יעוץ ותכנון אפליקציות פינטק פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לעסקים בתל אביב וכל אשר צריך לדעת

הכנת אפליקציה לחברות קטנים וגדולים באיזור תל אביב

יצירת יישומים למקום עבודה מכל סוג: הצרכנות המאסיבית זה לא דבר בלעדי לתקופה זו, עם זאת, רשת האינטרנט אשר דחפה, אולי יותר מכל, את הפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא שום ספק פרסה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע להיבטים מכובדים מאוד. היום המון בני-אדם מכל העולם רוכשים עוד ועוד קניות ועזרה לפי גחמותיהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. בצורה זו, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא באה באיחור – יותר ויותר מנהלים מחליטים להכין יישומון לעסקיהם. נותני שירות מבינים לאיטם את הטוב שבהזמנת אפליקציות במטרה לעשות טוב ונוח למשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ועם זאת, זה מעשה נבון?

בטקסט שלפניכם ניתן מענה להשאלה שכולם שואלים: מה מתבקש בשביל פיתוח יישומים למקום עבודה ומהי הדרך בה יישומון לטלפון יש בו לסייע להצלחת המוצר שלכם? הענקת גישה ללקוחות קיימים ופוטנציאלים קשר טכנולוגי עם החברה ברבות השנים האחרונות הופך לנושא מנדטורי. כאשר בעלי התפקידים וכלל הצוות נמצא תמיד במרחק קליק בנייד של המשתמש / לקוח וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי מסרונים והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, צומחת תחושה של ביטחון והוא יואר עם אור מיוחד וטוב מול מתחרים.
אם למשתמש ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, לפיכך יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומים מסוגלים להעלות את תכיפות וכמות התשלומים מפני שלבצע קנייה נהיה כל-כך זמין, לחזק את קביעות ההתקשרות עם הקליינט ולטפח מערכת יחסים אמיתית, באותה הזדמנות רצוי אף להעניק סיוע לקונה שישתמש בצורה הטובה ביותר ב דברים שבית העסק נותן דרך הצגה של טקסט (או תמונות) ענייני בצג הפלאפון.

בקצרה, יישומון לחברה זה טוב מאוד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. הצעתנו היא לבדוק את רצונותיו של בעל החברה יד ביד עם בונה האפליקצייה וזאת כדי להבטיח שהאפליקציה תתחבר עם המשתמש וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
יעוץ ותכנון אפליקציות פינטק

מהם המוקדים שאליהם חכם יהיה להתייחס בייצור יישומון?

מה שהכי חשוב זה הנגשה ונוחות ללקוח, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בשירות. יישומים שעומדים במשימה ומצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה , דוגמה לכך יכולה להיות לתת אפשרות ללקוח לבצע דברים רבים יותר בזמן מועט יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, לתת ידע על שימוש חכם באמצעים ולתת לעסק תמונה שמצהירה 'קידמה' עבור צרכנים שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, זאת עם טיפול ברצון הלקוח באופן סבלני, פיתוחים וחדשנויות כאלה הוכיחו את עצמן כרווחיות ביותר לאורך זמן. החברה או התאגיד צריכים לתהות ולהיות בטוחים מה הן אותן פונקציות שעל לעשות היישום, זאת לפי רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי שימושית, כדאי לחפש בונה אפליקציות עם הוכחות להצלחותיו שמסוגל להקשיב היטב ולהבין בדיוק את מה שרוצה (וצריך!) בעל החברה. המתכנתים צריכים לתשאל אתכם איך הינכם מריצים את הפעולות העסקיות כיום. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון מוכרחים להציג לחברה שאלות שנוגעות למטרותיה, ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בנושאים החשובים לכם ביותר כשזה מגיע למטרות העסק או החברה. אם זו אופציה, חובה לפנות אל המתכנתים בבקשה להראות לכם דוגמית של האופן בו היישומון אמור להיראות.

מהי הדרך בה יכול בעל ארגון להירגע: שאותו יישומון לא יילך לאיבוד בתוך הכמות האדירה של היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים?

החשוב מכל לזכור הוא שאין מנוס, היישומון מוכרח להיות עדכני ושמיש עבור הצרכנים. הדרך להיות בטוחים שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בשפע היישומים שמוצעים היום היא להיות בטוחים שהוא נותן רווחה מהותית לאלו שהתקינו אותו ולא חד-פעמי, כאמור, אלא באופן שיהיה קבוע. במידה והלקוח מייחס ליישומון מעמד של תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, אין כאן שאלה בכלל – הוא ישוב וייעזר בו.

מהי העלות של לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן בעיר תל אביב?

