חברות פיתוח אפליקציות בישראל פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לחברות בעיר תל אביב וכל מה שצריך לדעת

פיתוח אפליקציה לעסקים מכל סוג בעיר תל אביב

בניית אפליקציה לעסקים מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא בלעדי למאה העשרים ואחת, אמנם פריצת המרשתת שנתנה את הפוש הגדול ביותר בסחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, ותרומתה לאת בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי ספק פתחה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע לאופקים אדירים. בני אדם רבים יותר ויותר בכדור הארץ דורשים עוד ועוד דברים וידע ע"פ גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מאחרת לבוא – עוד ועוד מנכ"לים מסכימים שצריך לפתח יישומים למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. נותני שירות קולטים אט-אט את התועלת שבהכנת יישומים בשביל לעשות חיים קלים ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ועם זאת, האם זה באמת דבר שכדאי שנעשה?

בשורות הבאות ננתח את שאלת השאלות: מה הכרחי להכנת אפליקציות לעסק ואיך בדיוק אפליקציית מובייל יש בו לעזור לשירות שאתם מציעים? נתינת אופציה לקליינטים שקיימים או אלו שעתידים להגיע לנהל מערכת יחסים מול מפתחי המוצר ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן ובעת שמתקיים דו-שיח ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, צומחת תחושת אמון והוא יואר באור ייחודי , זה כמובן בניגוד להחברות שהתחרו בו עד עכשיו.
קורולציה ישירה וברורה: אם לצרכן קליל לנהל דו-שיח, ודאי שגם יתרחב דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. אפליקציות יש בהם להעלות את גודלן ונפחן של השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה נוח כ"כ, למנף את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, באותה נשימה ניתן להעניק סיוע למשתמש שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שהעסק מציע דרך פרסום נתונים ענייניים במסכו של הטלפון.

בפשטות, אפליקציה לעסק בלבד היא לא העיקר. כדאי להעמיד תחת זכוכית מגדלת את כל מטרות העסק יד ביד עם בונה האפליקצייה בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
חברות פיתוח אפליקציות בישראל

למה חובה לשים לב בעיצוב יישומים?

בראש ובראשונה מה שחשוב זה טיפול בצרכיו של הלקוח, כמו פתרון בעיה שקיים במוצר. אפליקציות שביכולתן למצוא פתרון לתקלה כמו לתת אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו תוך דקות ספורות, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר בשירות המוצע, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולהעניק לחברה Image (תמונה) עניינית ורצינית לעיני צרכנים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, זאת עם מענה לצורכי המשתמש באופן נכון, מוכיחות את עצמן כהשקעה נבונה לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת החברה או התאגיד זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישומון, וכאן נכנס כאמור רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. להשגת התוצאות הכי שימושית, נכון למצוא בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. המתכנתים חייבים להציג בפניכם שאלות איך הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה מטרתם להקשות קושייות על החברה על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם ניתן, נכון לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם דוגמית של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

מהי השיטה בה בעלים של חברה יכול להיות בטוח שהיישומון שהוכן לו וששילם עבורו לא ייבלע בתוך הכמות האדירה של היישומים שנמצאים כעת?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות מעודכן ושימושי בשביל הקונים. האופן בו הכי כדאי להיות סמוכים ובטוחים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בים היישומים שיוצאים כל הזמן היא להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא משרת ומביא ערך אמיתי לצרכן באופן תמידי. במקרה שהלקוח רואה באפליקציה תוצר שימושי ויעיל עבורו, הסירו דאגה מלבכם – הוא יחזור וישתמש בה.

כמה אשלם כדי לתכנת יישומון בשביל ארגון שאינו גדול בעיר תל אביב?

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה כל הזמן בתנועה ומה שמשפיע מאוד על המחירים זה מורכבות הפיתוח, ובמה עוסק בדיוק היישומון. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון "טריוויאלי" אצל עסק עם מוניטין עולה בדרך כלל באיזור – 17,000 ש"ח10000 יישומונים אשר אינם פשוטים כ"כ בהשוואה, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם מספרים גבוהים יותר. עסק מנוסה אמור להיות מסוגל לספק לך מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בסיום דיון של כשעה וחצי. מחיר תכנות והשקת היישומון לחברתכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן מספק מענה עבור קושי רציני בחברה.

לפתח יישומון שמתאים למערכות הפעלה מגוונות זה בעצם אומר לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: בדרך כלל כן. אם יש לכם צורך מהותי שהתוצר יפעל במערכות הפעלה מגוונות, כמו אייפון, אנדרואיד או אפילו אחרות, לא נגזים אם נאמר שהמעשה החכם יהיה לפתח אפליקציית ווב (רשת) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). השיטה Web application היא המפתח איתו היישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; אבל רק במקרה שהיישומון עוצב ונבנה היטב, כאמור. אתם מוזמנים ללמוד עוד מידע נוסף על השוני שישנו במערכות המגונות בלינקים האלה:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומון לעסק קטן?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ובמורכבותו הכללית. במידה ומחירי הפיתוח של היישומון מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות בירור אם האפליקציה מפחיתה את מספר הדקות שצריך לביצוע פעולה ב-20%, ו/או לצמק שימוש מיותר בשירות המוצע ב-10 אחוזים לדוגמה. בסקירת כמה הדברים כדאיים, הכרחי לשים לב אל כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלהם, שהיישומון מתכוון בתל אביב לצמצם.

כשנגמרה העבודה על היישומון, מהי הגישה על-פיה הכרחי לצד המזמין (הבעלים של החברה) לדחוף' אותה למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה לקידום יישומון זה עם דף ברשת. במידה והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו אפשר לבצע הורדה אל המכשיר הסלולרי במאגר היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (בתור דומה זה יכול להיות App Store), חובה לבחון בטעימה קלה את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם היישומון יושק לחנות. במקביל, יש באפשרותנו לספר לאנשים על היישומון החדש ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, ולחלופין בעזרתם של המחלקה לשיווק שלכם. בהתאם לסוג היישומון, הכרחי לשקול בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעבירם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן רצוי למנהלים באיזור תל אביב לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

אף פה, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את מטרת היישומון שלכם. במקרה והיישומון סובב מידע, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על ייצור יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה נכון יהיה לערוך חידוש כל 12 חודשים פחות או יותר. על-מנת להיות מותאמים לההתפתחויות של המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כגון אייפון ו-Android,

שאלה: יישומון מומלץ לחברות, לא משנה מה?

במקרה והעסק כושל לאתר קושי בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, הכרחילשכוח כרגע מיישומון כלשהו. ואף על-פי כן, דיבור עם תאגיד פיתוח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא בעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נושאים אשר חכם יהיה לבעלי עסקים לתת עליהם את הדעת כאשר צועדים לקראת עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת ואיתן נוכל לשפר משמעותית תכונות שיש לחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: לחברות הפצה קטנות ישנן אופציות של להזמין בתוך האתר שהם מנהלים שבדרך-כלל אינן מתפקדות בכלל בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. למעשה פה צריך להיכנס היישומון הייעודי – הנגשה של האופציה לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. ד"א זה למה יש כמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". האתר הפופולרי שינה את השיחה של הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומים לבעלי תאגידים בתל אביב- לקבלת ייעוץ, מפגש והצעת מחיר, שלחו לנו הודעה עכשיו. חברות פיתוח אפליקציות בישראל