מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java download פיתוח אפליקציה

יצירת אפליקציה לתאגידים בתל אביב ומה חשוב שתדע

בניית אפליקציה לחברות בכל גודל בתל אביב

פיתוח אפליקציה לבתי עסק קטנים וגדולים: תרבויות השפע והקנייה כלל לא ייחודיים לתקופה זו, אבל פריצת המרשתת אשר דחפה, אולי יותר מכל, את תהליך הגלובליזציה וקידמה את האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט הרחיבה את הרגלי / התנהגות הציבור בנושאי הקנייה והשפע למימדים עצומים. היום המון בני-אדם בגלובוס רוכשים עוד ועוד חפצים וטיפולים ע"פ הרצונות שלהם, וכל הדברים הכי ספציפיים שהם רוצים, ברמות הכי אישיות. בכך, התגובה של עולם הסחר בשום פנים ואופן לא תאחר להגיע – כמות גדולה של בעלי מקומות עבודה מחליטים להכין אפליקציה למסעדות, חדרי בריחה, חברות וכו' שבבעלותם. מנהלים מתחילים להבין את הרווח אשר ביצירת אפליקציות על-מנת להעניק חווייה נהדרת וטכנולוגית חלקוח הקיים ו/או הפוטנציאלי. ואף על-פי כן, האם הצעד הזה מומלץ?

בפסקאות הבאות נפתח את שאלת השאלות: מה נדרש על מנת להגיע ליצירת אפליקציה למקום עבודה ואיך יישומון Mobile יש בו לסייע להצלחת המוצר שאתם מציעים? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) התקשרות יישומית מול הנהלת העסק לאט לאט נהייה דבר שהוא מאסט. כאשר הצוות קיים ומצוי בנייד של הלקוח וכאשר ישנה אינטראקציה על-ידי התראות ס.מ.ס ומידע רלוונטי וחדש בכל זמן-מה, מתפתחת תחושת ביטחון והוא יצטייר באור הזרקורים, לטובה, לעומת העסקים המתחרים לו.
אם לקונה מתאפשר בלי קושי לנהל דו-שיח, לפיכך יהיה רחב יותר סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק מסוגלים להעלות את נפחן וגודלן של הקליינטורה בגלל שלבצע קנייה הפך לכה זמין, למנף את קביעות השיח עם הקליינט ולתרום בכך לצמיחה של קירבה, רצוי גם על הדרך לתת מענה למשתמש שיוציא את המקסימום מן ה פיצ'רים שקיימים שמוצר ע"י הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי בצגו של המכשיר הנייד.

בקצרה, אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. מומלץ מאוד לבדוק בדיוק את מה שהעסק מעוניין להשיג בטווח זמן נתון בסיוע של המפתח של היישומון בשביל שבוודאות נדע שהיישומון יתאים לרצונותיו וצרכיו של הלקוח (וכמובן של בעל העסק), ויהפוך את העסק לבולט ביותר בתחום לעומת המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java download

מהם המוקדים שאליהם חובה להתייחס בייצור יישומים?

חלק הארי של הפיתוח הוא הקלה על המשתמש, כמו לפתור תקלה שיש בחברה. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לאישיו , דוגמה לכך יכולה להיות להקל על הלקוח לבצע פעולות רבות יותר בזמן קצר יותר, לעשות שימוש נכון ויעיל במשאבים, לצמצם בזבוז תכונות המוצר ולתת לעסק תמונה רצינית וחזקה לעיני משתמשים , הן הנמצאים והן העתידיים, ומתוך מענה לרצונות הלקוח באופן סבלני, שיטות אלה ודומותיהן הוכיחו עצמן כמכניסות מאוד בהיבט ארוך טווח. על העסק או הארגון זה להיות בטוחים מה המטרה, ומה אמור האפליקציה לבצע, זאת על-פי רזי המקצוע, וכל עסק ,בתקווה, יודע מה הם הצרכים של הלקוחות בסקטור המדובר. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הכי מתאימה, הכרחי למצוא מפתח בעל ניסיון מוכח שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את האפליקציה אמורים לחקור' אתכם באיזו שיטה הינכם מבצעים את הפעולות העסקיות שלכם כיום. צוות המפתחים של החברה שעניינה להקים את היישומון צריכים להציג לחברה שאלות שנוגעות למטרותיה, השאלות ידגימו בפניכם את הרמה בה הם מבינים (אם בכלל) באישיוז דחופים ובאופן בו החברה עובדת בפועל. במידה והדבר מתאפשר, מומלץ לדרוש בנימוס מהמתכנתים לחשוף בפניכם גרסה ראשונית של איך האפליקציה הסופית תיראה.

מהי הדרך בה מובטח לבעלים של חברה שהאפליקציה שלו לא יילך לאיבוד בים היישומים שמסתובבות בשוק?

חוק מספר 1 הוא שחובתו של היישומון להיות עדכני ושמיש לציבור. הדרך לתת גושפנקא שהאפליקציה לא תלך לאיבוד בכמות האדירה של האפליקציות המתחרות היא לבדוק האם הוא מביא יתרון רציני כלשהו למי שבחר להוריד אותו ולא לשימוש חד-פעמי כמובן, אלא בצורה שוטפת ואף באופן קבוע. במידה והמשתמש חש שזה יישומון שהוא תוכנה שהוא לא יכול להסתדר בלעדיה, הסירו דאגה מלבכם – הוא ישוב להסתייע בו.

כמה עולה לרכוש אפליקציה בשביל ארגון שאינו גדול בתל אביב?

