חברה לפיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציה

בניית יישומים לעסקים בתל אביב וכל מה שצריך לדעת

יצירת אפליקציה לבתי עסק מכל גודל בעיר תל אביב

יצירת אפליקציה לתאגידים בכל גודל: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך כלל לא ייחודיים לזמננו, ואע"פ כן, רשת האינטרנט שעזרה לכל הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ונתנה את חלקה באת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק גרמה לטפיחה של תרבויות השפע והקנייה אל גדלים שלא יעלו על הדעת. עוד ועוד בני אדם מכל העולם דורשים עוד ועוד מוצרים ושירותים על-פי הצרכים שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. ודאי שהתגובה של הסוחרים לעולם לא מגיעה באיחור – יותר ויותר בעלי עסקים בוחרים להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. נותני שירות הגיעו למסקנות שלהם וקולטים הצלחה הפוטנציאלית שביצירת אפליקציות בשביל לספק חוויית קנייה חיובית לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם זה בעצם מעשה נבון?

בדברים שלפניכם ננתח את מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע להכנת אפליקציה לעסק ומהי הדרך בה יישומון לסלולרי יש בו לסייע להצלחת התאגיד שלכם? מתן אופציה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי עם החברה הופכת להכרחי. כשה"מוצר" נגיש מהטלפון של הצרכן וכשהוא בא במגע עמו בצורת הודעות SMS והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתהווה תחושה של ביטחון והוא יהיה מצוי באור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן יש את האופציה הפשוטה לבוא באינטראקציה, מן ההיגיון שגם יהיה גדול יותר דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים לחברה בהחלט יכולים להעלות את גודל ותכיפות התשלומים על ידי כך שלבצע רכישה נהיה לפשוט כ"כ, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע לקונה שיפיק את המקסימום מן ה פיצ'רים שקיימים שמוצר ע"י פרסום ידע חשוב על מסך מכשיר הטלפון.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל מדובר בעניין שולי. חשוב מאוד לבדוק את כל מטרות העסק יחד עם בונה האפליקצייה על-מנת להבטיח שהאפליקציה יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
חברה לפיתוח אפליקציות

למה הכרחי לתת מחשבה ב'הנדסת' אפליקציה?

מטרת העל היא הנגשה ונוחות למשתמש, כמו פתרון בעיה שיש בחברה או במוצר או בשירות. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לקושי , זה יכול להיות להעניק אופציה ללקוח לעשות יותר פעולות תוך דקות ספורות, יעילות שימוש במשאבים, להפחית שימוש מיותר באמצעים ולהעניק לחברה Image (תמונה) רצינית ועניינית מול לקוחות קיימים ופוטנציאליים דרך טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, כל השיטות הללו הוכיחו את עצמן לאחרונה כהשקעה נבונה לאחר תקופה לא ארוכה. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, בהתבסס על הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי מוצלחת, ראוי לעשות מאמץ באיתור מתכנת עם ותק רב אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון אמורה לשאול אותך כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון חייבים להקשות קושייות על החברה בנוגע לרצונות שלה שמדגימות את מידת ההבנה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, מומלץ לשאול את הצוות אם ביכולתם להביא לכם לראות דוגמה כלשהי של היישומון ואיך הוא אמור להיראות.

באיזה אופן מובטח לאדם שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייעלם בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

1 הוא פשוט מאוד: שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי למען הציבור. הגישה הראויה להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייבלע בתוך ים היישומים שיוצאים בכל יום היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא יתרון רציני כלשהו ללקוח על בסיס לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה המשתמש מרגיש שהיישומון הזה הוא לא פחות מכלי-עזר שימושי, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב, ישתמש, וכמובן ירכוש.

מהי העלות של לרכוש יישומון לעסק קטן ?בתל אביב

מענה מסובך לשאלה מורכבת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ואחד המשתנים רבי המשקל הוא מבנה ומורכבות היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו מורכב כ"כ עם עסק חזק בתחום יעלה פלוס מינוס באיזור – 19,000 ש"ח10000 יישומונים יותר מסובכים בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים רציניים יותר. מפתחים של יישומים בעסק עם שנים בתחום צריך לספק לך עלות מוערכת בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. תמחור השקה אישית של היישומון לחברתכם אמור אמור להתקבל מבחינתם רק במידה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני העסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם יותר?

בלי ללכת סחור-סחור: אכן, רוב הזמן. במקרה ואכן נחוץ לך שהיישומון יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא נגזים אם נאמר שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון ווב (רשת) ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. שיטת Web זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יתפקד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה כראוי כמובן. ביכולתכם לקבל מושגים נוספים – מידע נוסף על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

כמה יוצאת הרווח, פחות או יותר, על ההשקעה יישומון Web לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. במקרה ועלויות הפיתוח כולן מקבלים כיסוי בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לבחון את היישומון, אם הוא ממזער את כמות השניות או הדקות שצריך לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, או לחלופין לחתוך בזבזנות של תכונות המוצר ב-12% לדוגמה. בחישוב הכדאיות, נכון לצרף לחישובים שלנו את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ,"הפסדי" החברה בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בתל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשנגמרה העבודה על היישומון, איך חכם יהיה למזמין היישומון לעשות שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

האופן הכי נכון להוצאת יישומים זה דרך דף ברשת. יצא ואנחנו מתעסקים ביישומון Native, אשר אתם יכולים להתקין במכשיר הסלולרי בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), חכם יהיה לסקור בזעיר אנפין את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, ישנה האופציה להודיע על השקתו של היישומון על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, ולחלופין בעזרה של המחלקה לפרסום שלכם. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון נכון יהיה לשקול עריכת סרטון וידאו שיווקי ולהטמיע אותם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות רצוי בהערכה גסה בתל אביב לבצע חידוש של האפליקציה שלהם?

אפילו פה, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. במקרה שהיישומון מספק מידע רלוונטי, יהיה צורך בעדכונים שוטפים, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה מומלץ לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. נעשה זאת במטרה לשמור על עקביות עם ההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות,

האם אפליקציה חובה לכל תאגיד?

יצא והעסק כושל להצביע על בעיות בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, ראוילהניח כרגע לרעיון של יישומון. אך לדבר עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על אתגר בשירות שלא ראינו בעבר.

דברים אשר חכם יהיה למנהלים לתת עליהם את הדעת לפני שמגיעים אל הכנת יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת שמסוגלות לגרום שיפור באופן רציני הרגלים שליליים שהחברה לוקה בהם. הזמנות היא דוגמא מעניינת: למפיצים קטנים קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף שלהם שהמון פעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בדפדפן ברירת-המחדל של הנייד. זו הנקודה בה ניעזר בהיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציות לבצע רכישה זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער אצל תאגידים. ד"א זה ההסבר לכמות של קניות מאתר Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את הדו-שיח של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. השקה אישית של יישומים לתאגידים בתל אביב – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעה לעלות, שלחו לנו מייל עכשיו. חברה לפיתוח אפליקציות