות אשר היישומון אמור לטפל בו / בהם, מומלץשלא יפתח אפליקציה כלל. עם זאת, דיבור עם צוות פיתוח של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחובה לבעלי עסקים לשקול לפני שמתחילים עם תכנות והשקת יישומון

בעידן הטכנולוגי של היום יש פתרונות ברשת ואיתן ניתן לשפר באופן כבד-משקל הרגלי עבודה שבית העסק לוקה בהם. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שבניהולם שהמון פעמים אינן פעולות כלל ועיקר באייפון או באנדרואיד. זו דוגמה למתי יש הכרח בהיישומון לסמארטפון – הנגשה של האופציות להזמין ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זו אגב הסיבה לכמות של קניות מאתר "אמאזון". האתר הפופולרי הפך את ה'דיבור' של קהל הצרכנים איתו לדבר קליל ופשוט נורא. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. בניית יישומים לבעלי ארגונים בתל אביב- לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעות נוחות, דברו איתנו עכשיו. חברה לפיתוח אפליקציות.