הסבר לא פשוט לקושייה בעייתית. התעריפים עבור פיתוחי אפליקציה משתנות ומה שכנראה הכי משפיע על העלויות זה מה עושה היישומון ועד כמה הנושא מורכב לפיתוח. עיצוב, פיתוח והשקה של יישומון שאינו בעייתי כ"כ עם ארגון ותיק ומומלץ יעלה פחות או יותר באיזור – 19,000 ש"ח10000 יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, הולכים לעלות כסף רב יותר. מפתחים בתאגיד עם ניסיון צריך לספק לך מחיר כמעט סופי בסיומו של מפגש באורך של בערך שעה וחצי. עלות בניית היישומון לעסק להיות הוגן מול העובדה ששהוא כן פותר אתגר מהותי העסק.

לפתח יישומון שמיועד לסוגי מכשירים רבים ידרוש מבעל חברה לשלם סכומים גבוהים יותר?

Long story short: התשובה חיובית בדר"כ. במידה ויש לכם צורך אמיתי שהיישומון יפעל במערכות רבות (כמו iOS, Android) כמו אייפון וגלקסי, יכול להיות שהדבר החכם לעשות יהיה לבקש יישומון רשת (ווב) ולא לבקש לפתח עבורכם אפליקציית נייטיב (Native). שיטת Web היא המפתח איתו היישומון יתפקד במחשב האישי, בסמארטפון וכו'; רק במקרה שהבנייה והעיצוב של היישומון נעשה ע"י צוות מנוסה, כאמור. כאן תוכלו לקבל הסברים בנושא השוני שישנו במערכות המגונות במאמרים הבאים:

כמה יוצאת התשואה הממוצעת אם נשקיע ביישומים לעסק קטן?

הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. יצא ועלות פיתוח האפליקציה מכוסים בחצי שנה עד השנה שבאה מאז ההשקה, זה כמעט תמיד רעיון טוב להשקיע בו. גם פשוט נורא לעשות חישוב אם היישומון מצליח להקטין את מס' הדקות הנצרכות לגלוש ולבצע רכישות ב-15%, ואף למזער שימוש לא יעיל באמצעים ב-18 אחוזים בתור דוגמה. בבירור צורך בהזמנה, הכרחי לשים לב אל כל חשבונות העסק, כולל מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בצורה מיידית ולפרקים, שמתכוון היישומון בתל אביב למזער (ע"י החלפת עובדים אנושיים למשל).

אנחנו בשלב ההשקה של היישומון, איך נכון לצד המזמין (הבעלים של החברה) לתת לה קידום ללקוחות קיימים ופוטנציאליים?

הגישה הכי טובה לקידום יישומים זה עם עמוד ברשת. במידה ובנינו אפליקציית ניטיב, אשר אפשר להוריד אצל ארכיון היישומים אשר בלעדי למערכת ההפעלה (App Store הוא דוגמה קלאסית), חכם יהיה לחקור בזעיר אנפין את מילות המפתח בהן תשתמש בטרם נשיק את היישומון לחנות. במקביל, אפשר לקדם את האפליקציה על-ידי הפצה אצל המנויים שלכם, או בעזרה של המחלקה לקידום ושיווק בחברה שלכם. לפי סוגו של היישומון, ראוי להכניס את האופציה של צילומים ועריכה של סרטונים רלוונטיים ולפרסמם בכל פלטפורמה רלוונטית: פייסבוק, יוטיוב, ואפילו הטמעה באתר החברה.

מתי וכמה תדיר חכם יהיה פחות או יותר בתל אביב לערוך חידוש של היישומון שרכשו?

בדומה לשאלות הקודמות, נעניק תשובה חדה ועניינית רק אחרי הבנה של אופי האפליקציה המדוברת. בסיטואציה בה היישומון מספק עדכונים ומידע למשתמש, הוא יאלץ להיות כל הזמן תחת שיפוצים, עדכונים ושינויים, אחרת חבל לטרוח בנייה של יישומון כזה. סוגים אחרים של אפליקציה הכרחי לבצע עדכון כל תקופה של 12 חודשים לערך. כדי להיות בסנכרון מושלם עם שינויי הגרסה של מערכות ההפעלה של המכשירים כמו iOS ואנדרואיד,

יישומון זה משהו שמומלץ לכל תאגיד?

בסיטואציה בה החברה לא נוחלת הצלחה בניסיון להתמקד על אתגר בחברה שהיישומון מטרתו לטפל בו / בהם, נכון יהיהלא למהר עם פיתוח יישומון. ואע"פ כן, שיח כן אצל ארגון שמטרתו לפתח יישומים, זו דרך מוכרת למצוא קושי בשירות שלא ראינו קודם.

נושאים שהכרחי ליזם הנבון לחשוב עליהם כשחושבים על תכנות והשקת יישומון

צריך לזכור כי יש אופציות ברשת שבעזרתן אפשר לעשות שיפור בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שקיימים בחברה. דוגמה אחת היא הזמנות. למפיצים קטנים ישנה אופציה בדרך-כלל של להזמין בדף הרשת שבבעלותם שלעיתים קרובות אינן פעולות כלל ועיקר בדפדפן הסטנדרטי של הנייד. כאן בדיוק יש הכרח ביישומון הייעודי – שדרוג היכולת להזמין זה אולי הגורם המשמעותי ביותר לפער אצל תאגידים. דרך-אגב זה ההסבר להזמנות רבות באמזון – אתר האינטרנט Amazon שינה את התקשורת של המשתמשים איתו לדבר מובן ופשוט ממש. לאתר "אמאזון" זה מתאים? אז זה מודל שמתאים לתאגידים קטנים. לפתח יישומון לארגונים בתל אביב – להתייעצות, מפגש והצעה לעלות, צרו עימנו קשר עוד היום. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java download