מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java game פיתוח אפליקציה

הכנת יישומים לחברות בתל אביב ומה חשוב שתדע

פיתוח יישומים לבתי עסק לכלל המטרות האפשריות בתל אביב והסביבה

פיתוח יישומים לבתי עסק מכל גודל: תרבות הצריכה כלל לא ייחודיים למאה ה-21, אמנם המרשתת שנכנסה לחיינו לא מזמן אשר עשתה את חלקה הענק בהפיכת עולמנו לכפר הגלובלי שהוא היום, ונתנה את חלקה באת האנושות לרמה הטכנולוגית שאנחנו מכירים. בהחלט גרמה לטפיחה של עולם הצרכנות אל היבטים רחבי ידיים. בני אדם רבים יותר ויותר בעולם מזמינים עוד ועוד דברים ומידע על-פי הדרישות שלהם, השאיפות וההעדפות האישיות. בכך, עולם הסחר מגיב, והתגובה שלו בחיים לא באה באיחור – כמות גדולה של נותני שירות מגיעים למסקנה שצריך להכין יישומים לבתי העסק שבבעלותם. בעלי עסקים הבינו כבר את הטוב אשר בבניית יישומים בשביל לספק חוויה טכנולוגית (ותדמית מתקדמת לעסק) מול המשתמש (לקוח) שנמצא או שיגיע בעתיד. ואע"פ כן, זה באמת דבר שמומלץ לנו לעשות?

במאמר הבא נדבר על מה שכל בעל עסק רוצה וצריך לדעת: מה מתבקש להכנת אפליקציה לעסקים ובאיזו דרך יישומון Mobile יש בו לקדם את השירות שלכם? נתינת אפשרות לקליינט המצוי (או זה שיגיע בעתיד) תקשור מול הנהלת העסק עם הזמנה הופך למאסט. כשה"מוצר" זמין מהנייד של הלקוח וכשישנה אינטראקציה דרך מסרונים ועדכונים שוטפים, נבנית תחושה של אמון והוא יהיה מצוי באור הזרקורים, לטובה, לעומת החברות המתחרות.
אם למשתמש מתאפשר בלי קושי להיות בתקשורת, על-פי כך יטפח סטטוס התנועה הכספית של העסק. יישומי אייפון ואנדרואיד לעסק יוכלות להגביר את כמות ותכיפות הקליינטורה מפני שלבצע רכישה נהיה כזה פשוט, להגביר את קביעות השיח עם המשתמש ולהצמיח שם תחושת ביטחון, באותו מעמד כדאי להעניק סיוע לקונה שישתמש היטב בתכונות ובאופציות של ה מוצרים והשירותים שיש בשירות שמוצע ע"י הצגה של מעין 'כרוז' דיגיטלי בצג מכשיר הסמארטפון.

בקיצור, אפליקציה לעסק בלבד אבל ודאי שלא הדבר הכי חשוב. חכם יהיה לאבחן את ה-objectives, דהיינו המטרות של החברה, של העסק, צעד צעד עם בונה האפליקצייה ע"מ שבוודאות נדע שהיישומון יתאים ללקוח וייתן לעסק את הבליטה שהוא צריך מבין המתחרים.
מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java game

למה רצוי לשים לב ביצירת יישום?

