חברת פיתוח אפליקציות פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לארגונים בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

פיתוח יישומים לתאגידים לכלל המטרות האפשריות בתל אביב והסביבה

פיתוח אפליקציה לתאגידים מכל סוג: עולם הצרכנות וההרגלים הנלוויים לכך זה לא ייחודי למאה העשרים ואחת, אמנם המערכת האינטרנטית שנכנסה לחיינו זה עתה, שעזרה לכל תקשורת בין עולמית והפיכת הגלובוס ומעין כפר גלובלי, ונתנה את חלקה בהתפתחות טכנולוגית, בלי ספק פרסה את תרבויות השפע והקנייה לגדלים מכובדים מאוד. יותר ויותר אנשים מכל מדינה צורכים יותר ויותר חפצים וחומר מכל סוג לפי גחמותיהם, השאיפות וההעדפות האינדבידואליות. באופן טבעי, השוק מגיב, והתגובה שלו לעולם לא מתעכבת מלהגיע – גדלה הכמות של מנהלים מגיעים למסקנה שצריך להזמין אפליקציה לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מתחילים להבין את ההצלחה הפוטנציאלית שבפיתוח יישומים ע"מ לספק נוחות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, בתקווה. והאמנם, האם למרות האמור לעיל, מדובר במעשה מחוכם?

בפסקאות הבאות נדבר על השאלה הגדולה: מה נדרש על מנת להגיע לפיתוח יישומון לעסקים ואיך בדיוק יישומון לסלולרי יש בו לעזור למוצר שלכם? הנגשה ללקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי לקיים דיאלוג מול צוות העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא קריטי. כשהעסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של הצרכן וכאשר הלה מתקשר איתו ע"י מסרונים ואיחולים או עדכון רלוונטי בכל זמן מסוים, נבנית תחושת אמון והוא יואר עם אור זרקורים (מהסוג הטוב כמובן) , והדברים אמורים בניגוד מוחלט לעסקים המתחרים לו.
אם לקליינט מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, מן ההיגיון שגם יהיה מפותח יותר המחזור העסקי. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את תכיפות וכמות הרכישות מפני שלבצע רכישה נהיה זמין כל-כך, לחזק את תדירות המגע עם הלקוח ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותו מעמד כדאי לעזור לקליינט שיוציא את המקסימום מן ה אפשרויות שיש במוצר דרך הצגת ידע חשוב על מסך מכשיר הטלפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל זה נושא שולי. כדאי לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, לצדו של מתכנת האפליקצייה כדי להיות בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח ויעניק לעסק את היתרונות שהוא צריך כדי להתעלות על המתחרים.
חברת פיתוח אפליקציות

מהם המוקדים שאליהם ראוי להתייחס בייצור אפליקציה?

המפתח הוא התבייתות על לפתור עניין שקשורה לעסק. יישומים שיכולים למצוא פתרון לקושי , למשל לתת אפשרות ללקוח לגמור את ענייניו תוך דקות ספורות, לבצע שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בהמוצר עצמו ויחד עם זאת להקנות תמונה אמינה וחזקה עבור קונים שנמצאים אצלכם ואלו שעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון המשתמש באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל היישום להוציא לפועל, זאת על-פי הצורך של השוק, שכל חברה יודעת לפי התעסקותה בתחום שלה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי נכונה, נכון למצוא מתכנת עם ותק רב שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון אמורים להפנות אליכם שאלות כיצד הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כעת, בלי יישומון פעיל. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון צריכים להציג בפני החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו מתאפשר, נכון לשאול את המתכנתים אם הם יכולים להראות לכם רפליקה מסוימת של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך מובטח למזמין שהיישומון שהזמין לא תאבד בתוך שלל היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

הדבר הכי קריטי להבין הוא שהיישומון מוכרח להיות שימושי ומעודכן למשתמשים. השיטה להיות רגועים שהיישומון לא יילך לאיבוד בשפע היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לוודא שהוא משרת ומביא ערך אמיתי לאלו אשר בחרו להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן תמידי. במקרה והלקוח רואה באפליקציה ככלי אהוב עליו, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

כמה אשלם כדי לרכוש יישומון בשביל חברה זעירה בעיר תל אביב?

