חווית משתמש פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לבתי עסק בתל אביב , כל הידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לתאגידים מכל סוג בתל אביב

יצירת אפליקציה למקום עבודה מכל סוג: הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע זה לא עניין בלעדי למאה העשרים ואחת, עם זאת, רשת האינטרנט אשר תרמה להפיכת העולם לכפר גלובלי ענק, ודחפה את בני האדם לרמת החיים המתקדמת שלהם כיום. בלי צל של ספק הגדילה את עולם הצרכנות לאופקים עצומים. היום המון בני-אדם מכל מדינה משיגים עוד ועוד פריטים ושירותים על-פי הגחמות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים לעולם לא מאחרת לבוא – וככל שהזמן עובר, יותר מנהלים הגיעו למסקנה שנכון לבנות יישומון לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים מבינים עם הזמן את הרווח שביצירת אפליקציה על-מנת לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, האם זה באמת דבר מחוכם?

בעמוד זה ננתח את מה שכולם רוצים לדעת: מה נחוץ על מנת להגיע ליצירת יישומים לחברות ובאיזו דרך יישומון באנדרואיד או באייפון יש ביכולתו למנף את ההעסק שלכם? נתינת אפשרות ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך למאסט. כאשר בית העסק נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של צורך המוצר וכשהוא בא במגע עמו באופן של התראות ס.מ.ס ונוטיפיקציות באופן קבוע, נרקמת תחושת אמון ומן ההיגיון שהוא יזהר בניצוצות של קירבה ומשפחתיות מול מתחרים.
אם למשתמש קל יותר להיות בתקשורת, כך יהיה גדול יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק בהחלט יכולים להגדיל את כמות ותכיפות ההזמנות על ידי כך שלבצע קנייה נהיה כזה קל, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולהקים מערכת יחסים קרובה, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה להפיק תועלת מירבית מה אופציות שהעסק מציע ע"י פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסכו של הפלאפון.

בפשטות, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אך זה עניין שולי. הכרחי לבדוק בדיוק את אשר החברה מעוניינת להשיג בזמן מסוים בסיוע של המפתח של היישומון כדי שנהיה 100% בטוחים שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
חווית משתמש

למה נכון לתת מחשבה בעיצוב אפליקציות?

המפתח הוא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור קושי שישנו במוצר. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים לפתור בעיות , דוגמה לכך יכולה להיות להעניק אפשרות ללקוח לעשות יותר פעולות בזמן המועט ביותר, לעשות שימוש נכון ויעיל בזמן, לתת ידע על שימוש חכם בשירות המוצע ולהציג תדמית רצינית ועניינית מול לקוחות שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם מענה לרצונות המשתמש באופן נכון, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמאוד משתלמות בהסתכלות ארוכת טווח. התאגיד או החברה אמורים לשאול את עצמם מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישומון, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, כל עסק בתחום שלו. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הטובות ביותר, נכון לעשות מאמץ באיתור בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוות החברה שעתידה לפתח את האפליקציה חייבים להפנות אליכם שאלות באיזה אופן הינכם משיקים את השירות או המוצר כעת, בלי יישומון פעיל. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה מטרתם להפנות אל החברה שאלות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. במצב בו ניתן, חשוב מאוד לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם מבנה שלדי של האופן בו היישומון עתיד להיראות.

מהי השיטה בה מובטח לבעלים של חברה שאותו יישומון שקנה במיטב כספו לא יילך לאיבוד בתוך ים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק הגישה הראויה להיות בטוחים שהיישומון שלנו לא ייעלם בין שלל האפליקציות המתחרות היא לוודא שהוא מספק ומעניק יתרון מהותי למשתמש על בסיס יומיומי. יצא והציבור מתייחס ליישומון כאל תוצר שהוא שמח על קיומו ונותן לו מענה מסוים, תהיה בטוח שהוא ישוב להתחבר אליו ולהיעזר בו.

כמה אשלם כדי לקבל יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור ארגון מזערי בתל אביב והסביבה?