מטרתנו היא טיפול בצרכיו של המשתמש, כמו לפתור נקודת חולשה או קושי של הלקוח שיש בשירות. יישומים שמצליחים למצוא פתרון לנקודת חולשה כמו להעניק אופציה ללקוח להספיק יותר בזמן קצר יותר, להשתמש בצורה אפקטיבית יותר במוצר עצמו, לצמצם בזבוז המוצר עצמו ולהעניק מוניטין או תמונת מצב עניינית ורצינית עבור משתמשים שמצויים אצלכם ושעתידים להיות, ע"י מענה לצורכי המשתמש באופן מקצועי, גישות כדוגמת אלה מוכיחות עצמן כאפיק רווחי מאוד לאורך זמן. החברה או התאגיד צריכים להצביע על מה בדיוק צריך האפליקציה לבצע, ופה נכנס כמובן הניסיון והמקצוענות, וכל חברה תתאים זאת בהתאם לידע המקצועי שיש לה. כדי שנרוויח מכל העסק בצורה הטובות ביותר, כדאי שיהיה לנו מתכנת אפליקציות עם הוכחות של הצלחותיו בשטח, שקשוב לצרכיך ורצונותיך. צוותה של החברה שעתידה לפתח את היישומון אמורה להפנות אליכם קושיות כיצד אתה מבצע דברים כעת. צוות החברה שעתיד לפתח עבורכם את היישומון מוכרחים להקשות קושייות על החברה על צרכיו ואלו אמורות להפגין את רמת ההכרה שלהם בעניינים הרציניים ביותר שיש בחברה או בעסק. אם מתאפשר, כדאי לשאול את הצוות אם ביכולתם לחשוף בפניכם רפליקה של היישומון, ככה תוכלו לראות את הפונקציות הכלליות, אסתטיקה וכו'.

באיזו דרך יכול בעל חברה להיות סמוך ובטוח שאותו יישומון לא תאבד בים היישומים שמשווקים בכל עת?

חוק מספר 1 הוא שהיישומון מוכרח שיהיה לו רלוונטיות מספקת למען הלקוחות. השיטה הראויה לתת לעצמנו ביטחון כלשהו שהיישומון שהזמנו לא יתמסמס בים היישומים שמפורסמים חדשים לבקרים היא לבחון שהוא מביא רווחה מהותית ללקוח ולא בצורה חד פעמית, אלא באופן קבוע. בסיטואציה בה הצרכן מתייחס ליישומון כאל ככלי אהוב עליו, אין שום ספק שהוא ישוב וייעזר בו.

כמה עולה לרכוש אפליקציה לעסק קטן בעיר תל אביב?

תשובה מורכבת לסוגייה מסובכת. המחירים עבור פיתוחי אפליקציה לא מקובעים כלל והגורם הכי קריטי הוא מבנה ומורכבות היישומון. השקה אישית של יישומון שאינו בעייתי כ"כ אצל עסק רציני מחירו יהיה בסביבות 7,000 שקלים עד 19,000 שקלים יישומים לאנדרואיד ולאייפון שהם בדרגת 'סיבוך' אחרת אולם, עומדים לעלות יותר מזומנים. מפתחים בארגון שיש לו ותק אמור להיות מסוגל לספק לך מחיר מוערך לאחר מפגש קצר יחסית. מחירון עבור עיצוב, פיתוח והשקה של היישומון לעסק להישקל על-ידכם מתוך הבנה (אם יש) ששהיישומון אכן פותר אתגר רציני בחברה.

שאלה: לבנות אפליקציה בשביל מערכות הפעלה שונות יהווה דרישה לבעלי ארגון לשלם כסף רב יותר?

בעיקרון, כן, רוב הזמן. במקרה והכרחי עבורכם שהיישומון יפעל במערכות מגוונות וביותר מכשירים סלולריים, כגון iOS ואנדרואיד, ייתכן מאוד שהבחירה החכמה יותר תהיה להזמין יישומון מסוג רשת (ווב) ולא יישומון מסוג Native. שימוש בקונסטרקציית Web היא הדרך הפשוטה ביותר כדי שהיישומון יתפקד בטאבלט, בסמארטפון ובמחשב האישי; רק בסיטואציה בה היישומון תוכנת ועוצב היטב, כאמור. אפשר ללמוד עוד הסברים על השוני בין הפלטפורמות השונות בלינקים האלה:

במספרים: מה הרווח נטו, בהערכה גסה, ברכישת אפליקציה בשביל חברה קטנה?