מענה מסובך לסוגייה בעייתית. המחירים משתנים ואחד הגורמים הקריטיים הוא סוג ואופי האפליקציה. בניית יישומון "טריוויאלי" אצל עסק עם מוניטין יעלה פלוס מינוס בכיוון של 9,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת לעומת זאת יתומחרו ביותר כסף. עסק רציני ומנוסה , לא צריך להיות לו קושי לדאוג לכם למחיר מוערך אחרי פגישה של שעה-שעתיים. תמחור הכנת היישומון לארגון שלכם צריך צריך להתקבל אצלכם בהנחה שהוא כן מספק מענה עבור אתגר המותי בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות רבות (כמו iOS, Android) יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם יותר?

בעיקרון, התשובה חיובית רוב הזמן. במידה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד ביותר מפלטפורמה אחת, כמו אייפון ו-Android, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה לבקש שיפתחו עבורכם יישומון אינטרנט (ווב) ולא נטיב. שיטת Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק במקרה והיישומון נבנה ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם יכולים ללמוד עוד אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בקישורים אלה:

כמה סה"כ הרווח הסופי, פלוס מינוס, בפיתוח יישומון ייעודי לעסק קטן?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים בעד כמה מורכבת הפעילות של האפליקציה. בסיטואציה בה עלות פיתוח האפליקציה שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. זה גם פשוט מאוד לחשב אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לבצע רכישה ב-15%, או להפחית שימוש מיותר בשירות המוצע ב-20% לדוגמה. בבדיקת ההשתלמות (כלומר עד כמה ההשקעה משתלמת), ראוי לשים לב אל כל החשבונות למיניהם, פלוס תשלומים מצד החברה, בכל היבט, אשר בכוונת האפליקציה בתל אביב להמעיט.

כאשר היישומון עומד, באיזו צורה הכרחי לבעל עסק קטן לבצע שיווק לצרכנים נוכחיים ועתידיים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. אם מדובר ביישומון מסוג Native, אותה ניתן להכניס אל הטלפון אך ורק מחנות האפליקציות אשר ייעודי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), חכם יהיה לבדוק בזעיר אנפין את החיפושים הנפוצים ביותר במנועי החיפוש והמילים השימושיות ביותר שם בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים לחלק המלצות על היישומון דרך רשימת דיוור, ובסיועם של אלו שאחראים על פרסום בחברה שלכם. תוך התחשבות בסגנון היישומון חובה לקחת בחשבון בימוי והכנה של סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן יש למנהלים בתל אביב לערוך עדכון של האפליקציה שלהם?

בדומה לדברים לעיל, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של מטרת היישומון שאתם רוצים. בסיטואציה בה היישומון סובב מידע, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל ייצור יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לערוך עדכון בערך אחת לשנה. בשביל להיות בסנכרון מושלם עם עדכוני הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה iPhone וגלקסי,

האם אפליקציה טוב לכל סוגי העסקים?

יצא והתאגיד לא מצליח להתמקד על בעיות במוצר שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חכם יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. אולם שיחה אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אחת הדרכים למצוא אתגר בחברה שלא ראינו בעבר.

דברים אשר יש ליזם החכם להגות בהם לפני שמתחילים עם לפתח יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רבה הרגלי עבודה שהחברה לוקה בהם. למשל כל הנושא של להזמין. לחברות הפצה מזעריות קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף שבניהולם שבדר"כ אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. עכשיו צריך להיכנס ההיישומון לסמארטפון – שדרוג האופציות להזמין יכול לעשות את כל ההבדל אצל תאגידים. ד"א זה למה יש כמות של קניות מאתר Amazon. אתר "אמאזון" הפך את השיח של הקונים איתו לדבר קל ופשוט נורא. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אם כך זה מתאים גם לחברה קטנה. השקה אישית של יישומים ליזמים בתל אביב – לקבלת ייעוץ, קביעת ישיבה והצעות אטרקטיביות, שלחו לנו e-mail עכשיו. חברת פיתוח אפליקציות