הסבר מסובך לסוגייה מסובכת. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה דינאמיים ותלויות מאוד בכמה זמן ייקח לפתח (ע"פ מורכבות) את היישומון ובמה הוא עוסק בדיוק. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון לא בעייתי כל-כך אצל עסק רציני עולה בדרך כלל בכיוון של 10 אלף שח עד 17 אלף שח. יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם יותר מסובכים אולם, יעלו כסף רב יותר. עסק רציני ועם ניסיון , לא צריך להיות לו קושי להשיב לכם הצעת עלות בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. מחיר הכנת היישומון לעסק משקפת נאמנה את שהוא כן מוצא מענה בשביל קושי מהותי בעסק.

לפתח יישומון שמתאים למערכות רבות (כמו iOS, Android) זה למעשה אומר לשלם סכומים רציניים יותר?

בפשטות: התשובה חיובית רוב הזמן. במקרה ויש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יעבוד במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהמעשה החכם יהיה להזמין יישומון מסוג WEB ולא לבקש שיכינו לכם נייטיב. הגישה הזו זו הדרך הישירה ביותר כדי שהיישומון יעבוד במחשב, בסמארטפון, ואפילו במכשירי טאבלט; זאת אם העיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות רציני, מן הסתם. אתם יכולים להבין אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים במכשירים השונים בלינקים האלה:

מהם אחוזי הרווח, פחות או יותר, ברכישה של יישומון בשביל חברה קטנה?

לא פשוט לתת מענה לשאלה כזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה מטרת היישומון, מה הוא עושה. במקרה שמחירי הפיתוח של היישומון מכוסים באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. גם זו אינה בעיה לבצע בדיקה את היישומון, אם הוא מוריד את הזמן הדרוש לבצע רכישה ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש מיותר במשאבים בעשרה אחוזים וזו רק ההתחלה. כשנחשב את הרווח העתידי, רצוי להתייחס בכובד ראש אל הגורמים שמהווים את תשלומים ואף חובות מצדה של החברה, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בתל אביב להוריד.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה נכון למזמין האפליקציה להגיע איתה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

אם אתם צריכים את השיטה הכי שימושית לשווק אפליקציה היא עם דף ברשת. אם פיתחנו יישומון מסוג נייטיב, אותו אפשרי להוריד אצל ארכיון היישומים הבלעדי (בתור דומה זה יכול להיות App Store), מומלץ לבחון קצת את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש זמן מה בטרם ההשקה של היישומון לחנות. יחד עם זאת, יש באפשרותנו לספר לאנשים על היישומון החדש על-ידי שימוש ברשימת תפוצה, או בעזרה של המחלקה לשיווק שלכם. לפי אופיו של היישומון, כדאי לחשוב על אפשרות צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהטמיעם בכל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל איזו תקופת זמן הכרחי פחות או יותר בתל אביב והסביבה לערוך עדכון של היישומון?

אף פה, התשובה טמונה בתכלית היישומון הרלוונטי. בסיטואציה בה סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על פיתוח יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה רצוי לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. בשביל להיות מותאמים להתפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות כמו iPhone וגלקסי,

יישומון זה משהו שכדאי לכל בית עסק?

במקרה והעסק כושל לאתר בעיה עסקית שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, חובהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. עם זאת, ישיבה עם מפתחי יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על קושי במוצר שלא ראינו בעבר.

עניינים שהכרחי לבעלים הנבון להרהר בהם לפני שמגיעים אל פיתוח אפליקציות

בזמננו אנו יש פונקציות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור בצורה רצינית הרגלים שליליים שקיימים בעסק. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות קטנות של הפצה יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת ששייך להם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל באייפון או באנדרואיד. זו הנקודה בה נקבל עזרה מהיישומון – לשדרג את אפשרות ההזמנה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר לכמות אדירה של צרכנים ב-Amazon. אתר האינטרנט Amazon שינה את השיח של הקונים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, כנראה שזה מודל שמתאים גם לחברות קטנות. הכנת יישומון לתאגידים בתל אביב – ליעוץ מקצועי, קביעת ישיבה והצעות אטרקטיביות, צרו עימנו קשר עוד היום. חווית משתמש