מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java 8 פיתוח אפליקציה

הכנת אפליקציות לעסקים בתל אביב וכל המידע ההכרחי

פיתוח אפליקציות לתאגידים מכל סוג באיזור תל אביב

פיתוח יישומים לחברות מכל גודל: תרבות הצריכה זה לא ייחודי לתקופה זו, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן שנתנה את הפוש הגדול ביותר בתהליך הגלובליזציה וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. ללא עוררין פתחה את תרבויות השפע והקנייה להיבטים מטורפים. עוד ועוד בני אדם מכל מדינה מזמינים עוד ועוד מוצרים ושירותים לפי רצונותיהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. כמובן, התגובה של הסוחרים בחיים לא מגיעה באיחור – התופעה טופחת בכל יום יותר – בעלי מקומות עבודה מסכימים שראוי להזמין יישומים לעסקים שבבעלותם. נותני שירות מגיעים לאט לאט למסקנה: כל הטוב אשר בהזמנת יישומים במטרה לעשות חיים קלים לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד). ועם זאת, האם זה באמת דבר נחוץ?

בדברים שלפניכם נענה על השאלה שכולם שואלים: מה נחוץ בשביל פיתוח יישומים לעסק ואיך בדיוק יישומון באייפון או באנדרואיד יש בו לקדם את הארגון שלך? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) לקיים דיאלוג מול הצוות לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר "המוצר" והצוות נגיש מהטלפון של הצרכן וכאשר ההתקשרות מתבצעת בצורת הודעות SMS והתראות בצורת טיפים או איחולים בכל זמן מסוים, מתפתחת תחושה של אמון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, , זה כמובן בניגוד למתחריו.
ככל שללקוח ישנה האופציה הקלה לתקשר, באותו אופן גם יהיה נרחב יותר המחזור העסקי. יישומים לבית העסק יש בהם להעלות את תכיפות וכמות הקניות בגלל שלבצע קנייה נהיה לפשוט כ"כ, למנף את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח מערכת יחסים, רצוי גם על הדרך לעזור לקליינט להפיק תועלת מירבית מה אופציות שקיימים בשירות המוצע ע"י הצגה של אינפורמציה עניינית על צג מכשיר הסמארטפון.

בפשטות, לפתח יישומון למוצר או לחברה זה נחמד, אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. כדאי לאבחן בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון לצד בונה היישומון בשביל שלא יהיו טעויות והיישומון יתאים ללקוח וייתן לחברה את היתרונות שהיא זקוקה להן על-מנת להתעלות על המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java 8

למה חובה לעצור ולחשוב בהכנת יישום?

המפתח הוא לשים דגש על לפתור עניין שקיים במוצר. יישומים שיכולים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להקל על הלקוח לעשות יותר דברים בפחות זמן, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, למזער בזבזנות של תכונות המוצר ולתת לציבור תמונה חזקה ואמינה מול לקוחות שכבר אצלכם או אלה שעדיין לא, דרך טיפול ברצון הלקוח באופן ראוי, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כהשקעה מוצלחת בהסתכלות ארוכת טווח. החברה או התאגיד אמורים לדעת בדיוק מה צריך לעשות היישומון, זאת על-פי הניסיון והמקצוענות, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנוכל להשיג את המטרות על הדרך הכי ראויה, כדאי לחפש מתכנת עם ותק רב והוכחות של הצלחותיו בשטח, שמסוגל להקשיב היטב ולהבין את אשר רוצה (וצריך!) בעל עסק. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה חייבים להציג בפניכם שאלות כיצד הינכם מריצים את עסק נכון לעכשיו, בלי אפליקציה. צוות החברה שעניינה להקים את האפליקציה מוכרחים לתשאל את החברה על הצרכים האמיתיים שלה, והשאלות האלו בין היתר יכולות לתת לכם מושגים לגבי עד כמה אותם מפתחים מבינים בדברים המהותיים ביותר לחברה או לעסק שלכם. אם זו אופציה, הכרחי לבקש מצוות המפתחים לחשוף בפניכם אב-טיפוס או לפחות דוגמה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזה אופן יכול בעל חברה להיות רגוע שהיישומון שהזמין לא יטבע בתוך שלל היישומים שיוצאים בכל יום?

הדבר הקריטי ביותר להבין זה שעל האפליקציה להיות שימושי ומעודכן בשביל הקונים. השיטה הראויה לתת גושפנקא שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בכמות העצומה של היישומים שמוצעים היום היא לבחון שהוא נותן רווחה מסוימת לאלו שהתקינו אותו על בסיס שעתי אפילו אם צריך. במקרה והצרכן מתייחס ליישומון כאל תוצר שימושי ויעיל עבורו, אין שום ספק שהוא ישוב להסתייע בו.