לא נוכל לענות על השאלה באופן חד משמעי, הדברים תלויים במה בדיוק היישומון עושה. בסיטואציה בה מחירי הפיתוח כולם שבים לכיסו של הבעלים בתריסר החודשים הראשונים מאריך ההשקה, זה משהו שאתם רוצים להשקיע בו. קל יחסית לברר את יכולותיו של היישומון, למשל אם הוא מקטין את מספר הדקות שצריך לקנות משהו ב-15%, וזה יכול להיות גם לצמק בזבוז המוצר עצמו ב-16% למשל. בסקירת כמה הדברים משתלמים, חשוב מאוד לא לשכוח את כל הפעולות הקבועות שמהוות את מה שהחברה מוציאה באופן שוטף, בכל צורה שלא תהיה, שמתכוון היישומון בתל אביב למזער.

כשהגענו לשלב ההשקה של היישומון, מהי הגישה על-פיה חובה לרוכש השירות לתת לה קידום למשתמשים עתיידים ונוכחיים?

אם אתם רוצים את הדרך הכי הנכונה להוצאת יישומון לשוק זה על-ידי עמוד ברשת. במקרה ואנחנו מתדיינים על יישומי נייטיב, אותה ניתן להתקין בקטלוג היישומים הרשמי של מערכת ההפעלה (Google Play בתור דוגמה), נכון לסקור מעט את המילים הרלוונטיות במנועי חיפוש בטרם זמן ההשקה של היישומון לחנות. כמו כן, נוכל לעשות קידום ליישומון ע"י לוח תפוצה, או בסיוע מוקד השיווק שלכם בחברה. תוך מחשבה על הסגנון של היישומון ראוי לחשב את היתרונות שיהיו בצילום ועריכה של קטעים קצרים ולפרסם אותם באתר החברה שלכם, בדף הפייסבוק שלכם, או ביוטיוב.

כל איזו תקופת זמן רצוי פחות או יותר בתל אביב והסביבה לבצע רענון וחידוש של היישומון שהזמינו?

בדומה לדברים לעיל, נוכל לענות רק מתוך הבנה של מטרת היישומון שלכם. במצב בו סיפוק מידע זה מטרתו העיקרית של היישומון, נעדכן אותו באופן קבוע, אחרת חבל לטרוח פיתוח יישומון כזה. יישומים עם מטרות שונות נכון יהיה לבצע רענון וחידוש כל, פחות או יותר, 12 חודשים. כדי להיות מסונכרנים עם ההתפתחויות של הטלפונים, מערכות ההפעלה והחומרה שלהם, , למשל אנדרואיד, איי.או.אס (מערכת ההפעלה של אייפון) וכו',

האם אפליקציה כדאי לכל בית עסק?

אם התאגיד לא מצליח להצביע על קושי בשירות שמטרת היישומון היא לטפל בו / בהם, חכם יהיהלשכוח כרגע מיישומון כלשהו. אולם שיח כן אצל צוות פיתוח של יישומים, זו אולי אפשרות לשים לב לאתגר במוצר שלא ראינו קודם.

דברים אשר רצוי ליזם הנבון לשקול כשחושבים על בניית יישומון

בתקופתנו קיימות אופציות באינטרנט ואיתן נוכל לשפר בצורה רצינית הרגלי עבודה שליליים שהעסק כבר מאמץ. למשל להזמין. לחברות קטנות של הפצה קיימת אופציה של להזמין אצלם בדף הרשת שלהם שרוב הזמן אינן מתפקדות בכלל בטלפון הסלולרי. למעשה פה נקבל עזרה מההיישומון לנייד – שדרוג האופציות לבצע רכישה זה בדיוק מה שייצור את הפער בין חברות. זה, בהערת שוליים, ההסבר לכמות מטורפת של קונים באתר "אמאזון". אתר "אמאזון" הפך את התקשורת של המשתמש איתו למשהו קל ופשוט במיוחד. ל"אמאזון" זה עושה את העבודה? אז זה מתאים גם לכם. הכנת יישומים לבעלי חברות בתל אביב – להתייעצות עם מקצוענים, מפגש והצעה לעלות, שלחו לנו מסרון עכשיו. מבוא לתכנות מוכוון עצמים באמצעות שפת java game