כמה כסף פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לתאגידים בעיר תל אביב וכל השאלות הנפוצות

בניית אפליקציה לארגונים מכל גודל בעיר תל אביב

הכנת יישומים למקום עבודה קטנים וגדולים: הצרכנות המאסיבית אינה ייחודית לתקופה זו, ואף על-פי כן, פריצת המרשתת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את סחר חופשי בין כל חלקי העולם כמעט, והניעה את הטכנולוגיה אל המצב שאנחנו מכירים אותה בה כיום, בלי ספק פתחה את הצרכנות המאסיבית אל גדלים עצומים. בימינו כמות אדירה של בני-אדם בעולם מזמינים עוד ועוד מוצרים וחומר מכל סוג על-פי הגחמות שלהם, וכל הפריטים שהם בדיוק צריכים במחירים הכי נוחים ברמות הכי אישיות. כמובן, שעולם הסחר מגיב, והתגובה שלו אף פעם לא באה באיחור – וככל שהזמן עובר, יותר בעלי עסקים מחליטים להזמין אפליקציות לעסקיהם. בעלי עסקים קולטים אט-אט את הטוב אשר בפיתוח יישומון במטרה לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). והאמנם, האם זה בעצם מעשה נבון?

במאמר הבא נדסקס בשאלות הנפוצות והחשובות ביותר בנושא, והגדולה מכולן: מה הכרחי לפיתוח אפליקציה לארגונים ואיך יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את הארגון שלך? מתן אפשרות לצרכנים הקיימים או אלו העתידיים, יכולת תקשורתית מתקדמת מול בית העסק עם הזמנה הופך למאסט. כאשר "המוצר" והצוות מצוי בנייד של הקונה או המשתמש וכאשר ישנה אינטראקציה דרך מסרונים ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, צומחת תקשורת קבועה והוא יואר בזרקור חיובי , זה כמובן בניגוד למתחריו.
ככל שללקוח ישנה האופציה הקלה לבוא באינטראקציה, ככה גם יתפתח סטטוס התנועה הכספית של העסק. אפליקציות יוכלות להגביר את גודל ותכיפות הקניות ע"י זה שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, להגדיל את קביעות ההתקשרות עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, באותה הזדמנות ניתן גם להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה פיצ'רים שיש במוצר דרך פרסום נוטיפיקציה, הנושאת אינפורמציה חשובה במסך מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, להשיג יישומון תקין למוצר או לחברה שלכם זה בהחלט פלוס, היא לא העיקר. הכרחי לאבחן את כל מטרות העסק לצדו של בונה היישומון וזאת כדי שלא יהיה ספק שהיישומון יותאם היטב ללקוח ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
כמה כסף

על אילו דגשים ראוי לשים לב בבניית יישום?

החלק המרכזי והחשוב ביותר הוא התמקדות על לפתור אישיו שיש בשירות. יישומים שמסוגלים למצוא פתרון לקושי , למשל להעניק אופציה לקונה לעשות יותר פעולות במינימום דקות, לבצע שימוש יעיל ונכון בזמן, להפחית שימוש מיותר בהמוצר עצמו ולתת לציבור תמונה חזקה ורצינית לעיני קונים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, וכמובן שהדברים הולכים במקביל עם טיפול ברצון המשתמש באופן ראוי, כל אלה הוכיחו את עצמן כאפיק רווחי מאוד בהיבט ארוך טווח. מטרת התאגיד או החברה זה לדעת בוודאות מה אמור לעשות היישום, זאת לפי רזי המקצוע, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי לקלוע אל מטרותינו בצורה הכי מתאימה, מומלץ למצוא בונה אפליקציות שיש לו הוכחות להצלחותיו בתחום, אשר יש לו אוזן קשבת לצרכים ולרצונות של בעל העסק. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה לתשאל אתכם באיזו שיטה אתה מבצע דברים נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. המפתחים צריכים להציג לחברה שאלות שנוגעות למטרותיה, אלו לא רק יעזרו להם להתאים לכם אפליקציה נהדרת, אלא גם יאפשרו לכם להבחין אם החבר'ה האלה קולטים את הקטע באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. אם זה אופציונלי, רצוי לפנות אל המתכנתים בבקשה להביא לכם לראות מבנה ראשוני של איך האפליקציה הסופית תיראה.

איך יוכל להבטיח בעל עסק שהיישומון עבורו שילם ממיטב כספו לא יילך לאיבוד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הצרכנים. האופן בו הכי כדאי להיות רגועים שהיישומון שלנו לא ייעלם בכמות העצומה של היישומים המתחרים היא לבחון שהוא נותן רווחה מסוימת לאלו אשר בחרו להוריד אותו על בסיס קבוע. במידה והמשתמש מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שום ספק שהוא ישוב להיעזר בו.

מה המחירון עבור לבנות יישומון לאנדרואיד ולאייפון לעסק קטן בעיר תל אביב?