מה המחיר של לתכנת יישומון לאנדרואיד ולאייפון עבור חברה קטנה ?בתל אביב

הסבר בעייתי לסוגייה שלא פשוט לענות עליה. המחירים משתנים והגורם הכי קריטי הוא מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. תכנות והשקת יישומון לא בעייתי כל-כך על-ידי חברה מקצועית יתומחר פלוס מינוס בין 10 אלף שח עד 18 אלף שח. יישומונים בדרגת 'סיבוך' אחרת יחסית, עומדים לעלות מספרים גבוהים יותר. צוות מפתחי אפליקציות עם ניסיון אמור להיות מסוגל להחזיר לכם תשובה עם עלות מוערכת בתום דיון של כשעה וחצי. תמחור עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לחברה שלכם אמור להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר קושי רציני בחברה.

האם פיתוח עבור מערכות רבות (כמו iOS, Android) זה למעשה אומר לשלם כסף רב ממה שחשבנו?

בעיקרון, כן, כמעט תמיד. במידה ובהחלט חשוב לכם שהיישומון יתפקד במכשירים שונים, כמו אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו', סביר להניח שהדבר הנכון לעשות יהיה לבקש יישומון אינטרנט (ווב) ולא אפליקצייה מסוג Native. שימוש במבנה ווב היא המפתח איתו היישומון יעבוד בכמות אדירה של מערכות, כמו מחשב, טאבלט וסמארטפון מן הסתם; רק במקרה שעיצוב היישומון התבצע על-ידי חברה רצינית, מן הסתם. ניתן לקבל מושגים נוספים – ידע בנוגע לשוני שקיים במערכות המגוונות בקישורים הבאים:

במספרים: מה הרווח הסופי, בערך, בפיתוח יישומון בהזמנה אישית עבור ארגון מזערי?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ומחירי הפיתוח של היישומון מוחזרים אל המשקיע בשנים-עשר החודשים הראשונים מאז ההשקה, ההשקעה כדאית. זה גם פשוט מאוד לבצע חישוב את היישומון, אם הוא מוריד את מספר הדקות שצריך לבצע רכישה ב-15%, ו/או לצמק בזבזנות של שירות המוצע ב-12% וזו רק ההתחלה. בבירור כמה הדברים כדאיים, כדאי לא להתעלם שלל החשבונות, יחד עם ה"הפסדים" של החברה, בכל צורה שלא תהיה, שעומד היישומון בתל אביב להקטין.

כשהיישומון כבר עומד, מהי הגישה על-פיה כדאי למזמין היישומון לבצע שיווק ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לשווק אפליקציה היא דרך עמוד ברשת. יצא והעיסוק שלנו הוא כרגע ביישומון מסוג Native, אותו אפשר להכניס אל הטלפון בקטלוג היישומים אשר ייעודי למערכת ההפעלה (Google Play הוא דוגמה קלאסית), הכרחי לשים תחת זכוכית מגדלת בטעימה קלה את המילים בהן נשתמש לפי הפופולריות שלהן במנועי חיפוש בטרם נשיק את היישומון לחנות. במקביל, יש באפשרותנו להכריז על השקת היישומון ע"י הפצה בדואר האלקטרוני של המנויים אליכם, או בעזרה של מוקד התפוצה והפרסום בחברה. לפי סוגו של היישומון, חובה לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולהכניס אותם אל כל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

כל כמה זמן כדאי לבעלים של החברה בתל אביב והסביבה לערוך חידוש של היישומון שהזמינו?

בהתאם לדברים שנאמרו לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של תכליתו של היישומון הזה. יצא וסיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, כי אם לא כך, אין טעם לעבוד קשה בשביל בניית יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות חובה לבצע עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. זאת בשביל להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הטלפונים, עדכוני גרסה וכדומה, תוך מערכות הפעלה , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

יישומון זה משהו שכדאי לחברות, לא משנה מה?

במקרה שהארגון לא מצליח לזהות בעיות בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חובהשלא יפתח אפליקציה כלל. עם זאת, דיבור עם מפתחים של יישומים, זו דרך מוכרת לשים את האצבע על בעיות בשירות שלא ראינו בעבר.

נקודות נוספות שחכם יהיה למנהלים לחשוב עליהם לפני שמגיעים אל לפתח יישומון

צריך לזכור כי קיימות פונקציות ברשת ואיתן ניתן לשפר משמעותית הרגלים בעיתיים שקיימים בחברה. בתור דוגמה נוכל לקחת את כל נושא ההזמנות: למפיצים קטנים קיימות אפשרויות הזמנה אצלם בדף הרשת שלהם שיותר מדי פעמים אינן מתפקדות בכלל בנייד עם דפדפן ברירת-המחדל שלו. פה למשל יש צורך ביישומון הייעודי – שדרוג האופציה לקנות ייתכן שזה יהיה הגורם המהותי ביותר לפער בין חברות. דרך-אגב, זה בדיוק למה יש הזמנות רבות באמזון – אתר האינטרנט Amazon הפך את ההתקשרות של המשתמש איתו לדבר מובן ופשוט ממש. אם זה טוב לאמאזון, אז זה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לעסקים בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעת מחיר, צרו עימנו קשר עוד היום. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java 8