חברת בוטיק לפיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציה

בניית אפליקציה לבתי עסק בתל אביב , כל הידע ההכרחי

בניית אפליקציות לארגונים מכל גודל בתל אביב

הכנת יישומים לעסקים לכל מטרה ועניין: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים למאה ה-21, ואע"פ כן, פריצת הרשת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק הרחיבה את תרבויות השפע והקנייה אל אופקים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל מקום משיגים עוד ועוד פריטים ומידע על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בחיים לא מגיעה באיחור – ומהר מאוד הגענו למצב בו נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך לפתח יישומון לבתי העסק שבבעלותם. מנכ"לים מבינים לאיטם את הרווח אשר בבניית יישומים ע"מ לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. אבל, האם הצעד הזה חכם?

בדף זה ניתן מענה למה שכולם רוצים לדעת: מה הכרחי להזמנת אפליקציה לבתי עסק ואיך בדיוק יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו לקדם את הארגון שלך? הנגשה לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הנהלת העסק הופכת למנדטורי. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה באופן של מסרונים ונוטיפיקציות באופן קבוע, נבנית תחושת ביטחון והוא יצטייר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לחברות המתחרות.
ככל שללקוח נגיש לנהל דו-שיח, כך יגדל דו"ח ההכנסות והתנועות של העסק. יישומים בהחלט יכולים להגדיל את כמות ותכיפות התשלומים מפני שלבצע רכישה נהיה נוח כ"כ, להגביר את קביעות התקשורת עם הקליינט ולבנות אמון, באותה הזדמנות רצוי אף לתת מענה לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שבית העסק נותן על-ידי הנגשת נתונים ענייניים בצג מכשיר הטלפון.

במילים אחרות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, היא לא העיקר. רצוי לסקור את רצונותיו של בעל החברה יחד עם בונה האפליקצייה בשביל שלא יהיה ספק שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
חברת בוטיק לפיתוח אפליקציות

מהם המוקדים שאליהם מומלץ לעצור ולחשוב בבניית אפליקציה?

מה שהכי חשוב זה התבייתות על לפתור בעיות שקיים בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו כגון להעניק אפשרות ללקוח לסיים את העניינים שלו בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ולתת לעסק אימג' שמצהירה 'קידמה' לעיני צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, ומתוך מענה לצורכי הלקוח באופן סבלני, כל אלה לאורך השנים האחרונות הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות לאחר זמן לא ארוך במיוחד. מטרת התאגיד או החברה לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישומון לעשות, זאת לפי הדרישה המקצועית, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. להשגת התוצאות הכי רווחית, רצוי לחפש יוצר אפליקציות עם הוכחות והצלחות בשטח שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים לחקור' אתכם איך הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו. המפתחים אמורים להציג לחברה שאלות שנוגעות לצרכיה ומטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זה אופציונלי, חשוב מאוד לדרוש בנימוס מהמתכנתים לשלוח לכם גרסה ראשונית של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא יתמסמס בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

החשוב מכל לזכור הוא שהיישומון חייב להיות רלוונטית למען הצרכנים. השיטה הנכונה להיות רגועים שהיישומון ששילמנו עליו לא יטבע בשפע היישומים שמתפרסמים בכל עת לבחון שהיא מעניקה רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו ובאופן לכל הפחות שבועי, וזה גם המינימום שבמינימום. בסיטואציה בה הקונה חש שזה יישומון שהוא תוצר שימושי ויעיל עבורו, ההמשך צפוי – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לרכוש יישומון לעסק קטן בעיר תל אביב?

הסבר בעייתי לקושייה שלא פשוט לענות עליה. עלויות הפיתוח כל הזמן בתנועה ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה סוג ואופי האפליקציה. תכנות והשקת יישומון "טריוויאלי" עם עסק מוכר יעלה בדר"כ בכיוון של 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים בדרגת 'סיבוך' אחרת עם זאת, יהיו בעלי תעריף גבוה וזה יעלה לכם כסף רב יותר. עסק שיש לו ניסיון יכול בדרך כלל להשיב לכם הערכת מחיר לאחר דיון קצר יחסית. מחירון פיתוח אפליקציה לעסק צריך להתקבל אצלכם בהנחה הסיבה שעליה לפתור קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמיועד למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה למעשה אומר לשלם כסף רב יותר?

בעיקרון, כן, רוב הזמן. במצב בו יש לכם צורך מהותי שמה שהוצאתם מכספכם יעבוד בסוגי מכשירים רבים, כמו אייפון ו-Android, לא נגזים אם נאמר שמה שעליכם לעשות זה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא נטיב. הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במידה והפיתוח והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. כאן תוכלו ללמוד מידע בנושא השוני שקיים במערכות המגוונות בלינקים הבאים:

כמה סך הכל הרווח נטו, בהערכה גסה, בהזמנת יישומים עבור ארגון זעיר?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח של היישומון מקבלים כיסוי בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם לא קשה לעשות חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מס' הדקות הנצרכות לבצע פרוצדורה בנניח 15%, ואף להפחית בזבזנות של אמצעים ב-18 אחוזים למשל. כשנחשב את הכדאיות, מומלץ לבדוק גם את כל הפעולות הקבועות שמהוות את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בכל צורה שלא תהיה, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב לצמצם.

כאשר היישומון הושלם, כיצד נכון לבעל עסק קטן לתת לה קידום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומון זה באתר אינטרנט. במידה והשיח הוא על יישומי Native, אותו אפשרי להכניס אל הטלפון בדף היישומים שייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), יש להכיר מעט את הביטויים השימושיים ביותר במנועי החיפוש לפני העלאת האפליקציה לחנות. יחד עם זאת, קיימת האפשרות להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ובסיועם של מחלקת המכירות של העסק. בהתאם לאופיו של היישומון, חובה לחשוב על אפשרות צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולהטמיעם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

מתי מומלץ למזמין היישומון בתל אביב והסביבה לערוך חידוש של היישומים שרכשו?

בהתאם להסברים הקודמים, התשובה תהיה חד משמעית רק אם נבין את ייעודו של היישומון הזה. במידה והיישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ לעבור שינויים ועדכונים קבועים, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות רצוי לרענן כל 12 חודשים בהערכה גסה. במטרה להיות מותאמים להשינויים בתוך המכשירים ומערכות ההפעלה שלהם כiPhone וגלקסי,

האם אפליקציה כדאי לחברות, לא משנה מה?

במצב בו החברה נכשלת בלאתר בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, הכרחילוותר על רעיון של יישומון כרגע. עם זאת, שיחה אצל מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

דברים שכדאי ליזם החכם להגות בהם לפני שמתחילים עם לפתח יישומון

בתקופתנו יש פתרונות באינטרנט שמסוגלות לגרום שיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לעסק. דוגמה אחת היא הזמנות. לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין בתוך האתר שבניהולם שבדר"כ לא עובדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ממש פה צריך להיכנס ההיישומון לנייד – להעלות ברמה את האופציות לבצע רכישה יכול לעשות את כל ההבדל בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – האתר הפופולרי שינה את ה'דיבור' של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט ממש. ל-"Amazon" זה מתאים? אז זה מתאים גם לכם. השקה אישית של יישומון לבעלי תאגידים בתל אביב- לקבלת ייעוץ עם צוות מפתחי אפליקציות, קביעת מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו e-mail עכשיו. חברת בוטיק לפיתוח אפליקציות