הסבר מסובך לסוגייה שאין לה תשובה חד משמעית. המחירים דינאמיים ואחד הגורמים הקריטיים הוא עד כמה מורכב היישומון ובמה הוא מתעסק. בניית יישומון בלתי מורכב ע"י עסקים חזקים בתחום יתומחר פלוס מינוס סביב 10 אלף ₪ עד 19 אלף ₪. אפליקציות לא פשוטים כל-כך בהשוואה, תעלנה יותר כסף. מפתחים בארגון עם ותק יכול רוב הזמן לספק לך עלות מוערכת לאחר דיון קצר יחסית. מחיר של לפתח את היישומון לארגון שלכם אמור להצדיק את זה שהיישומון אכן נותן מענה לאתגר רציני בחברה.

לפתח אפליקציה בשביל פלטפורמות מרובות יעלה לבעל עסק כסף רב יותר?

ברמת העיקרון, אכן, בדר"כ. במקרה שיש לכם נחיצות אמיתית שהיישומון יעבוד בסוגים רבים של מכשירים, כמו אייפון וגלקסי, ייתכן מאוד שהמעשה החכם יהיה לדרוש שיפתחו בשבילכם יישומון ווב ולא נטיב. השיטה הנ"ל היא הדלת של היישומון לעבוד בכל מערכת כמעט שיש לה מסך; זה במקרה והיישומון תוכנת ועוצב על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. אתם מוזמנים ללמוד עוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

מהי הרווח הסופי, בערך, בהזמנת יישומון בהזמנה אישית לעסק קטן?

קשה לענות על השאלה הזו בצורה חד משמעית, הדברים תלויים במה עושה היישומון ועד כמה מורכבת הפונקציה הזאת. יצא ועלויות הפיתוח כולן שבים אל המשקיע באיזור 12 החודשים הראשונים מרגע ההשקה, זה כדאי ומומלץ מאוד. זה גם די קל לעשות בירור את היכולות של היישומון, לדוגמה אם הוא ממזער את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק שימוש מיותר בהמוצר עצמו בעשרה אחוז למשל. בחישוב התשואה העתידית, חכם יהיה להכניס לחישוב את האלמנטים שמרכיבים את הוצאות העסק, באופן ישיר ועקיף, שאמור היישומון בתל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

כשהיישומון הושלם, באיזה אופן נכון לצד המזמין (הבעלים של החברה) להוציא אותה לאוויר העולם ולמשתמשים עתיידים ונוכחיים?

הדרך האפקטיבית ביותר להשקת יישומון זה דרך דף ברשת. במידה ומדובר ביישומי נייטיב, אשר אתם יכולים להטמיע בטלפון אך ורק מחנות האפליקציות הרשמי (גוגל פליי למשל), כדאי לבדוק בטעימה קלה את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם פרסום והשקתו של היישומון לחנות. במקביל, אתם יכולים להמליץ על היישומון דרך רשימת דיוור, ולקבל עזרה ממוקד התפוצה והפרסום בחברה. בהתאם לאופיו של היישומון, יש לקחת בחשבון צילום ועריכה של קטעים קצרים ולהעבירם אל אתרכם, YouTube, Facebook וכו'.

כל כמה זמן מומלץ בערך בתל אביב והסביבה לעדכן את היישומים שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נוכל לספק תשובה ישירה רק אחרי שנדע את אופי האפליקציה המדוברת. יצא ואספקת מידע עדכני זה תכליתו הראשית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, כי אם לא ככה, אין מה לעמול כל כך קשה על בנייה של יישומון כזה. מינים שונים של יישומים רצוי לרענן בערך כל 12 חודשים. על-מנת להיות בסנכרון מושלם עם התפתחויותיהן של הפלטפורמות השונות , לדוגמה אייפון ו-Android,

אז יישומון למעשה חובה לכל ארגון?

במצב בו החברה נכשלת בלמצוא קושי בחברה שהאפליקציה מכוונת לפתור עבורו, כדאילהניח כרגע לרעיון של יישומון. ואע"פ כן, דיבור עם חברת פיתוח אפליקציות זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נושאים שחכם יהיה ליזם הנבון להקדיש להם מחשבה כאשר הנושא הוא השקה אישית של יישומון

אל תשכחו כי יש פתרונות באינטרנט שביכולתן לגרום לשיפור משמעותית הרגלים בעיתיים שיש לחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנן אופציות של להזמין בדף הרשת שבניהולם שבדרך-כלל אינן עובדות כלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. ברגע זה יש צורך באפליקציה – הנגשה של האופציות לבצע רכישה יש ביכולתו להיות מה שיגרום לפער הגדול אצל חברות. ד"א זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר האינטרנט Amazon הפך את ה'דיבור' של המשתמשים איתו לדבר קל ופשוט נורא. טוב לאתר "Amazon"? אז זה מתאים גם לחברה קטנה. הכנת יישומון ליזמים בתל אביב – לשיחה עם מקצוענים, קביעת ישיבה והצעת מחיר, דברו איתנו עכשיו. יעוץ ותכנון אפליקציות פינטק