חברות פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לעסקים בעיר תל אביב וכל המידע ההכרחי

הכנת יישומים לעסקים מכל סוג בתל אביב

פיתוח אפליקציות לעסקים בכל גודל: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי לזמן הזה, ועם זאת, פריצת הרשת אשר הניעה עוצמתית את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בוודאות הגדילה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים מטורפים. בני אדם רבים יותר ויותר בגלובוס מזמינים עוד ועוד חפצים וטיפולים לפי גחמותיהם, שאיפותיהם והעדפותיהם האינדבידואליות. בצורה זו, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא מתעכבת מלהגיע – עוד ועוד מנהלים מחליטים לבנות אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים מבינים עם הזמן את התועלת שבבניית אפליקציה בשביל להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. ועם זאת, האם זה בעצם מעשה שכדאי לנו לעשות?

בדברים שלפניכם נעניק תשובה לשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה צריך בשביל פיתוח אפליקציות לארגונים ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לעזור למוצר שאתם מציעים? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים לקיים דיאלוג מול צוות העסק ברבות השנים האחרונות הופך לנושא קריטי. כשה"מוצר" זמין מהנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו דרך מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, צומחת תחושת ביטחון והוא יהיה מצוי באור ייחודי , זה בניגוד למתחרים.
יש קורולציה ברורה: אם לצרכן קל יותר לבוא באינטראקציה, ככה גם יהיה רחב יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק מסוגלים להעלות את גודלן ונפחן של השילומים על ידי כך שלבצע קנייה נהיה קל כ"כ, להעלות את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד תוכלו לעזור למשתמש שיבצע שימוש נכון וכדאי יותר ב אפשרויות שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של ידע חשוב במסך הפלאפון.

בפשטות, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חשוב מאוד לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצד בונה האפליקצייה כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
חברות פיתוח אפליקציות

על אילו דגשים מומלץ לתת את הדעת ב'הנדסת' יישום?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על לפתור קושי שקשורה לעסק. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , דוגמה לכך יכולה להיות לאפשר למשתמש לעשות יותר דברים בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בשירות המוצע, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה רצינית ועניינית מול לקוחות שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, ע"י טיפול ברצון המשתמש באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן בתור השקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. מטרת החברה או התאגיד לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום לעשות, זאת לפי הדרישה המקצועית, וכל עסק יעשה את ההתאמות לפי הידע המקצועי שיש לו. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, כדאי למצוא מפתח בעל ניסיון מוכח שבעל אוזן קשבת לצורכי ורצונות בעל החברה. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון צריכים להקשות עליכם (מלשון קושיה) איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה צריכים לחקור' את החברה שנוגעות למטרותיה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זה אופציונלי, רצוי לבקש מצוות המפתחים להראות לכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון ואיך הוא עתיד להיראות.

באיזה אופן יוכל להבטיח בעל עסק שאותו יישומון לא ייעלם בין מליוני האפליקציות שמשווקים בכל עת?

הדבר ההכרחי ביותר לקלוט הוא שחובתו של היישומון להיות מעודכן ושימושי בשביל המשתמשים. הגישה הנכונה להיות רגועים שהיישומון לא יילך לאיבוד בכמות האדירה של היישומים שמתפרסמים בכל עת להעמיד אותו תחת זכוכית מגדלת ולברר אם הוא מביא טוב' מהותי למי שבחר להוריד אותו באופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. במידה והקונה חש שזה יישומון שהוא ככלי אהוב עליו, ההמשך צפוי – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לקבל אפליקציה לעסק קטן בתל אביב?

הסבר לא פשוט לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה משתנים ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. פיתוח אפליקציה לא מורכב כל-כך עם עסק מוכר יתומחר בערך בין 10 אלף שח עד 17 אלף שח. אפליקציות בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם יותר כסף. מפתחים בתאגיד עם ניסיון , לא אמורה להיות לו בעיה להעניק לכם מיצג של עלויות פיתוח ומחיר סופי בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור בניית היישומון לחברה שלכם אמור להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן מוצא מענה בשביל אתגר מהותי העסק.

שאלה: התאמת היישומון למערכות רבות (כמו iOS, Android) יעלה לבעל עסק יותר?

בקצרה, כן, בדר"כ. אם זה מהותי מבחינתכם שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, לא תהיה הגזמה להגיד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא להזמין אחד מסוג נייטיב. הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; אבל רק במקרה והיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ביכולתכם להשיג הסברים על השוני שישנו במכשירים השונים בדפים אלה:

כמה יוצאת הרווח הסופי, פלוס מינוס, אם נשקיע ביישומון לאייפון או לאנדרואיד עבור ארגון זעיר?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם חוזרת לבעלים שלה בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם לא בעיה לבחון את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, / לצמק שימוש לא חכם בתכונות המוצר ב-11% בתור דוגמה. בבירורים על צורך בהזמנה, חובה לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם מה שהחברה מוציאה, בכל צורה שלא תהיה, שהיישומון אמור בתל אביב להקטין.

כאשר הגענו אל ההשקה של היישומון, באיזו צורה יש למזמין השירות לתת לה קידום למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

השיטה הכי טובה לקידום יישומון זה ע"י דף ברשת. בסיטואציה בה בנינו אפליקציית ניטיב, אשר לקוחות יכולים להשיג בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (App Store בתור דוגמה), מומלץ לסקור מעט את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. גם כן, קיימת האפשרות לשווק את היישומון תוך שימוש ברשימת תפוצה, או להסתייע במחלקת המכירות של העסק. בהתאם לאופיו של היישומון, נכון יהיה לתת את הדעת על הכנת סרטונים שיווקיים והעלתם אל כל הפלטפורמות המתאימות לכך

באיזו תדירות ראוי בקירוב בתל אביב לבצע עדכון של היישומון?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של תכליתו של היישומון הזה. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, הרי אם לא, מתייתרת העבודה על לייצר אפליקציה כזו. יישומים עם מטרות אחרות יש לבצע רענון וחידוש כל 12 חודשים פלוס-מינוס. נעשה זאת במטרה שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, כאייפון וגלקסי,

אז יישומון למעשה חובה לכל סוגי העסקים?

אם החברה ממשיכה לנסות ולא מצליחה למצוא אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, מומלץלא למהר עם פיתוח יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לבעיה עסקית שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שרצוי לבעלי עסקים להקדיש להם מחשבה כאשר צועדים לקראת פיתוח אפליקציות

בתקופתנו יש פונקציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה רבה תכונות שבית העסק לוקה בהם. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות קטנות של הפצה קיימות אפשרויות הזמנה בתוך האתר שלהם שבחצי מהפעמים פשוט בלתי אפשריות לביצוע בסמארטפון. פה למשל נסתייע באפליקציה – הנגשת האופציה לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. זה, בין היתר, ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר Amazon שינה את ה'דיבור' של המשתמשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר הענק הזה זה מתאים? כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. תכנות והשקת יישומים לתאגידים בתל אביב – לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, תיאום פגישה והצעות אטרקטיביות, דברו איתנו עכשיו. חברות פיתוח אפליקציות