מענה בעייתי לקושייה מסובכת. המחירים כל הזמן בתנועה והגורם המשפיע ביותר הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. בניית יישומון שאינו מורכב כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה בדר"כ בסביבות 10 אלף ₪ עד 18 אלף ₪. יישומים יותר מסובכים אולם, תעלנה כסף רב יותר. מפתחים בתאגיד עם שנים בתחום יכול בדרך כלל להשיב לכם הערכת מחיר לאחר מפגש קצר יחסית. תעריף תכנות והשקת היישומון לחברה שלכם אמור משקפת נאמנה את שהוא כן מספק מענה עבור אתגר מהותי העסק.

האם פיתוח עבור מערכות הפעלה שונות זה למעשה אומר לשלם עוד כסף?

בלי ללכת סחור-סחור: כן, בדר"כ. במקרה שזה חובה מבחינתכם שהתוצר יתפקד בסוגי מכשירים רבים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לפתח אפליקציית רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת ווב היא הדלת של היישומון לעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; אבל רק בסיטואציה בה הבנייה והעיצוב של היישומון נעשה על-ידי חברה רצינית, כאמור. ניתן למצוא אינפורמציה בנוגע לשוני שקיים אצל מערכות ההפעלה המגוונות והמכשירים השונים בדפים אלה:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, בפיתוח יישומון Web בשביל חברה קטנה?

הדברים תלויים בסוג הפעולה שהאפליקציה מבצעת. במקרה שעלות פיתוח האפליקציה מכוסים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה צעד שאתם בהחלט רוצים לעשות עבור העסק שלכם. קל יחסית לבחון אם היישומון מצליח למזער את כמות השניות או הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ו/או למזער בזבזנות של משאבים ב-20 אחוזים כהדגמה. בבירורים על כמה הדברים כדאיים, כדאי לקחת בחשבון את המספרים שמייצגים את ההוצאה לאותה תקופת זמן, בצורה הן ישירה והן עקיפה, שהיישומון אמור בתל אביב לגמד.

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה ראוי לבעל עסק קטן לעשות שיווק למשתמשים הנוכחיים ואלו העתידיים?

הגישה הכי ראויה להשקת יישומים זה ע"י עמוד ברשת. במצב בו פיתחנו יישומון נייטיב, אותו אתם יכולים להוריד בארכיון היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (גוגל פליי למשל), רצוי לברר קלות את הביטויים הנפוצים במנועי החיפוש בהם נוכל להשתמש בטרם השקת היישומון לחנות. כמו כן, אפשר לשווק את היישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע מחלקת המכירות של העסק. בהתחשב באופי האפליקציה, ראוי לחשוב על אפשרות הכנת סרטונים שיווקיים ולהעלות אותו כל הפלטפורמות המתאימות לכך

כל כמה זמן יש למזמין היישומון באיזור תל אביב לחדש את האפליקציה שלהם?

גם כאן, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מהות היישומון שלכם. במצב בו סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נאלץ לעדכן אותו באופן קבוע, אם זה לא יקרה, אין צורך לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים שתכליתם שונה חכם יהיה לבצע עדכון בערך כל 12 חודשים. זאת בשביל שהיישומון יתפקד כראוי למרות כל השינויים בתוך הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , לדוגמה אייפון וגלקסי,

שאלה: יישומון הכרחי לכל סוגי העסקים?

יצא והארגון לא מצליח לאתר בעיות במוצר שהיישומון צריך לטפל בו / בהם, הכרחילהניח כרגע לרעיון של יישומון. עם זאת, דיבור עם מפתחים של יישומים, תסייע לעסק בזיהוי אתגר במוצר שלא ראינו קודם.

נקודות נוספות שחובה למנהלים לחשוב עליהם כאשר צועדים לקראת השקה אישית של יישומון

בעידן של היום, קיימות אופציות באינטרנט ואיתן ניתן לשפר באופן רציני הרגלי עבודה שיש לחברה. הזמנות היא דוגמא מעניינת: לחברות הפצה מזעריות יש אופציה בדר"כ של להזמין אצלם בדף הרשת שבבעלותם שרוב הזמן אינן עובדות כלל בסמארטפון. פה למשל ניעזר ביישומון – להנגיש את היכולת לקנות זה אחד הגורמים המשמעותיים ביותר לפער בינכם (והחברה שלכם) ולבין המתחרים שלכם. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר Amazon. אתר Amazon שינה את האינטראקציה של המשתמש איתו לפשוטה ונוחה מאוד. לאתר הענק הזה זה מתאים? זה טוב גם לעסקים הקטנים. בניית יישומון לעסקים בתל אביב – בואו להתייעץ עם צוות המפתחים שלנו, תיאום פגישה והצעה ראשונית למחיר, שלחו לנו e-mail עכשיו. כמה כסף